ΛΙΣΤΑ ΕΛΓΑ 2009

Δευτέρα 15 Ιουνίου 2009

agroanergos-ΛΙΣΤΑ ΕΛΓΑ 2009-agroanergos
agroanergos-ΛΙΣΤΑ ΕΛΓΑ 2009-agroanergos ante na do




ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΕΒΑΣΕΤΕ ΣΕ ΑΡΧΕΙΟ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ (ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΟΙ)


ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΑΛΛΑ ΠΡΙΝ ΜΙΑ ΩΡΑ ΜΟΥ ΣΤΑΛΘΗΚΕ.

ΕΙΠΑ ΝΑ ΒΑΛΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΝΑ ΣΠΑΣΕΙ Η ΠΙΚΡΑ.

ΤΕΛΙΚΑ ΕΧΕΙ ΚΩΛΥΜΑ 4ΜΗΝΟΥ ΚΑΙ 3ΜΗΝΟΥ.


Ανακοινώθηκε σήμερα στα Υποκαταστήματα η λίστα του
ΕΛΓΑ για το 2009.

Στην ιστοσελίδα του Οργανισμού δεν δημοσιεύθηκε ακόμα ο πίνακας κατάταξης των Γεωπόνων.

Πρώτες πληροφορίες ο αριθμός στην Λίστα είναι 2577 και οι αποκλειόμενοι 95.

Το κώλυμα 4μήνου αρχίζει στο 870 περίπου.

Για ότι νεότερο θα υπάρξει ενημέρωση!

ΝΕΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Μέχρι το 850 είναι οι υποψήφιοι με ανεργία.

Μέχρι το 1748!!! είναι οι υποψήφιοι χωρίς κώλυμα και χωρίς ανεργία.

Και μέχρι το 2577 ΟΛΟΙ οι υπόλοιποι.


ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΘΑ ΤΗΝ ΑΝΕΒΑΣΩ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ.

231 σχόλια:

Ανώνυμος 15 Ιουνίου 2009 στις 11:58 π.μ.  

Υποθετω οτι μεχρι το μεσημερι θα εχει αναρτηθει στν ιστοσελιδα του οργανισμου η περιφημη λιστα.
Με την πιστοποιηση και αλλων γεωργικων συμβουλων υπαρχει κατι νεωτερο;

Νικ 15 Ιουνίου 2009 στις 1:11 μ.μ.  

Μπορουμε να μαθουμε τα αποτελεσματα αν τηλ στο ΕΛΓΑ?

Ευχαριστω...

Ανώνυμος 15 Ιουνίου 2009 στις 1:42 μ.μ.  

Γνωρίζει κανείς πότε θα αρχίσουν να καλούν;;;

Ανώνυμος 15 Ιουνίου 2009 στις 1:49 μ.μ.  

δυστυχως το κωλυμα ξεκιναει πολυ πιο κατω....μαζεψαμε πολλους παρα πολλους..ναναι καλα η ορεστιαδα και ο βολος που χαριζουν πτυχια...

Ανώνυμος 15 Ιουνίου 2009 στις 2:01 μ.μ.  

ΜΟΝΟ 95?

Ανώνυμος 15 Ιουνίου 2009 στις 2:22 μ.μ.  

ρε παιδια μπορειτε να μου εξηγησετε το κωλυμα 3μηνου κ 4μηνου?πηρα στον ελγα κ μου ειπαν οτι εχω 4μηνου( απο οπεκεπε), ενω απο ελγα θαχα 3μηνου?ετσι ειναι?δωσε απαντηση αν μπορεις αγκροανεργε

Ανώνυμος 15 Ιουνίου 2009 στις 2:59 μ.μ.  

Πέρυσι το κώλυμα ξεκινούσε από το 1152 και φέτος μόνο από το 870;

Ανώνυμος 15 Ιουνίου 2009 στις 3:17 μ.μ.  

Ζήσε Μάι μου (του χρόνου) να φας τριφύλλι....

Panos 15 Ιουνίου 2009 στις 3:26 μ.μ.  

ΦΙΛΕ 1¨49 'δυστυχως το κωλυμα ξεκιναει πολυ πιο κατω....μαζεψαμε πολλους παρα πολλους..ναναι καλα η ορεστιαδα και ο βολος που χαριζουν πτυχια...'

Συνάδελφε για την Ορεστιάδα δεν ξέρω…

Αλλά για τον βόλο σε παρακαλώ πολύ αν δεν ξέρεις μην λες βλακείες…
Σε θέμα επίπεδου σπουδών σε πληροφορώ ότι είναι πολύ πιο μπροστά από Αθήνα και Θεσσαλονίκη…(δες τις δημοσιεύσεις ανά φοιτητή που έχει η σχολή) και βγάλε συμπεράσματα… και στο κάτω κάτω στο βόλο μέχρι πριν 2-3 χρόνια είχε 30 άτομα το έτος… ενώ Αθήνα και Θεσσαλονίκη? Άλλου είναι το πρόβλημα και αν δεν μπορείς να το δεις δεν μπορώ να κάνω κάτι…

Ανώνυμος 15 Ιουνίου 2009 στις 3:38 μ.μ.  

Με απλά λόγια, φέτος στον ΕΛΓΑ θα δουλέψουν ΜΟΝΟ όσοι δεν έχουν κώλυμα. Καλά πάμε...

ΗΛΙΑΣ 15 Ιουνίου 2009 στις 4:06 μ.μ.  

Αν ειναι μεχρι το 850 οι υποψηφιοι με ανεργια και θα προσληφθουν 570 τοτε μιλαμε για την απολυτη ξεφτιλα του επαγγελματος και ημων των ιδιων ως επιστημονες και ανθρωποι που θελουμε να εξασφαλισουμε τα προς το ζειν...

Ανώνυμος 15 Ιουνίου 2009 στις 4:18 μ.μ.  

Συνάδελφοι, επειδή πρώτη φορά έκανα τα χαρτιά μου στον ΕΛΓΑ και δεν γνωρίζω, μπορει καποιος σας παρακαλώ να μου εξηγησει τους αριθμους 850 1742 2577 που αναφέρθηκαν?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Ρήγας

agroanergos 15 Ιουνίου 2009 στις 4:34 μ.μ.  

ΗΛΙΑ 540 ΕΙΝΑΙ.

ΡΗΓΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΕΙΡΑ ΣΤΗΝ ΛΙΣΤΑ ΑΠΟ ΤΟ 1 ΕΩΣ ΤΟ 2577 ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ.

ΑΠΟ ΤΟ 1 ΕΩΣ ΤΟ 850 ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΝΕΡΓΙΑ ΜΕΤΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ 850 ΕΩΣ
1748 ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΝΕΡΓΙΑ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΚΩΛΥΜΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2577 ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΩΛΥΜΑ.

Ανώνυμος 15 Ιουνίου 2009 στις 4:49 μ.μ.  

προς 15 Ιούνιος 2009 1:49 μμ
μπραβο ρε μεγαλε που εντοπισες το προβλημα ακριβως στην ουσια του!ε,βεβαια ο Βολος και Η Ορεστιαδα φταινε που περνουν ευκολα πτυχια!ΟΥΟΥΟΥ στους αλητες!ουουου και σε μενα (απο Βολο το πηρα το πτυχιο πανευκολα εννοειται!)και για να μην παρεξηγουμαστε ολο το μνμα ειναι ακρως ειρωνικο!

coyote 15 Ιουνίου 2009 στις 4:57 μ.μ.  

ρηγα ριξε καμια πασιεντζα καλυτερα γιατι για ελγα δεν σε βλεπω

Ανώνυμος 15 Ιουνίου 2009 στις 5:00 μ.μ.  

ΤΑ ΛΕΓΑΜΕ ΤΑ ΓΡΑΦΑΜΕ ΑΛΛΑ....
ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ Η ΛΙΣΤΑ 8Α ΕΧΕΙ 3000 ΑΤΟΜΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΧΡΟΝΟΥ 4000 ΚΤΛ...ΑΝ ΒΕΒΑΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΙΣΤΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ...
ΑΝ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΟΙ ΣΧΟΛΕΣ ΝΑ ΧΑΡΙΖΟΥΝ ΠΤΥΧΙΑ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ..ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΛΕΓΑΝ ΤΟΝ ΘΡΥΛΕΟΝΤΑ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟ...ΟΡΙΣΤΕ Η ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ..ΟΣΟΙ ΠΑΤΕ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΤΕ ΦΕΤΟΣ ΣΚΕΦΤΗΤΕ ΠΟΤΕ ΘΑ ΞΑΝΑΔΟΥΛΕΨΕΤΕ...ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΞΥΠΑΝΚΗΔΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΨΕΥΔΕΙΣ ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΓΙΑΥΤΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ BLOG ΤΙΠΟΤΑ ΚΡΥΦΟ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ..
ΚΑΛΑ ΤΟΣΟΙ ΠΟΛΛΟΙ ΕΙΧΑΝ 12ΜΗΝΕΣ ΑΝΕΡΓΕΙΑΣ? ΜΗΠΩΣ ΗΤΑΝ ΑΝΕΡΓΟΙ ΠΡΙΝ ΠΑΡΟΥΝ ΠΤΥΧΙΟ?

Ανώνυμος 15 Ιουνίου 2009 στις 5:10 μ.μ.  

Σύναδελφοι μάλλον στη συγκεκριμένη περίπτωση το πρόβλημα δεν ειναι το πόσοι αποφοίτησαν απο βόλο κλπ αλλά πόσοι άλλοι γεωπόνοι ενώ κάνουν μεταπτυχιακό έχουν παράλληλα και κάρτα ανεργίας 8 με 9 μηνών παίρνοντας έτσι θέση συναδέλφων τους που επέλεξαν να μην κάνουν μεταπτυχιακά κτλπ για να βγουν στην αγορά εργασίας

Ανώνυμος 15 Ιουνίου 2009 στις 5:22 μ.μ.  

ρηγα που πας με 4 βαλεδες

εδω οι αλλοι εχουν φλως ρουαγιαλ και ασους στο μανικι





πάσο.

Ανώνυμος 15 Ιουνίου 2009 στις 5:41 μ.μ.  

Σε ευχαριστώ agroanerge
KΑΤΆΛΑΒΑ..

coyote
Σε "ευχαριστώ" και σένα για την "συναδελφική" απάντηση που έδωσες.
Έτσι "συναδελφικά" να αντιμετωπίζεις πάντα τον κόσμο !!!
Νά ΄σαι καλά.!!!

coyote 15 Ιουνίου 2009 στις 5:47 μ.μ.  

καλα μην κλαψεις κιολας αμα εισαι 10 χρονια στην αγορα και δεν εχεις μονιμη δουλεια θα σε δω ποσο ευαισθητος θα εισαι και εσυ

Ανώνυμος 15 Ιουνίου 2009 στις 6:03 μ.μ.  

ΑΓΡΟΑΝΕΡΓΕ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΓΙΑΤΙ ΦΕΤΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΚΩΛΥΜΑ 3ΜΗΝΟΥ Ή 4ΜΗΝΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΧΡΟΝΙΕΣ ΝΑ ΕΧΕΙ?

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΝΤΑΡ ΔΗΛΑΔΗ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ? ΤΗ ΜΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΤΣΙ Κ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΓΙΟΥΒΕΤΣΙ?

ΑΛΛΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΤΩ...ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΛΙΣΤΑ ΕΙΧΑΝ ΠΑΡΕΙ ΟΛΟΥΣ ΜΕ ΚΩΛΥΜΑ (ΞΕΚΙΝΩΝΤΑΣ ΞΑΝΑ ΤΗ ΛΙΣΤΑ ΑΠΟ ΟΣΟΥΣ ΕΙΧΑΝ ΑΡΝΗΘΕΙ-ΑΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΕΙΧΕ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΣΤΟ 1800 Κ ΞΑΝΑΡΧΙΣΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΜΕ ΚΩΛΥΜΑ), ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΟ ΜΑΓΕΙΡΕΜΑ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ-ΟΠΩΣ Κ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΥΜΒΑΣΗ (ΒΛ. ΟΠΕΚΕΠΕ ΚΤΛ).

ΑΚΡΗ ΔΕΝ ΒΓΑΖΩ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΥΤΗ ΤΗΣ ΑΠΕΛΠΙΣΙΑΣ! ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΩ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΊΧΑΝ ΑΡΝΗΘΕΙ (ΓΙΑΤΙ ΔΟΥΛΕΥΑΝ ΠΧ ΟΠΕΚΕΠΕ) ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΗΡΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΚΑΤΑΤΑΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗΣ ΛΙΣΤΑΣ.ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΟΙ ΚΑΙ ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΔΟΥΛΕΙΑ, ΑΛΛΑ ΑΓΑΝΑΚΤΩ ΜΕ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΑΥΤΑ!

Ανώνυμος 15 Ιουνίου 2009 στις 6:12 μ.μ.  

Μας εχουν ολους τους γεωπονους γραμμενους εκει που δεν πιανει μελανι! Μια ο οπεκεπε, μια ο ελγα και ποιος ξερει τι θα ακολουθησει! Ετσι θα μας καταντησουν ζητουλες για λιγους μηνες δουλειας! Και εμεις συνεχιζουμε να μη μιλαμε, αντι να βγουμε και να διαμαρτυρηθουμε και εν αναγκη να τα σπασουμε, γιατι αλλη ξεφτιλα δε χωραει! Και μην υποθεσει κανεις οτι μιλαω εκ μερους του αριστερου πολιτικου χωρου! Εκ μερους των γεωπονων μιλαω!

Ανώνυμος 15 Ιουνίου 2009 στις 6:17 μ.μ.  

500 άτομα με κώλυμα, συμπλήρωσαν ανεργία εξαιτίας της 3μηνης καθυστέρησης του διαγωνισμού και προηγούνται πλέον στη λίστα. Απλό!
Όσο για τους εξυπνάκηδες που ειρωνεύονται τους νέους, τι να πω; Μερικοί φαίνεται γεννήθηκαν γνωρίζοντας τα πάντα!!!

coyote 15 Ιουνίου 2009 στις 6:50 μ.μ.  

αγαπητε ανωνυμε συναδελφε 15 Ιούνιος 2009 6:12 μμ ετσι θα επρεπε να ειναι και περσι ακριβως για τον λογο που λες διοτι οσοι ειχαν κωλυμα 3μηνου, οπως και εγω, και δεν σκαλωσαν στον οπεκεπε η στο δακο θα εμεναν 10 μηνες ανεργοι μεχρι την επομενη προκ. οπεκεπε(νοεμβριο)ενω αλλοι δουλεψαν η μαλλον δουλευουν (ακομα)επι14 μηνες και αυτοι με το κωλυμα 3μηνου δουλεψαν στην καλυτερη ενα 6μηνο.
οσο αφορα τους νεους ειναι πονηροι και θελουν το κακο μας
τρεχουν στα μαγειρια και τρωνε το φαγητο μας...

Υ.Γ. οσο αφορα τους νεους

Ανώνυμος 15 Ιουνίου 2009 στις 7:46 μ.μ.  

Εδώ ταιριάζει απόλυτα το ''η μιζέρια φέρνει γκρίνια''.. Συγγνώμη συνάδελφε που τα χώνεις στους νέους συναδέλφους αλλά αν μετά από 10 χρόνια περιμένεις (εσύ όπως και πολλοί άλλοι ακόμη και με παραπάνω χρόνια) τον ελγα να σε σώσει και τον διορισμό στο δημόσιο καληνύχτα.. Κατάντια σε όλο το μεγαλείο

carpe84diem 15 Ιουνίου 2009 στις 8:06 μ.μ.  

Υπαρχει περιπτωση να δουμε την λιστα αναρτημενη οπουδηποτε στο ιντερνετ σημερα??

Ανώνυμος 15 Ιουνίου 2009 στις 8:12 μ.μ.  

Φίλοι coyote και Ανώνυμε...
Το ότι έφτιαξα πρώτη φορά τα χαρτιά στον ΕΛΓΑ, δεν σημαίνει ότι δεν έχω τις απαραίτητες (νόμιμες φυσικά) προυποθέσεις να είμαι στην ΠΡΩΤΗ ΕΙΚΟΣΑΔΑ ΤΗΣ ΛΙΣΤΑΣ...
Απλά ρώτησα γιατί είναι η πρώτη φορά που έκανα τα χαρτιά μου...
Ούτε νεαρός σε ηλικία είμαι, αλλά και ούτε όμως αντιμετώπισα με τέτοια προσβλητική συμπεριφορά συναδέλφους...
Όσο για τα "αβέρτα" πτυχία που μοιράζονται ...εεε..ας μην βγάζουμε μόνοι μας τα μάτια μας!!!
Θα μπορούσε να τεθεί το θέμα και αλλιώς...
π.χ ενημερώνοντας τους νέους υποψήφιους συναδέλφους για την κρίση στον κλάδο ώστε να αποφεύγουν τις συγκεκριμένες σπουδες..
Σχετικά με το "φλος ρουαγιάλ" που αναφέρθηκε...ποιός μαρτύρησε τα φύλλα μου???

Ανώνυμος 15 Ιουνίου 2009 στις 8:21 μ.μ.  

coyote
μην παριστάνεις παλικάρι μου τον "παλιό που τα ξέρει όλα (!!!)
Είσαι νεαρός σε ηλικία μπροστά μου...και παρόλα αυτά σε σέβομαι και σαν συνάδελφο και σαν ανθρωπο..
Είμαι γκριζομάλλης και έχω εγγόνια...μου λείπουν κάποιοι μήνες για να συμπληρώσω τα ένσημα μου και να βγώ στη σύνταξη...
Σε παρακαλώ, η απροσωπία και η ανωνυμία του διαδικτύου, ας μην μας κάνει ...τσιχλόμαγκες.
Ευχαριστώ.
Ρήγας.

Ανώνυμος 15 Ιουνίου 2009 στις 8:46 μ.μ.  

Agroanerge κανε κατι με την αναρτηση της λιστας σε παρακαλω γιατι η αγωνια (μαζι με την ανεργια) χτυπαει κοκκινο.

Ανώνυμος 15 Ιουνίου 2009 στις 8:52 μ.μ.  

καλά κι'εσύ μην την ψωνίζεις.. στην 20δα συμβασιούχων του ελγα είσαι όχι σε μόνιμη θέση. κοίτα μην ζητάνε τίποτα γραφεία μακρινά από το σπίτι σου στην αρχή και αρνηθείς στο τέλος!

Ανώνυμος 15 Ιουνίου 2009 στις 9:07 μ.μ.  

Όπως ακριβώς είπες αγαπητέ μου..
ίσως να δίνους θέσεις μακριά και να αρνηθώ στο τέλος...
Απλά ξαναλέω..
ΜΗΝ ΒΓΑΖΕΤΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΙΣΣΕΣ/ΟΙ.
Μην κοιτάτε ανταγωνιστικά ο ένας τον άλλον..το δικό μου πανεπιστήμιο καλυτερο από το δικό σου, εγώ είμαι πιο παλιός, άρα έχω "λόγο βαρύ" κλπ..
Εγώ στραβά-κουτσά βρίσκομαι επαγγελματικά στον επίλογο..
Φροντίστε να είστε ΜΙΑ ΓΡΟΘΙΑ..
ΕΧΘΡΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΕΡΓΙΑ ΚΑΙ Η ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗ...και όχι ο συνάδελφος που έκανε την ίδια επαγγελματική επιλογή με σένα..
Ρήγας

Ανώνυμος 15 Ιουνίου 2009 στις 9:07 μ.μ.  

η λίστα ανεβηκε πριν λίγο σε Ιστοσελίδα για μελη

Ανώνυμος 15 Ιουνίου 2009 στις 9:12 μ.μ.  

ΡΕ ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ?
ΟΣΟΙ ΔΟΥΛΕΨΕΤΕ ΤΩΡΑ (ΦΕΤΟΣ) ΣΤΟΝ ΕΛΓΑ ΘΑ ΞΑΝΑΔΟΥΛΕΨΕΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ ΤΟΥ 2011!!!!!!
ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΑΥΤΟ?ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ!!!!!!!!!!!!!
ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΑΘΕΣΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΑΡΛΟΥΜΠΕΣ ΔΕΝ ΠΑΤΕ ΝΑ ΒΑΛΕΤΕ ΚΑΜΙΑ ΦΩΤΙΑ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΣΩΣΟΥΝ ΤΑ ΠΣΕΑ?

Ανώνυμος 15 Ιουνίου 2009 στις 9:14 μ.μ.  

Προς 7.46μμ. Αγαπητε φιλε, δε νομιζω οτι υπαρχουν πολλοι συναδελφοι με 10 ή και παραπανω χρονια στο χωρο (σαν το coyote), που ειναι τοσο παραμυθιασμενοι και πιστευουν σε μονιμοποιηση! Και το λεω εγω που το συνηειδητοποιησα αμεσως μολις μπηκα στο λουκι των συμβασεων(και δεν εχω πολλα χρονια!). Φαντασου λοιπον ποσο καλα το ξερουν οι παλιοτεροι! Ομως δεν πιστευω οτι ειναι μιζεροι οσοι διαμαρτυρονται! Ειναι απλα απογοητευμενοι, ο καθενας για τους δικους του δικαιους λογους! Και θα ξαναπω οτι η λυση δεν ειναι να διαχωριζομαστε σε παλιους, νεους,αριστερους, δεξιους, κλπ. Η λυση ειναι να ενωθουμε και να διεκδικησουμε ο,τι μας ανηκει με διαμαρτυρια! Ειναι ο μονος τροπος πλεον να μας ακουσει καποιος απο αυτους που ενεργουν ερημην μας και αλλαζουν τα δεδομενα των συμβασεων οποτε τους καπνισει! Πρωτα πρεπει να πιεσουμε το κατακαημενο το γεωτεε, που απλα υπαρχει και δεν χρησιμευει σε τιποτα. Το γεωτεε δεν πρεπει να υπερασπιστει πρωτο και καλυτερο τον κλαδο μας??? Μπορει ολα αυτα να ακουγονται σαν φιλοσοφιες, ομως αν τα συζηταμε μονο μεταξυ μας στα blogs δεν καταφερνουμε τιποτα! Πρεπει να τα πουμε δυνατα!

Ανώνυμος 15 Ιουνίου 2009 στις 9:27 μ.μ.  

Τι θα γίνει?θα τη δούμε επιτέλους αυτή τη λίστα?Οχι τίποτε άλλο αλλά να δώ αν επιτέλους θα μπορώ να εργαστώ σαν επιστήμονας Γεωπόνος τρομάρα μου!!!!

Ανώνυμος 15 Ιουνίου 2009 στις 9:27 μ.μ.  

ρε παιδια μας δουλεουν αλλος την ανεβαζει με κωδικο και αλλος λεει το βραδυ. τα blogs παιζουν με τα νευρα μας

Ανώνυμος 15 Ιουνίου 2009 στις 9:29 μ.μ.  

προς 15 Ιούνιος 2009 9:07 μμ

πες μας σε ποιο site δημοσιευτηκε?προσπαθω να μπω στον ελγα αλλα τζιφος

Ανώνυμος 15 Ιουνίου 2009 στις 9:33 μ.μ.  

φίλε 9:14 μμ δυστυχώς το σύστημα μας έχει κάνει αναλώσιμους.. ούτε διαμαρτυρίες μας σώζουν ούτε τίποτα. είμαστε πάρα πολλοί και οι θέσεις πολύ λίγες. προσωπικά ιδιώτευσα και σώθηκα από αυτήν την κατάσταση, αν και ήμουν στους τυχερούς που δούλεψαν κάποια εύκολα 8μηνα πριν την είσοδο τόσο πολλών γεωπόνων στις λίστες. ψαχτείτε συνάδελφοι όσοι έχετε όρεξη για δουλειά.υπάρχουν καλλιέργειες και προγράμματα με πολλά λεφτά.

Ανώνυμος 15 Ιουνίου 2009 στις 11:01 μ.μ.  

Συγγνώμη το κώλυμα υπέρβασης οκτάμηνης σύμβασης είναι καινούριο φρούτο....???? Τι σημαίνει?

Ανώνυμος 15 Ιουνίου 2009 στις 11:09 μ.μ.  

agroanerge είμαι από αυτους που έχουν κλείσει το 24μηνο.Εχεις υπόψη σου που βρίσκονται τα δικά μας ονόματα και τι ακριβώς γίνεται;

Ανώνυμος 15 Ιουνίου 2009 στις 11:18 μ.μ.  

γνψριζει κανεις πως βγαινει η τελικη βαθμολογια?τι γινεται οταν 2-3 εχουν την ιδια?το τι ψευδη δηλωση εχει πεσει....απο που να αρχισουμε.........

agroanergos 15 Ιουνίου 2009 στις 11:36 μ.μ.  

ΠΡΟΣ 11:09

ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΠΙΝΑΚΑ ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΩΝ
95 ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ(ΚΑΙ 24ΜΗΝΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ).

Ανώνυμος 16 Ιουνίου 2009 στις 12:12 π.μ.  

Αγροανεργε αν σου ειναι ευκολο δωσε τη λιστα σε παρακαλω σε ενα excel οπως περυσι.

Ανώνυμος 16 Ιουνίου 2009 στις 1:22 π.μ.  

Δεν ειμαι γεωπόνος αλλά κατάγομαι από οικογένεια αγροτών. Μπήκα τυχαία στο site και διαβάζω γενικά ότι θέλετε να διοριστείτε. Για να κάνετε τι??? Από όσο γνωρίζω από τους γονείς μου στο χωριό το 99% είστε άσχετοι και δεν προσφέρετε απολύτως τίποτα. Αλλά κι εγώ στην πόλη (Αθήνα) δεν γνωρίζω κανένα γεωπόνο να προσφέρει οτιδήποτε στην κοινωνία. Συνεπώς πιστέυω, όπως και όλοι οι γνωστοί μου ότι είστε μια άσχετη ειδικότητα. Η συμβουλή μου: αλλάξτε επάγγελμα ή πείστε μας ότι αξίζετε κάτι...
Επειδή είμαι σίγουρος ότι θα μου απαντήσετε με κραυγές και ουρλιαχτά, κάντε μια χάρη στον εαυτό σας, όσο είσαστε κάτω από 30 χρονών και σκεφτείτε αυτά που σας λέω για 10 λεπτά.
Σας έυχομαι το καλύτερο!

Ανώνυμος 16 Ιουνίου 2009 στις 1:38 π.μ.  

ΔΟΥΛΕΥΑ ΣΤΟΝ ΕΛΓΑ ΕΩΣ ΤΟΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΙΟΥΛΙΟ. ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΜΑΖΕΥΩ ΑΝΕΡΓΙΑ. ΕΧΩ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗ ΜΕΣΗ (ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΕΓΧΕΙΡΙΣΗ) ΚΑΙ ΥΠΟΤΡΟΠΙΑΣΑ, ΣΤΟ ΚΡΕΒΒΑΤΙ ΜΕ ΕΝΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑ ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΟΝ ΟΑΕΔ ΣΤΙΣ 10 ΤΟΥ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΠΗΓΑ ΣΤΙΣ 15. ΦΥΣΙΚΑ ΕΧΑΣΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 10 ΜΗΝΕΣ ΑΝΕΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΒΓΑΛΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΚΑΡΤΑ. ΣΤΟΝ ΕΛΓΑ ΚΑΤΕΘΕΣΑ ΚΑΙ ΤΙΣ 2 ΚΑΡΤΕΣ, ΧΑΡΤΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΙΑΤΡΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΙΣ ΕΝΕΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΠΑΡ'ΌΛΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΔΕΧΘΗΚΑΝΕ ΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ!
ΑΓΡΟΑΝΕΡΓΕ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΣ ΜΟΥ ΑΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ Ή ΟΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΞΕΡΕΙ ΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ!
ΥΓ. ΕΧΑΣΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΠΕΚΕΠΕ ΑΠΟ ΤΑ ΒΥΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΠΕΣΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΕΙΝΑ!

Ανώνυμος 16 Ιουνίου 2009 στις 9:14 π.μ.  

ΛΟΙΠΟΝ ΕΧΕΙ ΠΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΨΕΥΔΗΣ ΔΗΛΩΣΗ ΕΙΔΙΚΑ ΚΑΤΙΝ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΣΕ ΑΓΡΟΤΙΚΟ Η' ΑΛΛΟΥ ΚΑΙ ΕΚΑΝΑΝ ΨΕΥΤΙΚΗ ΔΗΛΩΣΟΥΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΛΗ ΘΕΣΟΥΛΑ ΣΤΟΝ ΕΛΓΑ!!!
Σ'ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ Σ'ΑΥΤΕΣ ΛΕΩ ΕΓΩ ΟΤΙ ΘΑ ΔΩΣΩ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΕΔΩ ΣΤΟ ΜΠΛΟΚ ΚΑΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ!!!!!!!!!
ΑΜΑ ΠΙΑ!!!!!!!

Ανώνυμος 16 Ιουνίου 2009 στις 10:15 π.μ.  

ΠΡΟΣ 9:14

Συμφωνώ μαζί σου να δοθούν όλα τα ονόματα, όσων έχουν κάνει ψευδείς δηλώσεις γιατί δεν μπορεί κάποιοι να θεωρούν εαυτούς τόσο "ξύπνιους", αλλά να γνωρίζεις ότι το ονομαζόμενο αγροτικό δεν έχει κώλυμα, γιατί η πρόσληψη δεν γίνεται με κανένα από τα άρθρα του ν.2190/94 και θεωρείται Πρακτική Άσκηση

Ανώνυμος 16 Ιουνίου 2009 στις 10:26 π.μ.  

ΠΡΟΣ 16 ΙΟΥΝΙΟΥ ,1:22ΠΜ
ΑΘΗΝΑΙΕ-ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΓΕΩΠΟΝΟΣ-ΚΑΙ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣ Ο,ΤΙ ΣΟΥ ΛΕΝΕ Ο ΜΠΑΜΠΑΚΑΣ , Η ΜΑΜΑΚΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΣΧΕΤΟΙ ΣΤΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΣΟΥ,ΕΧΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΩΣ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΘΕΛΕΙ ΚΟΤΣΙΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΚΦΕΡΕΙΣ ΑΠΟΨΗ ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ-ΕΤΣΙ ΑΒΑΣΑΝΙΣΤΑ-ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΒΙΩΣΕΙ ΣΤΟ ΠΕΤΣΙ ΣΟΥ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ(ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ).ΓΙ'ΑΥΤΟ...ΤΟΥΜΠΕΚΙ ΨΙΛΟΚΟΜΜΕΝΟ.

Ανώνυμος 16 Ιουνίου 2009 στις 11:38 π.μ.  

10:15 πμ κάνεις λάθος, έχουν κώλυμα κανονικά. Στο κάτω κάτω ας το έγραφαν στην υπ. δήλωση και θα αναλάμβανε ο ελγά την ευθύνη τι θα τους κάνει.

Ανώνυμος 16 Ιουνίου 2009 στις 11:49 π.μ.  

τι γραμματα ειναι αυτα...???? ΕΛΕΟΣ! δεν βγαζω τιποτα μου εχουν βγει εξω τα ματια και δεν εχω office για να ανοιξω το αρχειο.

Ανώνυμος 16 Ιουνίου 2009 στις 1:05 μ.μ.  

ΠΡΟΣ 16 Ιούνιος 2009 10:15 πμ
ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΜΑΛΛΟΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ!
ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Ο ΕΝΑΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΓΡΟΤΙΚΟ ΑΠΟ ΔΕΚΕΜΒΡΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΧΙΛΙΑΔΑ ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΙΔΙΑ ΦΑΣΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ 1700 ΚΑΙ ΜΕΤΑ!ΤΟ ΗΞΕΡΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΓΙ ΑΥΤΟ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ!

Ανώνυμος 16 Ιουνίου 2009 στις 2:41 μ.μ.  

16 ΙΟΥΝΙΟΥ ,1:22ΠΜ

καλα φιλαρακο σιγα την καταγγελια που εκανες, σιγα την βομβα που πεταξες

και εγω που ειμαι γεωπονος τα ιδια πιστευω. και μερικες χιλιαδες ακομη συναδελφοι μου. ακομη και καθηγητης του ΓΠΑ βρεθηκε να πει στα ισα τα ιδια ακριβως.

οτι ειμαστε ασχετοι
οτι οι αγροτες ξερουν πιο πολλα για την γεωργια
οτι οι αγροτες εχουν πιο ψηλο επιπεδο γενικης παιδιας απο εμας
οτι δεν προσφερουμε τιποτα στην κοινωνια
οτι ενας αγροτης μπορει να ζησει και χωρις εμας
οτι δεν ξερουμε να κανουμε τιποτα αλλο εκτος απο το να τσεπωνουμε τα τριχιλιαρα του ελγα

μην τρελενεσαι. λεμε στα πιτσιρικια να ξαναδωσουν εξετασεις και να περασουν σε αλλη σχολη. εμεις τα λεμε εμεις τα ακουμε. πανεπιτημιο 5ετους φοιτησεως ηθελαν.

Ανώνυμος 16 Ιουνίου 2009 στις 2:50 μ.μ.  

16 Ιούνιος 2009 1:22 πμ
¨"...Μπήκα τυχαία στο site και διαβάζω γενικά ότι θέλετε να διοριστείτε..."

μια αλλη μεγαλη αλληθεια που ειπες ειναι οτι θελουμε να διοριστουμε στο δημοσιο γενικως και αδιακρίτως.

δεν εχει που και ως τι θα διοριστουμε. σημασια εχει μονο να διοριστουμε. δεν το κριβουμε. δεν το αλλαζουμε. δεν ντρεπομαστε γιαυτο. δεν απολογουμαστε γιαυτο. δεν μετανιωνουμε γιαυτο.

και η δευτέρα παρουσία να γινει, ως μονιμοι δημοσιοι υπαλληλοι θα παμε στον παραδεισο

Ανώνυμος 16 Ιουνίου 2009 στις 4:04 μ.μ.  

Ανώνυμε των 2:41 μμ,

Έχω τελειώσει το ΓΠΑ και δεν θεωρώ ότι είμαστε άσχετοι, τουλάχιστον όχι όλοι. Φυσικά και ένας αγρότης μπορεί να ξέρει κάποια πράγματα περισσότερα από εμάς, είναι αδύνατον να τα μάθεις όλα στο πανεπιστήμιο, ιδιαίτερα το "πρακτικό" κομμάτι. Γιαυτό ο καθένας μας οφείλει να επιμορφώνεται και να διαβάζει στον τομέα που ασχολείται.

Άλλωστε η ίδια "ασχετοσύνη" πλήττει πιστεύω όλους τους κλάδους. Από τους πολιτικούς μηχανικούς που δεν ξέρουν να μετρήσουν ένα οικόπεδο μέχρι τους γιατρούς που έχουν στείλει ένα σωρό κόσμο στον... άλλο κόσμο.

Όσο για τους αγρότες μας, αν είναι τόσο ξύπνιοι και μορφωμένοι, γιατί κατεβαίνουν κάθε τρεις και λίγο στους δρόμους διεκδικώντας επιδοτήσεις? Δεν μπορούν να παράξουν ένα ανταγωνιστικό προϊόν και να το πουλήσουν σε μια καλή τιμή? Ξέρουν μόνο να ζητιανεύουν και να εκβιάζουν. Όπως αυτοί διεκδικούν επιδοτήσεις, έτσι και εμείς διεκδικούμε τον διορισμό μας.

Αυτές τις διεξόδους προσφέρει η Ελλάδα.

Ανώνυμος 16 Ιουνίου 2009 στις 4:40 μ.μ.  

φιλε ο 2.41 ειμαι


συμφωνω εν μερει μαζι σου στο οτι και οι αλλοι ειναι τοσο (ή και περισοτερο) χαλια οσο εμεις και στο οτι η μορφωση ειναι κατι εντελως προσωπικο.

κλεινω, διαπιστωνοντας οτι και η παιδεια και η πνευματικη (και ηθικη) καλλιεργεια δεν συνδεονται με τον τραπεζικο σου λογαριασμο.

coyote 16 Ιουνίου 2009 στις 4:42 μ.μ.  

προς 16 Ιούνιος 2009 11:38 πμ φιλε το αγροτικο δεν εχει κωλυμα. αν καποιος κανει αγροτικο και δηλωσε κωλυμα μαλλον δεν ηξερε και βρεθηκε κατω στην λιστα. οποιος κανει αγροτικο και καπακι ελγα εχει απλα πολυ φαρδος. το προβλημα ειναι αυτοι που καναν οπεκεπε και οταν τους καλεσε ο ελγα δηλωσαν οτι δεν δουλευαν. ο ελγα δεν προκειται να κατσει να ψαχνει που και αν δουλεψε ο καθενας,γιατι δεν ειναι αυτη η δουλεια του, παρα μονο κατοπιν καταγγελιας.

Ανώνυμος 16 Ιουνίου 2009 στις 5:50 μ.μ.  

με τουτα κ με κεινα ξεχναμε κ τον οπεκεπε.μαθαμε τπτ καινουργιο?παντως οι προσληψεις συνεχιζονται κανονικοτατα...

Ανώνυμος 16 Ιουνίου 2009 στις 6:32 μ.μ.  

Παιδια για το αγροτικο και το κωλυμμα τι ισχυει τελικα. Εγω ειμαι ενας απο αυτους που μη ξεροντας το δηλωσα και τωρα εχω κωλυμα. Μπορει να γινει κατι τωρα????

Ανώνυμος 16 Ιουνίου 2009 στις 6:35 μ.μ.  

agroanerge και απευθυνομαι και σε οποιον ξερει

πως γινεται ατομα και στη περσινη αλλα και στη φετινη λιστα του ΕΛΓΑ να εχουνε κωλυμα τριμηνου !!!!!
Σημαινει οτι το φεβρουαριο που ειπανε το περιφημο ξαναπαμε τη λιστα απο τη αρχη γι αυτους που βρεθηκαν εκ των υστερων με κωλυμα και δεν καλουμε απο τα κωλυματα τριμηνου ητανε κοροιδια σκετη...

Αν μπορει κανεις να βρει καμια λογικη απαντηση σε αυτο εκτος απο το προφανες ( βυσμα ) ας πει...

Ανώνυμος 16 Ιουνίου 2009 στις 7:07 μ.μ.  

AGROANERGE και υπολοιποι ακυρο για τα επαναλαμβανομενα ονοματα στους πινακεσ ς κωληματων τριμηνου
μπερδεψα τις στηλες

sorry για την αναστατωση , καλο ειναι να τα ψαχνουμε λιγο παραπανω πριν μιλησουμε αλλα...

Ανώνυμος 16 Ιουνίου 2009 στις 7:17 μ.μ.  

ΕΙΜΑΙ Ο 16 Ιούνιος 2009 1:38 πμ
ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΣΕ ΕΝΟΧΛΩ ΠΑΛΙ ΑΓΡΟΑΝΕΡΓΕ, ΑΛΛΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ? Ή ΟΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΞΕΡΕΙ ΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Ανώνυμος 16 Ιουνίου 2009 στις 7:54 μ.μ.  

ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ, ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΚΩΛΗΜΑ, ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΓΙΑ ΨΕΥΔΕΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ,ΑΝΑΚΑΤΑΤΑΞΗ ΤΗΣ ΠΕΡΣΙΝΗΣ ΛΙΣΤΑΣ, Ο ΕΝΑΣ ΝΑ ΦΑΕΙ ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΚΑΙ ΝΑ ΓΛΥΨΕΙ ΤΑ ΚΟΚΚΑΛΑ, ΒΥΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΑΝΟΗΣΙΕΣ..ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΙ ΛΙΣΤΑ???849 ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΝΕΡΓΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΕΙ 540. ΑΝ ΔΕΝ ΑΡΝΗΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ Η' ΕΣΤΩ ΛΙΓΟΙ (Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΛΛΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΑΛΛΑ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ) ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΜΕΝΟΥΝ ΑΠΕΞΩ. ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ 7, 10 ΚΑΙ 12 ΜΗΝΕΣ ΑΝΕΡΓΙΑ ΘΑ ΑΡΝΗΘΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΠΑΛΙ ΑΝΕΡΓΟΣ???ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ...ΜΟΡΦΩΜΕΝΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ, ΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΙΟΛΑΣ!!

agroanergos 16 Ιουνίου 2009 στις 8:10 μ.μ.  

ΠΡΟΣ 7:17

ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΑΕΔ ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ ΣΕ ΕΙΧΕ ΠΕΤΑΞΕΙ ΕΞΩ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕ ΧΑΡΤΙ ΓΙΑΤΡΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ.

ΤΩΡΑ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΤΟΝ ΟΑΕΔ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΙ 2 ΜΗΝΕΣ.

ΘΑ ΠΑΡΩ ΑΥΡΙΟ ΚΑΙ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΩ ΜΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ.

coyote 16 Ιουνίου 2009 στις 9:24 μ.μ.  

εχει να πεσει πεινα...

Ανώνυμος 16 Ιουνίου 2009 στις 9:27 μ.μ.  

Προς 6:32 μμ
Φιλαράκι κι εσύ και οι υπόλοιποι που δηλώσατε το αγροτικό για κώλυμα, πριν υπογράψετε υπεύθυνη δήλωση από την οποία θα εξαρτηθεί σε κάποιο βαθμό το μέλλον σας καλό θα είναι να το ψάχνετε και λίγο... Τώρα είναι αργά πια...

Και μιλάω και για αυτούς με τις ψευδείς υπεύθυνες δηλώσεις, θα πέσει καταγγελία φέτος για να δείτε. Ήρθαν δύσκολες εποχές. Και ακόμα δεν έχουμε δει τα χειρότερα...

Ανώνυμος 16 Ιουνίου 2009 στις 10:41 μ.μ.  

επειδη το εχω ζησει το αγροτικο ειναι κανονικα κωλυμα. μου ετυχε σε υπηρεσια που κατεθετα τα χαρτια μου να παιρνουμε τηλεφωνα απο τον οργανισμο που το εκανα , να βαζουμε κατω τις υπουργικες αποφασεις για τα αγροτικα μεχρι και στο υπουργειο επεσε τηλεφωνο για διευκρινισεις και τελικα μου το βγαλανε κωλυμα κανονικα.
τωρα για αυτους που λενε το αντιθετο τι να πω - μπορει να ετυχα σε ασχετους τοτε και ειπανε οτι ειναι κωλυμα - θα δειξει

Ανώνυμος 16 Ιουνίου 2009 στις 11:59 μ.μ.  

agroanerge an mporeseis na vgaleis kai lista onomaton apo ton opekepe tha se kai o protos! (edo se thelo)

Ανώνυμος 17 Ιουνίου 2009 στις 12:18 π.μ.  

αγροανεργε ξερεις αν αρχισαν να ζητανε απο τον ελγα, τι αναγκες υπαρχουν και σε ποια γραφεια?

Ανώνυμος 17 Ιουνίου 2009 στις 8:26 π.μ.  

Εννοείται ΝΑ βγούνε τα ονόματα που έχουν προσληφθεί στον οπεκεπε.Αντίγραφα των παρουσιολογίων.

Ανώνυμος 17 Ιουνίου 2009 στις 9:35 π.μ.  

προς 17 Ιούνιος 2009 8:26 πμ
σιγα ρε φιλαρακι κ μετα να τους πανε στο δασκαλο κ τιμωρια με το να ποδι ψηλα.Οταν επαιρνε κοσμο ο ελγα με αρθρο 20 κ μπουκωνε με κοσμο τον οργανισμο μιλαγε κανεις?ολοι τουμπεκι.δεν εγκρινω αυτο που γινεται αλλα και τα δυο κομματα βαζουνε κοσμο.σε ποσοστο 70-30(ΝΔ-ΠΑΣΟΚ).οποτε κοιτα μη δεις πολλους γνωστους σου εκει.μη σου πω κ κολλητους σου.

Π.Δ.

ανώνυμος 17 Ιουνίου 2009 στις 9:56 π.μ.  

ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟΝ ΟΠΕΚΕΠΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΓΕΩΠΟΝΟΣ ΠΡΩΤΕΡΓΑΤΗΣ ΤΩΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΩΝ (ΑΠΕΡΓΙΕΣ, ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ)
ΤΕΛΙΚΑ ΜΑΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΜΑΣ...

Ανώνυμος 17 Ιουνίου 2009 στις 11:52 π.μ.  

ΠΡΩΤΟΝ ΜΕ ΤΟ ΑΓΡΟΤΙΚΟ ΕΧΕΙΣ ΚΩΛΥΜΑ ΣΤΟΝ ΕΛΓΑ!

ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΣΤΟΝ ΟΠΕΚΕΠΕ ΤΩΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΑΤΟΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΒΑΣΗ ΕΡΓΟΥ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΙΔΕΑ ΤΑ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ !!! ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΚΕΦΤΟΜΟΥΝ ΝΑ ΠΑΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΝΑ ΠΩ "ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΗΡΘΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΕΡΓΟΥ" ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΘΑ ΜΟΥ ΛΕΓΑΝΕ!!!!
ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΒΑΣΗ ΕΡΓΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΠΙΤΟΠΙΟΥΣ ΑΛΛΑ ΘΑ ΒΟΗΘΑΝΕ ΤΙΣ ΕΝΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ ΤΩΝ ΔΗΛΩΣΕΩΝ ΟΣΔΕ!! ΘΑ ΒΓΑΛΕΙ Ο ΟΠΕΚΕΠΕ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΟΠΙΟΥΣ ΕΛΕΓΧΟΥΣ!!!! ΑΓΝΩΣΤΟ ΠΟΤΕ ΠΑΝΤΩΣ!!!

Ανώνυμος 17 Ιουνίου 2009 στις 12:27 μ.μ.  

nai... 1000 atoma tha voithane gia ti sintaksi ton osde kai ta 300 (giati tora apomenoun gia simvasi orismenou xronou) tha vgaloun olo to louki ton epitopion elegxon...
as sovareftoume ligo re paidia.

Ανώνυμος 17 Ιουνίου 2009 στις 12:59 μ.μ.  

θα βγει τελικα κανενα ονομα για οπεκεπε?

Ανώνυμος 17 Ιουνίου 2009 στις 1:13 μ.μ.  

προς 17 ιουνιου 2009 11:52

Το οτι θα ειναι ολοι αυτοι με συμβαση εργου βοηθητικοι ποιος το λεει...? Το οτι θα παρουνε αλλα ατομα με αλλη προκυρηξη ( γεωπονους , τεχνολογους κ.τ.λ. ) παλι ποιος το λεει...?

Αν εχεις καποια εγκυρη πηγη ή ξερεις κατι παραπανω απο καπου πες να ξερει και ο κοσμος

Ανώνυμος 17 Ιουνίου 2009 στις 2:47 μ.μ.  

παντως συναδελφοι γεωπονοι που ειναι ασφαλισμενοι συνεχεια και σε αλλα ταμεια (τεβε και ογα) γραφτηκαν στον ΟΑΕΔ σαν ανεργοι, πηραν την βεβαιωση , κι ενω κανουν κι αλλες δουλειες, στην λιστα ειναι μεσα στους 400 με ανεργια...

Ανώνυμος 17 Ιουνίου 2009 στις 3:18 μ.μ.  

Υπάρχει κάποια πληροφόρηση για το πότε θα αρχίσει να τρέχει η λίστα;
Τα μέχρι στιγμής δεδομένα λένε πως θα τρέχει με καθυστέρηση ενός τριμήνου από τα περσινά νούμερα.
Δεν ξέρω αν υπάρχουν κάποιες διαφορετικές εκτιμήσεις.
Αρκετοί είναι αυτοί που βρίσκονται με πολύμηνη ανεργία και πρέπει να κάνουν έναν προγραμματισμό...όσο αυτό μπορεί να είναι δυνατό.

Ανώνυμος 17 Ιουνίου 2009 στις 3:22 μ.μ.  

1:13 μμ

Έχει γραφτεί στον τύπο (ένθετα εργασίας) πως αναμένεται νέα προκήρυξη για 300 άτομα (αυτά που κόπηκαν στην αρχή, ήταν 1297 οι θέσεις) στο τέλος του μήνα.
Το καλύτερο βέβαια θα ήταν να έκαναν ένα διαγωνισμό μέσω ΑΣΕΠ και να μην ταλαιπωρούν τόσο κόσμο με τα τεχνάσματα τους.

Ανώνυμος 17 Ιουνίου 2009 στις 9:35 μ.μ.  

3:22

Μακαρι να γινοτανε απο την αρχη αυτο που λες μεσω ΑΣΕΠ να ηξερε και η καθε ιδικοτητα ποσες θεσεις τις αντιστοιχουν αλλα και που...
οπως και να εχει μην τα ψαχνουμε αλλο...
Να βγει αλλη προκηρυξη αμεσα οπως λες προσωπικα μου φαινεται λιγακι δυσκολο απο τη στιγμη που πηρανε οπως τους πηρανε τοσους πολλους ασχετους και μη... οποτε τη δουλεια τους μπορουν να την κανουν κανονικοτατα... ενα GPS δινουν του λογιστη του λενε και 2 πραγματα και αυτο ητανε...
τωρα το αποτελεσμα ποιο θα ειναι με το καθε ασχετο... θα δειξει...

Ανώνυμος 18 Ιουνίου 2009 στις 12:54 π.μ.  

ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΛΕΤΕ ΕΣΕΙΣ, ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΟ ΟΠΕΚΕΠΕ, ΕΛΓΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΜΑΥΡΙΛΑ. ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΙΔΑΜΕ, ΑΣ ΠΡΟΩΘΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ. ΠΡΑΣΙΝΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ, ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΕΙΣ ΚΤΛ!! ΑΝ ΣΧΕΔΙΑΖΕΙ Η ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗ ΣΥΡΡΙΚΝΩΣΗ ΤΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΝΕΧΗ ΠΕΡΙΚΟΠΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΡΙΤΟΥΣ, ΑΣ ΦΡΟΝΤΙΣΟΥΝ ΤΑ ΓΕΩΠΟΝΙΚΑ ΑΕΙ (ΚΑΙ ΤΕΙ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑΝ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ) ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΟΣΟ ΚΟΣΜΟ...

Ανώνυμος 18 Ιουνίου 2009 στις 11:30 π.μ.  

ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΑΘΕΣΤΕ ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΣΤΑ BLOG ΚΑΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΒΟΛΤΑ Γ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ, ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΤΩΝ ΓΕΩΠΟΝΙΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ ΨΑΧΝΟΥΝ ΓΙΑ ΜΙΑ ΘΕΣΟΥΛΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ, ΠΟΙΟΣ ΝΑ ΠΡΩΤΟΔΙΟΡΙΣΤΕΙ ΡΕ ΜΑΓΚΕΣ ΠΛΑΚΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΤΕ? ΞΕΚΟΛΛΗΣΤΕ ΛΙΓΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΚΥΡΗΞΕΙΣ.. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ.

μακης 18 Ιουνίου 2009 στις 7:16 μ.μ.  

Η λίστα ξεκίνησε να τρέχει?

Ανώνυμος 18 Ιουνίου 2009 στις 7:27 μ.μ.  

Η λίστα φίλε Μάκη θα αρχίσει να τρέχει. Εμείς θα έχουμε ακόμα το κουράγιο να την κυνηγήσουμε; Είναι και μακριά η ριμάδα...

Ανώνυμος 19 Ιουνίου 2009 στις 12:59 π.μ.  

ξεκινησε. την πεμπτη το μεσημερι που πηρα τηλ. ηταν στο 60 και καλουσαν βεροια, γιαννενα, κοζανη, λαρισα και τριπολη

Ανώνυμος 19 Ιουνίου 2009 στις 4:08 π.μ.  

ασε μας ρε 18 Ιούνιος 2009 11:30 πμ
μην ασχολησε μαζι μας ρε φιλε.
ετσι γουσταρουμε, δημοσιο.
ή δημοσιο ή καθισιο και αμα γουσταρεις

Ανώνυμος 19 Ιουνίου 2009 στις 8:33 μ.μ.  

ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΤΙ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ Κ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΜΟΥ ΣΤΟΝ ΕΛΓΑ Κ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟΥΣ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΣΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ 200.ΜΠΟΡΩ ΟΤΑΝ ΜΕ ΚΑΛΕΣΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΕΛΓΑ? Η' ΣΕ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ? ΑΝ ΠΑΩ ΚΑΠΟΥ Κ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΜΠΟΡΩ? Κ ΑΝ ΝΑΙ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ? ΜΕΧΡΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΛΕΣΟΥ? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!

myrtoha 19 Ιουνίου 2009 στις 8:38 μ.μ.  

Η ΛΙΣΤΑ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙ.ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ 540 ΑΤΟΜΑ.ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΥΡΩ ΣΤΟ 600 ΚΑΙ ΚΑΤΙ?ΘΑ ΜΑΣΠΑΡΟΥΝ?ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΕΝΑΝ ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΟ ΑΡΙΘΜΟ Η ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΑ ΑΤΟΜΑ?ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΟΣΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ?ΕΚΑΤΟ??ΔΙΑΚΟΣΙΑ??ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ???ΕΙΜΑΙ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΗ...

Ανώνυμος 19 Ιουνίου 2009 στις 9:18 μ.μ.  

Προς τους απορημενους με τον ελγα συναδελφους

Η λιστα αλλες χρονιες που επαιρνε ο ΕΛΓΑ 600 ή και παραπανω ατομα εφτανε περιπου στο 1800 με 2000 οσο και αν σας ακουγεται παραξενο. Με το να μην εχει το κριτηριο της εντοπιοτητας πολλοι συναδελφοι δεν αναλαμβανουν δουλεια σε περιπτωση που τους καλεσουν σε περιφερειακο γραφειο και δεν μπορουν να πανε.Επισης πολλοι ενω ειναι στην αρχη χωρις κωλυμα ή και και με ανεργια πολλες φορες καταληγουν οταν ερθει η σειρα τους να εχουν κωλυμα λογω εμπλοκης τους σε συμβαση δημοσιου. γενικοτερα προχωραει σχετικα γρηγορα η λιστα ειδικα τους χειμερινους μηνες και ακομα πιο γρηγορα αν οι αναγκες ειναι μεγαλες λογω εντονων καιρικων φαινομενων.
Φετος που θα παρουν 540 ατομα που ακριβως θα φτασει δεν ξερω αλλα σιγουρα εκτιμω οτι θα περασει το 1500.
Τωρα γενικοτερα προσπαθει ατυπα παντα η υπηρεσια να σε παει οσο το δυνατον πιο κοντα στο τοπο μονιμης κατοικιας σου οταν βεβαια το αντιστοιχο περιφερειακο γραφειο εχει αναγκη απο ατομα. Αν οι αναγκες οταν ερθει η σειρα σου ειναι δυστυχως μονο σε επιλεγμενα περιφερειακα γραφεια τοτε αν θες να δουλεψεις πρεπει να ξενιτευτεις για λιγο. Οι αποσπασεις γενικοτερα ειναι λιγο δυσκολες οταν εχει αρκετη δουλεια το γραφειο που παρουσιαστηκες ασχετα αν την ιδια στιγμη εχει δουλεια και γραφειο κοντα στο τοπο μονιμης κατοικιας σου το να φυγεις ειναι καπως δυσκολο.Οταν δεν εχει δουλεια το γραφειο που εισαι σε στελνουν αυτοι μοναχοι τους καπου αλλου αν ειναι αναγκη.

ΗΛΙΑΣ 20 Ιουνίου 2009 στις 12:37 π.μ.  

Προς Μυρτω
Αλλαξε και γινε κομμωτρια,αισθητικος για να δει η τσεπη σου λεφτα.
Σαν γεωπονος θα πεινασεις κοριτσι μου.
Εμεις το καταλαβαμε πολυ αργα...

myrtoha 20 Ιουνίου 2009 στις 1:09 π.μ.  

Ευχαριστούμε πολυ 9:18.Και κάτι ακομα ήθελα να ρωτήσω.Γνωρίζει κανένας αν μπορούμε να μαθαίνουμε τηλεφωνικά που βρίσκετε η λίστα?
Ευχαριστώ...

Ανώνυμος 20 Ιουνίου 2009 στις 9:28 π.μ.  

ΠΡΟΣ ΜΥΡΤΩ 20 ΙΟΥΝΙΟΥ 1.09: ΝΑΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Η ΛΙΣΤΑ ΚΑΙ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ...

ΗΛΙΑΣ 22 Ιουνίου 2009 στις 2:14 π.μ.  

ΠΡΟΣ ΜΥΡΤΩ
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΗΝ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΣΕΙΣ.
ΑΛΛΑ ΑΠ ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ, ΕΣΥ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ...

Ανώνυμος 22 Ιουνίου 2009 στις 11:35 π.μ.  

ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑ ΑΡΓΑ

dora 22 Ιουνίου 2009 στις 12:03 μ.μ.  

Ξερει κανεις σε πιο νουμερο ειναι η λιστα και που καλουν τωρα?

myrtoha 22 Ιουνίου 2009 στις 3:39 μ.μ.  

ΠΡΟΣ ΗΛΙΑ
ΕΧΩ ΛΑΒΕΙ ΥΠ'ΟΨΙΝ ΜΟΥ ΤΗ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΣΟΥ...ΨΑΧΝΩ ΑΜΕΣΩΣ ΓΙΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΟΝΥΧΟΠΛΑΣΤΙΚΗΣ..:P

Ανώνυμος 22 Ιουνίου 2009 στις 5:38 μ.μ.  

Την Παρασκευή ήταν στο 52 και καλούσαν στα περισσότερα γραφεία...

ΗΛΙΑΣ 22 Ιουνίου 2009 στις 6:33 μ.μ.  

Προς Μυρτω.Ελπιζω να μην αστειευεσαι.
Με τετοια(αισθητικος) ασχολειται η γυναικα μου και δεν βγηκε χαμενη.
Καλη επιτυχια.

Ανώνυμος 23 Ιουνίου 2009 στις 9:33 π.μ.  

ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΕΙΣΑΣΤΕ ΓΕΩΠΟΝΟΙ?

Καίτη 23 Ιουνίου 2009 στις 1:01 μ.μ.  

Στις 11 που πήρα τηλέφωνο, η λίστα ήταν στο 138 και καλούν
Βέροια, Τρίπολη, Πάτρα και Λάρισα!

Συνάδερφοι για να μη παίρνουμε όλοι κάθε μέρα, όποιος μαθαίνει ας κάνει ένα κόπο να κάνει μια ανάρτηση να το βλέπουν όλοι!

Ευχαριστώ!

Ανώνυμος 23 Ιουνίου 2009 στις 1:14 μ.μ.  

ΗΛΙΑ ΕΣΥ ΜΕ ΤΙ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ?
ΠΑΡΟΤΡΥΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΠΡΙΝ ΚΑΝ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΝ ΤΙ ΑΞΙΖΟΥΝ?
ΕΣΥ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΩΣ ΓΕΩΠΟΝΟΣ 'Η ΤΟ ΕΓΚΑΕΛΕΙΨΕΣ?

Ανώνυμος 23 Ιουνίου 2009 στις 5:06 μ.μ.  

μπορουμε να μαθαινουμε και ποσες ηταν οι αρνησεις η οχι?οχι οτι θα υπαρχουν και πολλες..

ΗΛΙΑΣ 23 Ιουνίου 2009 στις 9:45 μ.μ.  

Προς 1.14
Εχω ασκησει το επαγγελμα του γεωπονου περιπου 14 χρονια σε δημοσιο(ελγα), εταιρειες εμποριας γ.εφοδιων, αγροτικους συνεταιρισμους.
Τωρα αφου δεν μπορεσα να διοριστω (λογω κακης τυχης και ελλειψης μεσου) σκεφτομαι να ασχοληθω με κατι αλλο διοτι 1)στο δημοσιο ας ξεχαστει ο διορισμος πλην οσων εχουν ορεξη για διαβασμα(και καποιους να τους πληρωνουν αφου δεν θα δουλευουν)να κυνηγανε διδακτορικα, γλωσσες και να γλειφουν τους πανεπιστημιακους 2)Οι εταιρειες αγροτικων εφοδιων ειναι σχεδον τελειωμενες με τεραστια πτωση του τζιρου και μολις αποκτησεις δικαιωματα παιρνεις ποδι και βρισκουν εναν πιτσιρικα στην θεση σου-αν δεν παρουν ΤΕΙτζη 3) οι συναιτερισμοι ειναι υπο διαλυση και αν δεν εισαι γιος συνεταιρου και με πολλα χωραφια δεν μπαινεις με τιποτα 4)οι μελετητες(π οτι μου λενε ,γιατι δεν ασχοληθηκα)_δουλευουν για να λενε οτι δουλευουν 5)και... και...μπορω να γραψω πολλα αλλα αλλα βαριεμαι.
Σε καλυψα;

Ανώνυμος 23 Ιουνίου 2009 στις 11:04 μ.μ.  

Πηρα τηλ κατα τις 2 και η λιστα ειχε φτασει στο 150

Ανώνυμος 24 Ιουνίου 2009 στις 12:32 π.μ.  

Είμαι ο 1.14

Σίγουρα έχεις δει από την καλή και την ανάποδη που λέμε, πως λειτουργεί το επάγγελμα. Βρίσκω όμως αρνητικό να αποθαρρύνεις τους νέους από το να ζήσουν και να αποκτήσουν την εμπειρία που εσύ και αρκετοί άλλοι απέκτησαν.
Άσε τους να δοκιμάσουν και ας φάνε τα μούτρα τους. Επιλογή μου είναι να το προσπαθήσω. Και ας ξέρω πως η μεγαλύτερη πιθανότητα είναι να συμβεί αυτό που περιγράφεις.
Θεωρώ μεγαλύτερη ήττα την παράδοση και τη φυγή στα πρώτα ζόρια παρά τη διαπίστωση πως μετά από 14χρονη προσπάθεια, κατάλαβα πως πρέπει να τραβήξω άλλο δρόμο.
Άποψή μου είναι πως όλα είναι δρόμος τον οποίο πρέπει να διαβούμε για να κρίνουμε αν άξιζε ή όχι.
Φιλικά, Γ.

Ανώνυμος 24 Ιουνίου 2009 στις 7:50 π.μ.  

ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΛΕΣ ΦΙΛΕ

ΗΛΙΑΣ 24 Ιουνίου 2009 στις 12:09 μ.μ.  

Προς 1.14(Γ)
Καποιος ειπε για την εμπειρια οτι ειναι σαν την χτενα που την χρησιμοποιεις οταν δεν εχεις τι να χτενισεις!
Καλη επιτυχια παντως και ευχομαι περισοτερη τυχη απ την δικη μου.
Εγω αυτα που ειχα να πω, τα ειπα...

Καίτη 24 Ιουνίου 2009 στις 1:47 μ.μ.  

Πήρε κανείς σήμερα τηλέφωνο να δει πού είναι η λίστα?

Ανώνυμος 24 Ιουνίου 2009 στις 2:15 μ.μ.  

Ειναι στο 177 και καλουν Πατρα και Ηρακλειο

Ανώνυμος 24 Ιουνίου 2009 στις 2:47 μ.μ.  

Μπορούμε μήπως να μάθουμε και πόσες είναι οι αρνήσεις στη λίστα;

Ανώνυμος 24 Ιουνίου 2009 στις 3:19 μ.μ.  

Ποσους ακομα θα καλεσουν μεσα στη βδομαδα?

Μάκης 25 Ιουνίου 2009 στις 9:46 π.μ.  

Η λίστα είναι στο 185 καλούν
Τρίπολη, Πάτρα και Αλεξανδρούπολη!

Κων/νος- 25 Ιουνίου 2009 στις 8:14 μ.μ.  

Πήρε μήπως κανένας τηλ με το κλείσιμο για να δούμε που είναι η λίστα?

Πάντως γρήγορα προχωράει, 200 νούμερα σε μια εβδομάδα? Θα υπάρχουν αρκετές αρνήσεις

Ανώνυμος 25 Ιουνίου 2009 στις 10:10 μ.μ.  

Η λίστα έφτασε στο 210 αλλά οι ανάγκες τελείωσαν και σταματάει. Οι αρνήσεις ήταν λίγες και τα γραφεία έχουν γεμίσει. Κάντε βουντού το σύννεφο να φέρει χαλάζι! Πιστεύω σε κανένα 20μερο θα ξανατρέξει να καλύψει τα κενά που θα δημιουργηθούν από όσους απολύονται μέσα Αυγούστου (γύρω στους 80 σε Πάτρα, Τρίπολη και Λάρισα) και για να πάρουν άτομα Λαμία(μακριά από εμάς)- Αγρίνιο.

Ανώνυμος 26 Ιουνίου 2009 στις 12:33 π.μ.  

ποσες ηταν δηλαδη οι αρνησεις?

Ανώνυμος 26 Ιουνίου 2009 στις 1:00 π.μ.  

Η λιστα εφτασε στο 190 εγω ειμαι λιγο μετα και δεν με εχουν καλεσει. Θα καλεσουν τουλαχιστον 20 ατομα ακομα.
Καλο κουραγιο σε ολους μας!!!!

Ανώνυμος 26 Ιουνίου 2009 στις 9:35 π.μ.  

ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ ΣΤΙΣ 9.00 ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ Η ΛΙΣΤΑ ΗΤΑΝ ΣΤΟ 185 ΠΕΡΙΠΟΥ -ΟΧΙ ΣΤΟ 210. ΘΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΚΑΛΟΥΝ ΑΠΟ ΤΡΙΤΗ ΞΑΝΑ. ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΑΡΝΗΣΕΙΣ.

Ανώνυμος 26 Ιουνίου 2009 στις 10:34 π.μ.  

Μολις πηρα στον ελγα και μου ειπαν οτι η λιστα ειναι στο 192 και κλεινουν καποιες τρυπες σε πατρα τριπολη και λαρισα. Απο βδομαδα λενε ισως καλεσουν θεσ/κη και ηρακλειο. Αλλα λενε στον εναν και αλλα στον αλλον? Τελος παντων. Αν παρει καποιος κατα το μεσημερι ας γραψει για να δουμε τι του ειπαν.

Ανώνυμος 26 Ιουνίου 2009 στις 1:14 μ.μ.  

ΠΗΡΑ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ 192. ΕΧΟΥΝ ΚΛΕΙΣΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΑ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΒΔΟΜΑΔΑ ΘΑ ΚΑΛΕΣΟΥΝ ΚΑΜΙΑ 20ΑΡΙΑ ΑΤΟΜΑ ΣΕ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ ΘΕΣ/ΝΙΚΗ ΚΑΙ ΤΡΙΠΟΛΗ.

Ανώνυμος 26 Ιουνίου 2009 στις 10:00 μ.μ.  

Εμείς που είμαστε στο 500 δηλαδή πότε να περιμένουμε, κατά το Σεπτέμβρη ίσως?

Ανώνυμος 28 Ιουνίου 2009 στις 12:02 μ.μ.  

Του αγιου ανημερα(ξερετε ποιου, ιδιως οσοι πηγαν στον στρατο...).

Ανώνυμος 29 Ιουνίου 2009 στις 12:05 μ.μ.  

Η λίστα είναι στο 190 και θα ξεκινήσουν να καλούν από αύριο στα περισσότερα γραφεία...

Μάκης 29 Ιουνίου 2009 στις 12:29 μ.μ.  

Πήρε μήπως κανείς σήμερα τηλέφωνο?

Ανώνυμος 29 Ιουνίου 2009 στις 1:18 μ.μ.  

ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΕΡΣΥ ΠΟΥ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ, ΣΕ ΠΟΙΟ ΝΟΥΜΕΡΟ?
ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ 1400 ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ?

Ανώνυμος 29 Ιουνίου 2009 στις 1:53 μ.μ.  

ΑΝΕΤΑ

Ανώνυμος 29 Ιουνίου 2009 στις 2:47 μ.μ.  

Πέρυσι η λίστα είχε φτάσει περίπου στο 1800. Φέτος δεν νομίζω να φτάσει τόσο. Εκτός αν οι ανάγκες για προσωπικό αυξηθούν (έντονα καιρικά φαινόμενα - καταστροφές..). Πάντως οι αρνήσεις δεν νομίζω να είναι πολλές. Υπάρχει μεγάλη ανεργία στον κλάδο μας.

Ανώνυμος 29 Ιουνίου 2009 στις 4:52 μ.μ.  

ΟΙ ΑΡΝΗΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΕΣ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΜΕ ΥΨΗΛΗ ΑΝΕΡΓΙΑ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΤΩΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ ΕΤΩΝ, ΣΕ ΛΙΓΟ ΤΑ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΦΟΥΛ. ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΔΕΚΑΔΕΣ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ ΤΗΣ ΛΙΣΤΑΣ, ΑΠΟ ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΘΑ ΞΑΝΑΠΑΡΕΙ ΑΡΚΕΤΟ ΚΟΣΜΟ.ΤΟ ΕΜΑΘΑ ΑΠΟ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ ΣΤΟΝ ΕΛΓΑ.

Ανώνυμος 29 Ιουνίου 2009 στις 7:10 μ.μ.  

περσυ συναδελφοι αν δεν κανω λαθος ειχε τελειωσει η λιστα με τα κωλυματα 4 μηνου και ειχε αρχισει παλι απο την αρχη για οσους στην αρχικη λιστα ηταν χωρις κωλυμα και εμφανιστηκαν εκ των υστερων με κωλυμα οταν ηρθε η σειρα τους και οι οποιοι τοποθετηθηκαν μετα τα κωλυματα 4 μηνου και αν δεν κανω λαθος τους ξανακαλεσανε στο τελος σχεδον ολους... Τα λεω με καποια επιφυλαξη αλλα αν το ξερει σιγουρα καποιος αλλος ας πει που ακριβως εφτασε η περιβοητη λιστα...
Το μονο σιγουρο ειναι οτι και περσυ και φετος δεν καλουν απο τα κωλυματα 3μηνου καθολου...

Ανώνυμος 30 Ιουνίου 2009 στις 1:46 μ.μ.  

Πήρε μήπως κανένας τηλ για να δούμε που είναι η λίστα?

Μάκης 1 Ιουλίου 2009 στις 9:41 π.μ.  

Καλό μήνα σ' 'ολους!
Ευελπιστούμε να είναι αυτός ο μήνας που θα πιάσουμε δουλειά γιατί το έχουμε ανάγκη!!

Ξέρεις κανείς που είναι η λίστα?

Ανώνυμος 1 Ιουλίου 2009 στις 12:40 μ.μ.  

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΠΑΙΔΙΑ ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ

Ανώνυμος 1 Ιουλίου 2009 στις 4:43 μ.μ.  

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ Η ΛΙΣΤΑ ΕΦΤΑΣΕ ΤΟ 210.

coyote 1 Ιουλίου 2009 στις 10:21 μ.μ.  

α ρε νεκροθαφτες περιμενουμε να παθει ζημια ο αγροτης για να βγαλουμε κανενα φραγκο. εχει να πασει πεινα!

Ανώνυμος 2 Ιουλίου 2009 στις 9:00 μ.μ.  

καλησπερα.η λιστα ξεπερασε το 250.

Μάκης 3 Ιουλίου 2009 στις 1:33 μ.μ.  

Στις 13.00 σήμερα η λίστα είναι περίπου στο 270!

Ανώνυμος 3 Ιουλίου 2009 στις 3:48 μ.μ.  

σήμερα το μεσημέρι έφτασε στο 285 και ζητούν πάτρα, τρίπολη και αλεξ/πολη.

Ανώνυμος 3 Ιουλίου 2009 στις 9:43 μ.μ.  

γνωριζει κανεις αν θα καλεσουν ξανα απο δευτερα ή απο τριτη?

Κων/νος- 6 Ιουλίου 2009 στις 11:06 π.μ.  

Παίρνω τηλ σήμερα αλλά δεν το σηκώνει κανείς! Αν έμαθε κάποιος αν συνεχίζει κανονικά η λίστα και σε ποιο νούμερο είναι, ας ενημερώσει!
Ευχαριστώ!!

Ανώνυμος 6 Ιουλίου 2009 στις 12:40 μ.μ.  

η λιστα ειναι λιγο πριν το 300.

Ανώνυμος 6 Ιουλίου 2009 στις 1:49 μ.μ.  

Ξέρετε μέχρι τί ώρα καλούν και σε ποιες περιοχές καλούνε σήμερα?

Ανώνυμος 6 Ιουλίου 2009 στις 4:29 μ.μ.  

καλουν μονο πρωινα ή και απογευματα? σε ποιες περιοχες καλουν τωρα?

Ανώνυμος 6 Ιουλίου 2009 στις 4:46 μ.μ.  

πηρα σημερα και μου ειπανε πως δεν καλουνε πουθενα και η λιστα ειναι στο 280.

Ανώνυμος 7 Ιουλίου 2009 στις 2:26 μ.μ.  

Καλημέρα.Έχουμε νεότερα από ΕΛΓΑ?Ξέρουμε πού είναι η λίστα και πού καλούνε σήμερα?

Ανώνυμος 7 Ιουλίου 2009 στις 8:37 μ.μ.  

μαλλον πρεπει να σταματησε η λιστα.εγω που ειμαι κοντα στο 300 ακομα περιμενω

Ανώνυμος 8 Ιουλίου 2009 στις 1:54 μ.μ.  

Μάγκες 280 είναι η λίστα

Ανώνυμος 8 Ιουλίου 2009 στις 5:47 μ.μ.  

γνωριζει κανεις να μας πει ποτε θα αρχισουν να ξαναπαιρνουν ατομα και σε ποιες περιοχες?ευχαριστω

Ανώνυμος 9 Ιουλίου 2009 στις 9:51 π.μ.  

δεν νομιζω να ξανακαλεσουν συντομα γιατι τα γραφεια εχουν κοσμο.20-30 αυγουστου φευγει κοσμος απο την προηγουμενη λιστα οποτε αρχες αυγουστου θα αρχισουν λογικα την αναπληρωση τους

Ανώνυμος 9 Ιουλίου 2009 στις 2:31 μ.μ.  

καλέσαν σημερα 15 ατομα για λαμια και καμια δεκαρια για γιαννενα.

Ανώνυμος 9 Ιουλίου 2009 στις 9:31 μ.μ.  

Δηλαδή η λίστα που έχει φτάσει?
Παίρνω και εγώ τηλέφωνα αλλά δεν θέλω να ενοχλώ κάθε μέρα την κα. Τσούχλη.
Οπότε αν κάποιος ξέρει, ας πει!

Ανώνυμος 10 Ιουλίου 2009 στις 2:46 μ.μ.  

σημερα η λιστα ειναι γυρω στο 305 και καλουν μονο λαμια

Ανώνυμος 13 Ιουλίου 2009 στις 1:28 μ.μ.  

κανενα νεο απο τη λιστα έχουμε?????

Ανώνυμος 13 Ιουλίου 2009 στις 1:56 μ.μ.  

εχουν απεργια σημερα οι ελγαδες!απο αυριο παλι!

Ανώνυμος 14 Ιουλίου 2009 στις 9:28 π.μ.  

Πήρε κανείς τηλ. για τη λίστα σήμερα????

Ανώνυμος 14 Ιουλίου 2009 στις 7:27 μ.μ.  

Όποιος συνάδελφος μαθαίνει για τη λιστα ας κάνει ένα ποστ εδώ να μαθαίνουμε και οι υπόλοιποι.

Ανώνυμος 14 Ιουλίου 2009 στις 8:50 μ.μ.  

Η λίστα έφτασε στο 325 και καλούν μόνο θεσσαλονίκη.

Ανώνυμος 16 Ιουλίου 2009 στις 11:07 π.μ.  

Πήρε μήπως κανείς σήμερα για τη λίστα?

Ανώνυμος 17 Ιουλίου 2009 στις 1:41 μ.μ.  

ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ 332 Η ΛΙΣΤΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΥ ΚΑΛΟΥΝΕ ΜΟΥΣΤΕΙΛΕ ΜΑΙΛ Ο ΓΕΩΠΟΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ

Μάκης 17 Ιουλίου 2009 στις 3:18 μ.μ.  

Με το κλείσιμο η λίστα πήγε 338 αλλά δεν ξέρω που καλούν.. Όποιος γνωρίζει ας μας πει

Ανώνυμος 17 Ιουλίου 2009 στις 4:07 μ.μ.  

η λίστα είναι μετα απο 340 και κάλεσαν αλεξανδρούπολη

Ανώνυμος 20 Ιουλίου 2009 στις 4:10 μ.μ.  

Προχώρησε καθόλου σήμερα η λίστα η μπα?

Ανώνυμος 20 Ιουλίου 2009 στις 8:21 μ.μ.  

Ειναι στο 448 και εχουν σταματησει να καλουν.

Ανώνυμος 20 Ιουλίου 2009 στις 9:05 μ.μ.  

448??? Μήπως εννοείς 348??

Μπερδεύτηκα λίγο.. 100 νούμερα σε 1 ημέρα?

Ανώνυμος 20 Ιουλίου 2009 στις 10:30 μ.μ.  

448 είναι τρελό νουμερο για να έχει φτασει σε 1 μερα.

Γιατί δεν βγαίνει το νουμερο επίσημα στη σελίδα του ΕΛΓΑ να μην ψαχνομαστε?

Μάκης 20 Ιουλίου 2009 στις 11:14 μ.μ.  

Θα πάρω εγώ αύριο τηλέφωνο πρωί- πρωί και θα σας πω..

αλλά αν και δεύτερο άτομο ξέρει κάτι να μας πει γιατί μπερδευτήκαμε λίγο..

Ανώνυμος 21 Ιουλίου 2009 στις 8:54 π.μ.  

347 kai exei stamathsei

Ανώνυμος 21 Ιουλίου 2009 στις 10:18 π.μ.  

Είναι στο 347.

Ανώνυμος 21 Ιουλίου 2009 στις 11:22 π.μ.  

Κανένα νέο από τρη λίστα; Υπάρχει καμία πρόβλεψη πότε αναμένεται να πάει πάνω από το 600;

Μάκης 21 Ιουλίου 2009 στις 12:28 μ.μ.  

Παιδιά παίρνω τηλ αλλά κατεβασμένα..
τόσος κόπος τους είναι? στην τελική ας τα αναρτούνε στην ιστοσελίδα τους..

anyway, επειδή δεν θα μπορώ να ξαναπάρω σήμερα τηλέφωνο, όποιος πάρει ας ενημερώσει please

Ανώνυμος 22 Ιουλίου 2009 στις 12:20 μ.μ.  

μόλις πήρα. 347 και έχει σταματήσει η λίστα

Ανώνυμος 22 Ιουλίου 2009 στις 6:31 μ.μ.  

Καλά αν σταμάτησε μέσα καλοκαιριού, άντε να δούμε φως...

ελπίζω να είναι για μικρό χρονικό διάστημα

Ανώνυμος 22 Ιουλίου 2009 στις 9:48 μ.μ.  

από ότι μου είπε γνωστός μου μόνιμος τα γραφεία έχουν αρκετό κόσμο γιατί δεν υπήρξαν πολλές αρνήσεις. ίσως γίνει ότι έγινε και πέρυσι που αρχικά γεμίσανε μια φορά τα γραφεία και μόλις απολύθηκαν οι πρώτοι συμβασιούχοι έτρεξε ξανά η λίστα

Ανώνυμος 22 Ιουλίου 2009 στις 10:38 μ.μ.  

ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΤΑΙ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΦΕΤΟΣ Η ΛΙΣΤΑ; ΘΑ ΦΤΑΣΕΙ ΤΟ 700;

Ανώνυμος 23 Ιουλίου 2009 στις 7:50 μ.μ.  

Πιστεύετε από βδομάδα να ξαναρχίσουν να καλούν με αργούς ρυθμούς?

Ανώνυμος 23 Ιουλίου 2009 στις 10:37 μ.μ.  

συναδελφοι μην ρωτατε, κανενας δεν ξερει αν καλεσουν και που. οι προϊσταμενοι των γραφειων ξερουν μονο αναλογα με τις αναγκες που υπαρχουν σε καθε γραφειο. παντως ειδικα φετος δεν νομιζω να τρεξει και πολυ η λιστα. υπαρχει γενικα μια φειδώ στις προσληψεις και γενικα με την ανεργια που υπαρχει στον κλαδο οι αρνησεις ειναι ελαχιστες αφου ο ελγα ειναι η κοτα με τα χρυσα αυγα.

Ανώνυμος 24 Ιουλίου 2009 στις 11:39 π.μ.  

Μέσα στον Αύγουστο από ότι τυγχάνει να γνωρίζω από το γραφείο της Τρίπολης τελειώνουν αρκετά 8μηνα. Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι θα αντικαταστήσει άμεσα όλους τους συμβασιούχους. Ίσως όμως προχωρήσει λίγο η λίστα τότε, ανάλογα και με τις ανάγκες.

Μάκης 24 Ιουλίου 2009 στις 2:21 μ.μ.  

Μια χαρά προχώρησε η λίστα παιδιά!

359 και σταμάτησε για αυτήν την εβδομάδα!!

Μπορεί να προχωράει με αργούς ρυθμούς αλλά κάτι είναι και αυτό έτσι??

Ανώνυμος 24 Ιουλίου 2009 στις 3:48 μ.μ.  

καλο σαββατοκυριακο καλες ζημιες και καλο καυσωνα!!! ενα 45αρι βαθμους θα μας σωσει!

Ανώνυμος 25 Ιουλίου 2009 στις 1:32 π.μ.  

Παιδια τι παιζει με τη λιστα ειμαι στο 351 και δε με καλεσαν αλλα εδω λετε οτι προχωρησε στο 359!!

Μάκης 25 Ιουλίου 2009 στις 11:36 π.μ.  

Εγώ προσωπικά πήρα και μου είπαν 359!!
Δεν ξέρω συνάδερφε τι παίζει..
Μυστήρια πράγματα!

Unknown 25 Ιουλίου 2009 στις 5:01 μ.μ.  

sto 349 einai

Unknown 25 Ιουλίου 2009 στις 5:02 μ.μ.  

349

Μάκης 25 Ιουλίου 2009 στις 7:30 μ.μ.  

Mάλλον θα μπερδεύτηκε...

359 είπε.. Έπεσαν πολλά τηλ και μπερδεύτηκε ίσως.

Ανώνυμος 27 Ιουλίου 2009 στις 10:08 π.μ.  

συναδελφοι σε ποιο τηλεφωνο παιρνετε για να μαθετε για τη λιστα;

Ανώνυμος 27 Ιουλίου 2009 στις 12:33 μ.μ.  

210 7490475 κ.Τσούχλη

Αν πάρεις, πες μας αν προχώρησε :)

Ανώνυμος 28 Ιουλίου 2009 στις 2:51 μ.μ.  

Πρίν 5 λεπτά η Λίστα είναι στο 364

Ανώνυμος 29 Ιουλίου 2009 στις 11:53 π.μ.  

Σήμερα είναι στο 365 και για την ώρα δεν καλούν άλλο.

Ανώνυμος 30 Ιουλίου 2009 στις 6:19 μ.μ.  

Κανά νεότερο είχαμε σήμερα?

Κων/νος- 31 Ιουλίου 2009 στις 2:04 μ.μ.  

369 στις 14:00

Ανώνυμος 3 Αυγούστου 2009 στις 1:21 μ.μ.  

Πήρε κανείς σήμερα?
Ελπίζω τώρα Αύγουστο να προχωρήσει λίγο......

Ανώνυμος 4 Αυγούστου 2009 στις 12:41 μ.μ.  

Σημερα στο 273

Ανώνυμος 4 Αυγούστου 2009 στις 1:55 μ.μ.  

συναδελφοι, την προκυρηξη για μονιμο προσωπικο την ειδατε? πουθενα ΠΕ ΓΕΩΠΟΝΟΙ, μονο ΤΕ θα παρουν αυτη την φορα. μετα τους ¨παυλοπουλικους" τερμα οι ΠΕ για τον ελγα.

Ανώνυμος 4 Αυγούστου 2009 στις 2:24 μ.μ.  

Η λίστα στο σημειωτών...373... Συνάδελφε οι (ΠΕ) είμαστε ακριβοί. Θα δεις που σε λίγο καιρό θα βγαίνει λίστα και για ΤΕ οι οποίοι θα κάνουν κανονικά και εκτιμήσεις

Ανώνυμος 4 Αυγούστου 2009 στις 6:25 μ.μ.  

ΩΡΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ 373, ΟΙ ΑΡΝΗΣΕΙΣ ΠΟΣΕΣ ΕΙΝΑΙ??ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΖΟΥΜΙ

Ανώνυμος 5 Αυγούστου 2009 στις 6:52 π.μ.  

ΣΕ ΠΟΙΑ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΚΑΛΟΥΝ;

Ανώνυμος 5 Αυγούστου 2009 στις 1:30 μ.μ.  

σε κανενα

Ανώνυμος 7 Αυγούστου 2009 στις 2:32 μ.μ.  

Η λίστα έχει κολλήσει στο 373

Ανώνυμος 10 Αυγούστου 2009 στις 6:08 μ.μ.  

373 και σήμερα!!!!

Ανώνυμος 11 Αυγούστου 2009 στις 8:57 μ.μ.  

Γιατί αυτή η κατάσταση?Ξέρει κανένας?πόσους θα πάρουν τελικά?Αν ξέρει κάποιος κάτι ας το γράψει..........

Ανώνυμος 12 Αυγούστου 2009 στις 2:53 μ.μ.  

Το πιο πιθανό είναι ότι κάναμε τα χαρτιά μας όλοι με ανεργία και οι αρνήσεις είναι λίγες. Εκτός αυτού Ο αξιολάτρευτος ΟΠΕΚΕΠΕ πήρε κόσμο "αξιοκρατρικά" με αποτέλεσμα όλοι να περιμενουμε τον ΕΛΓΑ!!!!

Φιλική συμβουλή στους συναδέλφους που επέλεξαν να πάνε στη Δακοκτονία και να μην αρνηθούν να είναι προσεκτικοί αν τους καλέσουν στον ΕΛΓΑ και δεχτούν με ψευδή υπεύθηνη δήλωση...

Είμαστε πολλούς μήνες στην ανεργία :(

Ανώνυμος 12 Αυγούστου 2009 στις 7:34 μ.μ.  

Η ΛΙΣΤΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕ ΣΗΜΕΡΑ, ΠΗΡΑΝ ΚΟΣΜΟ ΓΙΑ ΠΑΤΡΑ ΚΑΙ ΤΡΙΠΟΛΗ

Ανώνυμος 12 Αυγούστου 2009 στις 9:12 μ.μ.  

Ξέρει κανείς που έφτασε?
Όλοι λέγανε ότι θα γίνει πολλές προσλήψεις τον Αύγουστο αλλά μέχρι στιγμής δεν είδαμε τπτ

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Free Blogger Templates Columnus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP