70 ΑΤΟΜΑ ΕΛΑΒΑΝ ΠΕΡΙΠΟΥ 2 ΕΚ ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΑΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΤΟ ΕΡΓΟ ΑΠΟ ΟΠΕΓΕΠ

Πέμπτη 14 Μαΐου 2009

ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΙΤΗΣΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΕΓΓΡΑΦΩΝ

Για τον κ. Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Δικαιοσύνης


Θέμα: «Εξοργιστικές σπατάλες στον Οργανισμό Πιστοποίησης & Επίβλεψης Αγροτικών Προϊόντων (ΟΠΕΓΕΠ) συνολικού ύψος περίπου 2 εκ ευρώ μόνο για το 2008 και για αμοιβές 72 εξωτερικών συνεργατών, για τους οποίους όμως, σύμφωνα με πληροφορίες, το ακριβές περιεχόμενο της συνεργασίας δεν προσδιορίζεται, με αποτέλεσμα να ενισχύεται η εντύπωση ότι πρόκειται μία ακόμα ευνοιοκρατική σπατάλη των χρημάτων των Ελλήνων φορολογουμένων προκειμένου να ευημερούν λίγοι «εκλεκτοί ημέτεροι την ίδια στιγμή που ταλαιπωρούν χιλιάδες αγρότες, αρνούμενοι να καταβάλουν ακόμα και τα δικαιούμενα τους.»!!!»






ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΕΡΩΤΗΣΗΣ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ!

14 σχόλια:

Ανώνυμος 15 Μαΐου 2009 στις 12:06 π.μ.  

Κάντε έναν υπολογισμό σας παρακαλώ συνάδελφοι. Με αυτά τα 1.800.000 Ε πόσοι Γεωπόνοι θα δούλευαν τους επόμενους 12 μήνες;

Ντροπή σας λαμόγια. Άπληστοι νεοέλληνες. Στο λαιμό να σας κάτσουν!!!

Ανώνυμος 15 Μαΐου 2009 στις 7:36 μ.μ.  

ΣΤΗΝ "ΦΟΡΕΣΑΝ" ΧΑΤΖΗΓΑΚΗ ΟΙ ΜΟΝΙΜΟΙ ΤΟΥ ΟΠΕΓΕΠ..ΔΕΝ ΣΕ ΧΑΛΑΣΕ, ΕΤΣΙ??
ΤΡΑΒΑ ΤΩΡΑ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΤΑ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΑ

Ανώνυμος 17 Μαΐου 2009 στις 7:22 μ.μ.  

Ονομάζομαι Απόστολος Δέρβας και είμαι δημοσιογράφος μέσα στις πιο πάνω λίστες. Για να μην ψάχνετε άδικα είμαι ο Δ.Α που έλαβε σε ένα χρόνο 35.509,13€. Αυτό διαιρούμενο δια του 12, βγάζει περίπου 2.000€ το μήνα από τα οποία τα 250€ καταλήγουν στο ΤΕΒΕ. Δίχως δώρα επιδόματα άδειας κτλ σαφώς. Θέλω να απαντήσω στον κο Ανώνυμο που προφανώς είτε δεν έχει όνομα είτε δεν έχει το σθένος να σχολιάσει επώνυμα. Ας έρθει προς τη ρημάδα τη Λυκόβρυση όπου και εδρεύουν οι εκπομπές (Σοφ. Βενιζέλου 3 αν και είμαι βέβαιος ότι το ξέρει) να μου πει προσωπικά να μου κάτσουν στο λαιμό τα χρήματα αυτά. Ας μου το πει προσέχοντας όμως μη του κάτσει στο λαιμό το καβλί που του έχω ετοιμάσει. Έλα να το πεις προσωπικά σε εμένα αυτό βρε βλαχαδερό, που έχω πτυχίο από το Πάντειο, Masters στη Δημοσιογραφία μιλάω και μεταφράζω σε 2 γλώσσες και πέρασα το 2008 πάνω από 2 μήνες εκτός έδρας. Έλα να μου πεις ότι παίρνω πολλά για τη δουλειά που κάνω και την ποιότητά της. Έλα βρε καργιόλη να με αποκαλέσεις λαμόγιο μέσα στα μούτρα μου και θα σε αναγνωρίσουν από το σφράγισμα γαμώ την παναγία σου. Έλα, διότι σε περιμένω με ανοικτές αγκάλες...

Μετά τιμής.

Υ.Γ : Το δεύτερο σχόλιο πάλι από ανώνυμο αλλά προφανώς μεγαλύτερο γνώστη, έχει τεράστια δόση αλήθειας. Διότι οι μόνιμοι, όμορφα και ωραία διοχέτευσαν έγγραφα, συμβάσεις, ονόματα και λεπτομέρειες στους πολιτικούς τους εργοδότες. Ας έχουν το μυαλουδάκι τους όμως, διότι εδώ στην Ελλάδα τη ρουφιανιά πολλοί αγάπησαν, το ρουφιάνο ουδείς! Και όποιος έχει δυο δράμια νόηση καταλαβαίνει ποιός είναι ήταν και θα είναι ο ρουφιάνος εν προκειμένω.

agroanergos 17 Μαΐου 2009 στις 7:44 μ.μ.  

ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΧΟΛΙΟ ΑΝΕΒΗΚΕ ΠΑΡΑ ΤΟΥ ΥΒΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΓΙΑΤΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΕ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ.

ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΑΛΛΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΕΙ.

Ανώνυμος 17 Μαΐου 2009 στις 8:58 μ.μ.  

ΤΩΡΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΖΩΗ ΔΕΝ ΠΗΓΑ ΜΠΡΟΣΤΑ.
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ ΟΠΩΣ Κ.....Ι ΚΑΙ Γ... ΤΗΝ Π.... ΣΟΥ κ.α.ΟΠΩΣ Ο ΠΡΟΛΑΛΗΣΑΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ.
ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΧΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ!
ΤΟΣΑ ΒΡΙΣΙΔΙΑ ΕΝΩ ΕΧΕΙΣ ΔΟΥΛΕΙΑ!
ΕΜΕΙΣ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΟ Γ.Π.Α. ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΣΟ 3,5 ΜΕ 4 ΠΤΥΧΙΑ ΤΗΣ ΠΑΝΤΕΙΟΥ-ΜΕΤΡΑ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΤΟΥΣ-ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΠΕΡΝΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΩΣ?

Ανώνυμος 17 Μαΐου 2009 στις 9:28 μ.μ.  

Το λοιπόν και για να μην χτυπιομαστε μεταξύ μας, ατομα που δε θα αποκομίσουμε ποτέ κανένα όφελος από αυτό.
Α) Βρίζω (κακώς, πολύ κακώς) όχι για το αν έχω μια δουλειά που με κρατάει 4ο μήνα τώρα απλήρωτο. Βρίζω διότι με αποκαλούν "λαμόγιο"
Β) Ας μην προχωρήσουμε σε συγκρίσεις πτυχίων διότι καταντάμε την κουβέντα στο "Ο ΣούπερΜαν είναι πιο δυνατός από τον ΣπάηντερΜαν" που λέγαμε στο δημοτικό.
Γ) Ευχαριστώ το agroanergos που ανέβασε το σχόλιό μου. Ήταν όμως εν θερμώ και δε με τιμά η γλώσσα αυτή. Καλά ως εδώ;
Δ) Ανακαλώ κάθε υβριστικό χαρακτηρισμό προς τον πτυχιούχο του ΓΠΑ. Αρκεί κι εκείνος να κάνει το ίδιο για τα περί "λαμογίων" και στο λαιμό κτλ...
Ε) Επί προσωπικού, απέναντι στον άνθρωπο αυτόν, που απάντησε στο σχόλιό μου: είναι φανερό ότι δεν είσαι εσύ εχθρός μου ούτε όμως κι εγώ το πρόβηλμά σου.

Και τελικά, σε πρώτο ενικό: βλέπω τη γυναίκα μου που είναι και υπερήφανη για εμένα -τρομάρα μας κι οι δυο- να είναι έγκυος στον 7ο. Όταν γεννήσει το αγόρι μας, θα έχω πληρωθεί; Είμαι με δανεισμό από το Φεβρουάριο.
Και επαναλαμβάνω προς τον Ανώνυμο: δεν είσαι ο εχθρός μου, δεν είμαι το πρόβλημα που αντιμετωπίζεις.

Ανώνυμος 17 Μαΐου 2009 στις 9:29 μ.μ.  

οταν τα πασοκια προσλαμβαναν στην ερτ οποιον ήθελαν δεν σας πειραζε..τωρα σας πειραζει που βολευονται μερικες δεκάδες δικοι μας..ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ

Ανώνυμος 17 Μαΐου 2009 στις 10:17 μ.μ.  

Χαίρομαι για την τροπή που πήρε η κουβέντα.
Από τη μια σας λέει ένας άνθρωπος ότι έχει πτυχίο του Γεωπονικού και παραμένει άνεργος, ένας άλλος ότι περιμένει να γίνει πατέρας και παρ' όλα αυτά πάει για 4ο μήνα απλήρωτος και το μόνο που βγαίνει είναι να μιλάμε για "Πασόκια" και Δικούς "Μας"???
Τελικά ποιοί είμαστε οι "εμείς" και ποιά η αντίθεση με τους "άλλους"?
Μίλα βρε ΑγροΆνεργε
Μίλα κι εσύ βρε Ανώνυμε
(ο Βεριτάμπλ... όχι ο "δικοί μας")!

Ανώνυμος 17 Μαΐου 2009 στις 10:47 μ.μ.  

ΕΙΜΑΙ Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ 8:58 ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ.
ΑΠΟΣΤΟΛΕ,
ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΙΣΧΥΡΙΖΟΜΟΥΝ ΠΟΤΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ.
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΑΝΑΚΑΛΕΣΕΣ ΤΑ ΚΟΣΜΗΤΙΚΑ...
ΓΙΑΤΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΛΕΜΕ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΜΑΣ, ΑΝΤΑΛΑΣΟΥΜΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΛΟΓΟ ΝΑ ΒΡΙΣΤΟΥΜΕ,ΒΑΣΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΩΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΩΝ -ΤΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ-ΨΕΥΔΗΣ ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΛΠ
ΑΦΟΥ ΕΙΣΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΕ ΤΑ ΟΠΟΥ ΔΕΙ!
ΚΑΛΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΟΥ.
ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΔΟΥΛΕΙΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑΣ.
ΜΕ ΤΗΝ ΑΦΟΡΜΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΟΣ ΣΕ ΘΕΛΩ ΣΥΜΜΑΧΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΧΘΡΟ!
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

Ανώνυμος 18 Μαΐου 2009 στις 6:27 μ.μ.  

Apostolos άσε την Παναγία ήσυχη! Δεν σου φταίει σε τίποτα. Αν αυτό είναι το επίπεδο αποφοίτου της Παντείου χαίρομαι για έναν ακόμα λόγος που έγινα Γεωπόνος και όχι ένας κοινός υβριστής Θείων αλλά και ανθρώπων. ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ! Δε μας ανέφερες βέβαια το σημαντικότερο! ΠΟΙΟ είναι αυτό το περίφημο έργο που ξοδεύτηκαν 2 εκ Ευρώ για αυτό;

ΥΓ:Από πότε 35.509 δια του 12 μας κάνουν 2000;;;

Ανώνυμος 19 Μαΐου 2009 στις 12:35 π.μ.  

Καλησπερίζω,
Ας πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά
Α) Απαντώντας στον
"Ανώνυμος 18 Μάϊος 2009 6:27 μμ" το πρώτο που πρέπει να πω είναι ότι μπήκα στη διαδικασία αυτή με το ονοματεπώνυμό μου και τις πληρωμές μου στο φως και όχι ως ανώνυμος.
Β) Οι πληρωμές μου το έτος 2008 ήταν 34.151,24€ μεικτά. Το οποίο δια του 12 ανέρχεται σε 2.846€. Αφαιρώντας το 20% του φόρου, φθάνουμε στα 2276. Και αφαιρώντας τα 250€/μήνα του ΤΕΒΕ μου, είμαστε όντως στις 2.000 καθαρά.
Γ) Τα περί επιπέδου δεν θέλω να τα απαντήσω, διότι κι εγώ ήμουν εκτός εαυτού και μίλησα απαράδεκτα αλλά όταν με αποκαλούν "λαμόγιο" προσωπικά χάνω τα λογικά μου.
Δ) Αξιότιμε "Ανώνυμος 18 Μάϊος 2009 6:27 μμ" για το έργο που απαίτησε τη δαπάνη 2εκατ.€ δεν είμαι ούτε αρμόδιος ούτε και συνήγορος να απαντήσω. Ξέρω να λογοδοτώ μόνο για τον εαυτό μου και όπου κρίνω.
Ε) Καλά κάνετε κι αισθάνεστε υπερήφανοι που γίνατε γεωπόνοι. ΕΠιλογή σας είναι και μαγκιά σας. Το ίδιο επιτρέψτε μου να ισχύει και για εμένα και τις επιλογές μου.
ΣΤ) το email μου είναι apostolosdervas@gmail.com Οποιος κάνει κέφι μπορούμε να συνεχίσουμε αυτή την αντιπαράθεση (ή όπως αλλιώς θέλετε πείτε το) με πραγματικούς όρους συνομιλίας. Όχι ως ανώνυμοι με έναν φανερό πολίτη.
Ζ) Τιμή και δόξα στον "ΑΝΩΝΥΜΟΣ 8:58" διότι αντί να μου απευθύνει τα αναμενόμενα "ντροπή μου" υπήρξε αρκούντως ωραίος και τσίφτης για να πει πως με θέλει σύμμαχο κι όχι εχθρό, αλλά και να μου ευχηθεί για το παιδί που περιμένουμε.
Ευχαριστώ θερμά.
Απόστολος

Ανώνυμος 20 Μαΐου 2009 στις 1:49 μ.μ.  

ΕΧΕΙ ΒΟΥΙΞΕΙ Ο ΤΟΠΟΣ ΜΕ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΘΕΜΑ. ΠΟΛΛΑ ΜΠΛΟΓΚΣ ΓΡΦΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΠΑΤΑΛΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΝΑΛΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΚΠΕΜΠΕΙ ΚΑΝ.
ΟΛΑ ΤΑ ΕΙΧΕ Η ΜΑΡΙΟΡΗ ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΤΗς ΕΛΕΙΠΕ.

ΘΗΒΑΙΟΣ

Ανώνυμος 20 Μαΐου 2009 στις 3:49 μ.μ.  

Κατ' αρχας δεν υπαρχει το "δεν εκπεμπει". Υπαρχουν εκπομπες και ολοι οσοι οντως ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ (διοτι υπαρχουμε κι αυτοι) κανουμε το καλυτερο δυνατο. Πάντως αν εχει δικιο ο Θηβαιος σε ενα πραγμα ειναι οτι "ΟΛΑ ΤΑ ΕΙΧΕ Η ΜΑΡΙΟΡΗ ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΤΗΣ ΕΛΕΙΠΕ." Αυτος ο τομεας ποναει και πρεπει να δουμε τι κανουμε λαθος ολοι μας. Και δε μιλαω για τα ΜΜΕ αλλα για τα ρημαδια τα αγροτικα...

Ανώνυμος 9 Ιουλίου 2009 στις 9:36 μ.μ.  

ΦΙΛΕ ΠΑΡΑ ΤΟΥ ΟΤΙ ΓΡΑΦΩ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΑ....ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΧΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΟΥ HTAN ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ...ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕTE ΕΝΑ ΜΩΡΑΚΙ ΓΕΜΑΤΟ ΥΓΕΙΑ!!

GEO PONOS

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Free Blogger Templates Columnus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP