Θέσεις εργασίας για γεωπόνους στον ιδιωτικό τομέα

Δευτέρα 4 Μαΐου 2009

1.Η εταιρεία ΑΤΡΟΠΟΣ τεχνικοεμπορική Ε.Π.Ε. ζητά:
- Γεωπόνο - Τεχνολόγο Τροφίμων ή Χημικό για το τμήμα ανάπτυξης προϊόντων
Με τουλάχιστον τα εξής προσόντα:
Υψηλό αίσθημα ευθύνης, μεγάλη ικανότητα επικοινωνίας, εργατικότητα, ομαδικό πνεύμα, φιλοδοξία.
Άριστη γνώση της Αγγλικής γλώσσας, καλή γνώση Η/Υ, Δίπλωμα Οδήγησης, τουλάχιστον διετή εμπειρία σε ανάλογη θέση, ηλικία έως 35 ετών
Παροχές
Αποδοχές αναλόγως προσόντων και απόδοσης, Διαρκής εκπαίδευση και εξέλιξη, Bonus επί στόχων

Βιογραφικά σημειώματα να σταλούν στοe-mail admin@atropos.grΤηλέφωνο επικοινωνίας 210 - 4004320.

2.Ζητείται Γεωπόνος ή Τεχνολόγος Γεωπόνος (κατά προτίμηση κατεύθυνσης Φυτικής Παραγωγής) για επιστασία σύγχρονου θερμοκηπίου υδροπονικής καλλιέργειας κηπευτικών στην περιοχή της Πάρου. Πληροφορίες: τηλ. 6979444490-93 ή 2102801387 Ν. Μουτεβελής Αποστολή βιογραφικών: moutevelis@geomations.com

3.Γεωπόνος - Ζωοτέχνης ζητείται από εισαγωγική εταιρία ζωοτροφών ως Υπεύθυνος Πωλήσεων. Βιογραφικά στο fax: 210 9404211, e-mail: info@leotsakos.gr.

4 σχόλια:

Ανώνυμος 4 Μαΐου 2009 στις 5:32 μ.μ.  

Ή ΑΛΛΙΩΣ ΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΒΥΣΜΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ ΤΑ ΛΕΦΤΑ/ΔΟΥΛΕΙΑ...

Ανώνυμος 4 Μαΐου 2009 στις 8:05 μ.μ.  

Φίλε μου εν μέρει έχεις δίκαιο. Θέλεις να ακούσεις όμως μία ιστοριούλα που αποδεικνύει ότι τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι?
Σε μία κουβέντα που είχα με γεωπόνο, μου είπε ότι χρειαζόταν ένα άτομο επειγόντως για το μαγαζί του και ότι θα μπορούσε να με προσλάβει την επόμενη ημέρα κιόλας. Αλλά υπήρχε ένα μικρό προβληματάκι: είμαι γυναίκα και χωρίς παρεξήγηση, ήθελε άντρα για τη δουλειά.
Και πίστεψέ με δεν είναι ο μόνος εργοδότης που σκέφτεται έτσι.

Ανώνυμος 4 Μαΐου 2009 στις 10:16 μ.μ.  

Ναι δε βλέπεις σε όλους τους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ βύσμα παίζει.. Οι περισσότερες προσλήψεις γεωπόνων στο δημόσιο ΔΕΝ γίνονται με γνωριμίες.Και είναι δικαίωμα του καθενός να επιλέγει αν θα εργαστεί στο δημόσιο ή στον ιδιωτικό τομέα.

ο παρατηρητης 30 Ιουλίου 2009 στις 10:59 π.μ.  

εγω εχω απελπιστει απο τωρα με αυτη τη σχολη που ακομα την σπουδαζω δεν μου αρεσει αλλα δεν τελειωνει κιολας
ολοι οι ανωμαλοι καθηγητες σε μας ειναι
μαρεσει που ειμαστε και σχολες του μελλοντος σκατα
σε μια χωρα που με το ζορι τρως τι να την κανουν την αναπτυγμενη γεωργια?
δεν εχω γνωστους και ειμαι γυναικα αρα θα ειμαι ανεργη παντα ε?

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Free Blogger Templates Columnus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP