Ο Πρόεδρος του ΟΠΕΚΕΠΕ Ξενοφών Βεργίνης θέλει...Porsche Cayenne

Κυριακή 10 Μαΐου 2009

Πρώην βουλευτής της Ν.Δ. και πρώην υποδιοικητής της Αγροτικής Τράπεζας. Ο Ξενοφών Βεργίνης είναι από το Φεβρουάριο ο νέος πρόεδρος του ΟΠΕΚΕΠΕ (Οργανισμός Πληρωμών και Ελέγχου Κοινοτικών Ενισχύσεων, Προσανατολισμού και Εγγυήσεων).


Ενας κρατικός αξιωματούχος με μάλλον ακριβά γούστα, προφανώς λάτρης της ταχύτητας και σίγουρα λάτρης της Porsche. Από τα… επείγοντα που ζήτησε, όταν βρέθηκε στη νέα του θέση και στο γραφείο του στην Αχαρνών, ήταν ένα καινούργιο σαλονάκι με τριθέσιο καναπέ, τραπεζάκι και πολυθρόνες, μία τηλεόραση επίπεδης οθόνης LCD και ένα αυτοκίνητο για τις μετακινήσεις του. Με την ευκαιρία και για να εκπληρώσει το όνειρό του δεν θα έλεγε όχι σε μια Porsche Cayenne. Δηλαδή, για να ακριβολογούμε, τη διεκδίκησε και συνεχίζει να τη διεκδικεί με… τέρμα τα γκάζια.


Ας όψονται όμως η κρίση και ο σφιχτός προϋπολογισμός που είχε εγκριθεί από πέρυσι για τον Οργανισμό.Το φετινό μπάτζετ δεν επέτρεπε μεγάλες δαπάνες και το όνειρο του κ. Βεργίνη κινδύνευε να μείνει ανεκπλήρωτο. To υπουργείο Εσωτερικών και η Περιφέρεια Αττικής δεν ενέκριναν τη δαπάνη για την αγορά της Porsche Cayenne που προσέφερε ο ΟΔΔΥ, καθώς δεν υπήρχε σχετική πρόβλεψη στον προϋπολογισμό του 2009.


Ετσι ο κ. Βεργίνης βρέθηκε με μια παλιά Rover (μοντέλο 1997) που υπήρχε για τις ανάγκες μετακίνησης του προέδρου του ΟΠΕΚΕΠΕ και είχε «ξεμείνει» από τότε που λειτουργούσαν οι οργανισμοί ελαιολάδου, καπνού και βάμβακος. Ενα αυτοκίνητο 12ετίας αρκετά «σεμνό και ταπεινό» για να μεταφέρει τον πρώην βουλευτή Λευκάδας, υποδιοικητή της Αγροτικής Τράπεζας επί κυβέρνησης Κ. Μητσοτάκη και γραμματέα Αγροτικού της Ν.Δ. έως πρότινος. Ομως επειδή οι εποχές αλλάζουν, κάθε πρόεδρος που σέβεται τον εαυτό του δεν μπορεί παρά να δυσανασχετήσει με το παλαιό 4τροχο και να διεκδικήσει τα «εφόδια» που απαιτεί το σύγχρονο lifestyle του πετυχημένου «μάνατζερ».

Δυνατότητα προκήρυξης διαγωνισμού


Για το θέμα του αυτοκινήτου λοιπόν έγινε εισήγηση προς το Δ.Σ. του ΟΠΕΚΕΠΕ, που ενέκρινε, σύμφωνα με πληροφορίες, δαπάνη ύψους 50.000 ευρώ. Με αυτό το «χαρτί», αλλά και με την έγκριση αιτήματος για «επαύξηση της επιχορήγησης για το έτος 2009», το οποίο υπέβαλε στις 18 Φεβρουαρίου ο ΟΠΕΚΕΠΕ, ο Οργανισμός μπορεί να προχωρήσει τώρα σε διαγωνισμό αγοράς αυτοκινήτου – και η περιφέρεια δεν θα έχει λόγο να «κόψει» το αίτημα, εάν υπάρχουν τα λεφτά και το χαρτί της έγκρισης.Βέβαια ο κ. Βεργίνης μπορεί να βρει νέο εμπόδιο από το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους. Και αυτόγιατί μπορεί το αίτημα να «περάσει» ως νόμιμο από την περιφέρεια, αλλά το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους, που έχει εντολή να «κόβει» 10% από όλους, είναι απίθανο να εγκρίνει την αύξηση της δαπάνης του Οργανισμού και ειδικά για την αγορά πολυτελούς αυτοκινήτου.


Πάντως ο υφυπουργός Εσωτερικών κ. Χρήστος Ζώης στις 3 Μαρτίου απάντησε αρνητικά στο αίτημα του πρώην βουλευτή και νυν προέδρου του ΟΠΕΚΕΠΕ σε ό,τι αφορά την απόκτηση του πολυτελούς τζιπ. Μάλιστα, όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, ο κ. Ζώης στην απορριπτική επιστολή που έστειλε στον πρόεδρο του Οργανισμού αναφέρει και τους λόγους για τους οποίους δεν μπορεί να παραλάβει την Porsche Cayenne αλλά και τους λόγους για τους οποίους δεν πρόκειται ποτέ να αποκτήσει αυτοκίνητο με πορτοκαλί πινακίδες. Επιπλέον το υπουργείο Εσωτερικών τονίζει στον κ. Βεργίνη ότι οι εποχές των «παπαγάλων» που ενημερώνουν τους κρατικούς αξιωματούχους για τις νέες αφίξεις πολυτελών Ι.Χ. στον ΟΔΔΥ, προκειμένου αυτά να «καπαρωθούν», τελείωσαν, καθώς όλα τα ακριβά αυτοκίνητα πωλούνται σε δημοπρασίες.


πηγή:e-tipos.com



ΤΟ Δ.Σ ΤΟΥ ΟΠΕΚΕΠΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ΕΓΚΡΙΝΕΙ ΤΑ ΑΚΡΙΒΑ ΓΟΥΣΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΞΕΝΟΦΩΝ ΒΕΡΓΙΝΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΣΤΕΡΕΙ ΣΕ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΜΙΑ ΕΠΟΧΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΔΙΚΑIΩΜΑΤΑ.

10 σχόλια:

Ανώνυμος 10 Μαΐου 2009 στις 7:58 μ.μ.  

ΜΠΡΑΒΟ ΒΕΡΓΙΝΗ!
ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΟΥΤΕ ΠΑΤΙΝΙ!

Ανώνυμος 10 Μαΐου 2009 στις 8:48 μ.μ.  

Εμείς;; Ούτε ημερήσια αποζημίωση εκτός έδρας θα παίρνουμε-εάν προσληφθούμε- με την σύμβαση έργου... Κι αυτό είναι το λιγότερο...

me_gustas 10 Μαΐου 2009 στις 9:26 μ.μ.  

Καταρχήν ποιος ήταν ο συντάκης του άρθρου; Δεν ξέρει οτι λέγεται Δρ. Βεργίνης και όχι κ. Βεργίνης; (σσ όσοι έχουν δουλέψει στον οπεκεπε στην μετα Μελά εποχή καταλαβαίνουν :) ). Επίσης ο Δρ. Βεργίνης δήλωνε τα προηγούμενα έτη εισοδήματα ανω των 100.000. Επομένως 100.000 - 69.000 (που κοστίζει το Cayenne μετα την μείωση του ΕΤΤ) = 31.000 <------- πλεόνασμα, οπότε μπορει να το αγοράσει και μόνος του. Κλείνοντας θα κανω και μια πρόταση. Ας προβεί σε διενέργεια διαγωνισμου για προμήθεια Porsche Cayenne Turbo S αξίας 160.000 για να μπορούμε και εμεις οι συμβασιούχοι να κανουμε την δουλειά μας όπως πρέπει και με style!

Ανώνυμος 10 Μαΐου 2009 στις 9:35 μ.μ.  

farmpress.blogspot.com

Ανώνυμος 10 Μαΐου 2009 στις 11:58 μ.μ.  

Ρε ουστ λαμόγια! Στον αγύριστο όλοι σας λαμόγια.

Ανώνυμος 11 Μαΐου 2009 στις 12:04 π.μ.  

ΜΑ ΤΙ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ, ΠΡΟΙΚΑ ΤΟ ΠΗΡΑΝΕ Ή ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΠΑΚΑΛΙΚΟ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ? ΕΝ ΤΟ ΜΕΤΑΞΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΩΡΑΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΗ ΛΕΥΚΑΔΑ ΠΟΥ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΓΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.

ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ΒΕΡΓΙΝΗ, ΣΤΑ ΕΥΡΩ ΑΞΙΑ ΔΙΝΕΙ!

Ανώνυμος 11 Μαΐου 2009 στις 1:57 π.μ.  

Ένα αυτοκίνητο που ζητάει ο ξεφτίλας κοστίζει όσο οι μισθοί 30 ανέργων για 6μηνη σύμβαση.

Ανώνυμος 11 Μαΐου 2009 στις 10:13 π.μ.  

Tελικά θα περιμένουμε και άλλο?Πως την έχουν δει?Μια προκύρηξη είναι να βγάλουν και το έχουν κάνει 'κυπριακό' τ'όλο θέμα.Έτσι όπως πάει θα βγουν νωρίτερα και οι δακοκτονίες.
Βρε μπας και μετάνιωσαν για κάτι και θέλουν να κάνουν καμιά αλλαγη?Ή μήπως όσο αργεί η παραγγελιά με το Cayenne αργεί και ο οπεκεπεδουλης να μας προκυρήξει?

-FOX-

Ανώνυμος 11 Μαΐου 2009 στις 12:30 μ.μ.  

Ποιες προκηρύξεις και αηδίες βρε συνάδελφε; Σε παρακαλώ! Κάτσε να διαλέξει πρώτα το χρώμα και τα ζαντολάστιχα.
Βιάζεσαι και εσύ να δουλέψεις...Για το καλό του οργανισμού το κάνει...Να είμαστε όλοι ξεκούραστοι και να αποδώσουμε τα μέγιστα αυτούς τους πολυσυζητημένους 6 μήνες...Αλλά που να τον καταλάβετε τον άνθρωπα; Είναι πολύ μπροστά λέμε...

Ανώνυμος 11 Μαΐου 2009 στις 2:27 μ.μ.  

Λοιπόν έχουμε και λέμε:
1.Cayenne:3.6 l,290 hp,385 Nm στις 3000 σ.α.λ.Τελική ταχύτητα 227 χλμ./ώρα,0-100 χλμ./ώρα σε 8.1 sec.
2.Cayenne Diesel:3.0 l V6 turbo diesel engine,240 hp & 176 kW στις 4000-4.400 σ.α.λ., 550 Nm στις 2000-2.250 σ.α.λ. Τελική ταχύτητα 214 χλμ./ώρα,0-100 χλμ./ώρα σε 8.3 sec.
3.Cayenne S:Ατμοσφαιρικός V8 4.8 l,385 hp,500 Nm στις 3.500 σ.α.λ.
Τελική ταχύτητα 252 χλμ./ώρα,0-100 χλμ./ώρα σε 6.6 sec.
4.Cayenne GTS:Ατμοσφαιρικός V8 4.8 l,405 hp,500 Nm στις 3.500 σ.α.λ.
Τελική ταχύτητα 253 χλμ./ώρα,0-100 χλμ./ώρα σε 6.1 sec.
5.Cayenne Turbo: V8 twin-turbo 4.8 l,500 hp στις 6.000 σ.α.λ.,700 Nm στις 2.250-4.500 σ.α.λ.
Τελική ταχύτητα 275 χλμ./ώρα,0-100 χλμ./ώρα σε 5.1 sec.


Eίναι όντως δύσκολο να αποφασίσεις...

-FOX-

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Free Blogger Templates Columnus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP