Επιβεβαιώνεται ο αποκλεισμός των γεωπόνων από τη νεοσυσταθείσα Υπηρεσία Εποπτείας Αγοράς του ΥΠΑΝ

Τετάρτη 11 Μαρτίου 2009




23 σχόλια:

Ανώνυμος 11 Μαρτίου 2009 στις 8:29 μ.μ.  

ΟΤΙ ΕΓΡΑΨΑ ΓΙΑ ΤΑ ΤΡΟΦΙΜΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΕΔΩ...ΤΟΣΟ ΛΙΓΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΟΙ Γ.ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΕΔΩ?ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ?ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΟΥΝ?ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΙΕΣΟΥΝ?ΑΦΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΤΟΙΜΗ Η ΛΥΣΗ ΤΟΥ ΕΛΓΑ....
ΑΝ ΟΜΩΣ ΕΜΕΝΑΝ ΑΝΕΡΓΟΙ...ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΣΠΑΣΕΙ ΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΣΤΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ ΣΕ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ/ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΣΕ ΤΟΠΙΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΣΕ ΓΕΩΤΕΕ..ΕΝΩ ΤΩΡΑ ΒΟΥΒΑΜΑΡΑ..ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΥΠΕΡΑΝΩ ΕΙΣΤΕ?ΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΚΟΥΜΑΝΤΟ...
ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΑΤΕ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΥΠΕΡΜΑΧΟΙ ΤΟΥ ΓΕΩΠΟΝΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ...ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΓΑ ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΨΗ?ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΗΚΟΤΗΤΑ ΣΑΣ ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΑΝ ΔΕΝ ΣΑΣ ΝΟΙΑΖΟΥΝ?...ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΘΕΜΑ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΩΝ?
ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΜΑΣ (Νο2)
ΘΡΥΛΕΩΝ

Ανώνυμος 11 Μαρτίου 2009 στις 9:38 μ.μ.  

Πόσο δίκιο έχεις θρυλέων...
Αυτοί φταίνε. Μας κλέβουν το ψωμίμας...Και κορόιδευαν 5 χρόνια... ΜΟΝΟ ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΣΥ ΘΡΥΛΕΩΝ ΑΞΙΖΟΥΜΕ...Κανένας άλλος. Μόνο εμείς οι 2. Που θα μας στερήσουν τον ελγα μας...Το ΔΙΚΟ ΜΑΣ ελγα. Ειναι δικός μου ο ελγα.Μονο δικός μου.

Ανώνυμος 11 Μαρτίου 2009 στις 10:42 μ.μ.  

ΠΡΟΣ 9:38 ΣΚΑΣΑΜΕ ΣΤΑ ΓΕΛΙΑ ΜΕ ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΣΟΥ......ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ.ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΚΑΝΑΝ ΔΕΚΤΟΥΣ..ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ (ΧΗΜΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ) ΨΑΧΝΟΥΝ......ΟΧΙ ΤΥΧΟΔΙΩΚΤΕΣ - ΥΒΡΙΔΙΑ ΤΩΝ ΓΕΩΠΟΝΙΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ...ΑΥΤΟΙ ΠΡΟΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΓΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ Φ.Π. ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΞΕΜΕΝΕΙ ΣΤΟ ΡΑΦΙ....
ΤΣΑΜΠΑ ΜΑΓΚΕΣ ΛΟΙΠΟΝ...ΣΑΝ ΤΑ ΠΑΟΚΙΑ.....
ΘΡΥΛΕΩΝ

Ανώνυμος 11 Μαρτίου 2009 στις 10:46 μ.μ.  

Είσαι μικρός αλλά θα μπείς στο νόημα όταν συμπληρώσεις τον μαγικό αριθμό 24. Καληνύχτα εως τότε. Αν και βλέπω πως ηδη κοιμάσαι βαθιά...

Ανώνυμος 11 Μαρτίου 2009 στις 11:14 μ.μ.  

ΑΝΕΠΙΣΗΜΑ ΤΟΝ ΕΧΩ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ...
ΘΡΥΛΕΩΝ

Ανώνυμος 11 Μαρτίου 2009 στις 11:27 μ.μ.  

ΘΡΥΛΕΩΝ,ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΝ ΔΕΚΤΟΙ ΟΙ ΓΕΩΠΟΝΟΙ ΜΕ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΕΚΤΟΣ ΦΠ, ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ 300 ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΘΕΣΕΙΣ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΜΒΑΝΑΝ ΟΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΤΕΙ. ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΠΑΛΙ ΘΑ ΚΛΑΙΓΟΣΟΥΝ ΛΟΙΠΟΝ. ΣΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΒΑΘΜΟ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΔΕΚΑΔΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΚΕΙ ΕΞΩ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΕΧΟΥΝ ΓΚΡΕΜΙΣΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΑ ΤΑ ΕΜΠΟΔΙΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥΣ.

ΤΟ ΑΝΕΠΤΥΓΜΕΝΟ ΣΟΥ ΑΙΣΘΗΜΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΔΕΝ ΧΑΣΕΙΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΤΟ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ...ΑΥΤΟ ΣΤΗΝ ΚΑΘΟΜΙΛΟΥΜΕΝΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΜΙΣΑΛΛΟΔΟΞΙΑ.

ΤΟΥΣ ΜΙΣΑΛΛΟΔΟΞΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΑΝΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΜΠΑΘΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΓΝΟΟΥΜΕ ΕΠΙΔΕΙΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΜΟΝΩΝΟΥΜΕ, ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΚΑΚΟ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ. ΚΑΙ ΜΗ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΩΣ Η ΕΠΙΛΥΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ.

ΑΠΟ ΠΑΡΤΑΚΗΔΕΣ ΧΟΡΤΑΣΑΜΕ. ΜΠΟΥΧΤΙΣΑΜΕ. ΤΟΥΣ ΣΙΧΑΘΗΚΑΜΕ.

agroanergos 12 Μαρτίου 2009 στις 12:04 π.μ.  

ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΩ ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΘΡΥΛΕΩΝ ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΙΣ.

ΑΝ ΠΑΡΩ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΤΟ BLOG ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΣΕ ΠΑΛΙΟΤΕΡΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΠΟΣΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΧΑΘΗΚΑΝΕ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΑΝ ΓΕΩΠΟΝΟΙ ΣΤΗΝ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ , ΣΤΙΣ ΕΦΟΡΕΙΕΣ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ,ΣΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΕΛΕΓΧΟΥ Κ.Τ.Λ

ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο ΕΛΓΑ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΓΕΩΠΟΝΟΥΣ.

ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΕΚΕΠΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΑΝ ΧΩΝΕΥΤΗΡΙ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ,ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΠΟΧΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΕΙΣ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ.

ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ(ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ) ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ,
ΚΑΙ Η ΜΗ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΑΠΟ ΑΝΑΛΟΓΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ(ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΠΙΕΣΗ) ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΥΣΙΑ ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ(ΛΟΓΟ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ) ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΙΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΦΟΡΕΩΝ.

Ανώνυμος 12 Μαρτίου 2009 στις 1:10 π.μ.  

ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ AGROANERGO ΚΑΙ ΘΡΥΛΕΟΝΤΑ ΑΛΛΑ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΚΑΙ ΤΟ ΕΞΗΣ: ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ-ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΓΧΩΝΕΥΘΟΥΝ ΣΕ ΕΝΑ ΤΜΗΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΩΝ ΕΛΓΑ ΚΑΙ ΟΠΕΚΕΠΕ. ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΕ ΨΕΥΔΕΙΣ ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ, ΠΛΑΣΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ, ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ ΕΙΣΟΔΟΥ ΑΠΟ 'ΠΑΡΑΘΥΡΑΚΙΑ' ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΚΑΠΟΙΩΝ 'ΑΡΘΡΩΝ' ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΦΑΝΙΣΜΟ-ΕΞΑΛΕΙΨΗ ΤΩΝ ΜΙΑΣΜΑΤΩΝ (ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ)... Ε ΤΙ ΛΕΤΕ; ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ;

Ανώνυμος 12 Μαρτίου 2009 στις 7:32 π.μ.  

ΠΡΟΣ 11:27 ΤΟ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΕΚΤΟΣ Φ.Π. ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΔΙΑΦΟΡΟ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΑΣΟΛΟΓΩΝ, ΓΕΩΛΟΓΩΝ...
ΑΠΛΑ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΩ ΟΤΙ ΑΔΙΑΦΟΡΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΣΑΣ ΑΠΟ ΘΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΟΟΡΙΖΟΝΤΟΥΣΑΝ ΓΙΑ ΕΣΑΣ..ΑΛΛΑ ΑΜΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΤΟ ΕΚΤΟΣ ΕΔΡΑΣ ΤΟΥ ΕΛΓΑ....ΠΟΥ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ....
ΟΣΟ ΓΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΙΚΕΣ ΜΑΛ...ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΠΟΥΤΗΝ ΕΠΙΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΡΙΜΩΓΜΕΝΟΙ..ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΤΗ ΤΟΥΣ...ΤΗΝ ΞΕΧΝΑΝΕ ΕΠΙΔΕΙΚΤΙΚΑ...
ΤΟ ΠΙΑΣΕΣ?ΑΝΤΕ ΚΛΑΨΕ ΤΩΡΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΒΙΟΠΕΑΣΓΕ (ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΝΟΙΑΞΕ Η ΑΠΩΛΕΙΑ ΤΩΝ ΘΕΣΕΩΝ)ΓΙΑ ΤΟ 24ΜΗΝΟ ΣΤΟΝ ΕΛΓΑ..
ΘΡΥΛΕΩΝ

Ανώνυμος 12 Μαρτίου 2009 στις 9:37 π.μ.  

προς 1:10

ΗΔΗ ΕΤΣΙ ΕΧΕΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙΣ,ΔΥΣΤΥΧΩΣ.
ΓΙΑΥΤΟ ΕΙΜΑΣΤΕ ΧΑΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΑΝΥΠΟΛΗΠΤΟΙ-ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.
ΚΡΙΜΑ.

Ανώνυμος 12 Μαρτίου 2009 στις 12:01 μ.μ.  

Αυτό που επεξηγείς αγροάνεργε με το σχόλιό σου δε σχετίζεται σε τίποτα με τη στείρα και εμπαθή συμπεριφορά του θρυλέοντα.
Εγώ σαν μοναδιαία οντότητα δε μπορώ να διεκδικήσω αυτό που δικαιούμαι. Κάτι τέτοιο είτε το διεκδικώ συλλογικά είτε ασχολείται αποκλειστικά το εκλεγμένο όργανο που με εκπροσωπεί(ΓΕΩΤΕΕ).

Θα ήθελα να επιμείνω στους προκλητικούς και απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς (τρέλα ξέρουμε όλοι μας να πουλήσουμε, κάτι πιο ουσιαστικό δεν έχουμε όμως όλοι μας να δώσουμε...) του συγκεκριμένου ατόμου-επιστημοναρά και να ρωτήσω ευθέως. Τρέλα ξέρουμε όλοι μας να πουλήσουμε. Κάτι πιο ουσιαστικό δεν έχουμε όμως όλοι μας να δώσουμε...

Επικροτείς τέτοιες συμπεριφορές; Απάντησέ μου σε παρακαλώ. Θα με βοηθήσει να ξεδιαλύνω κάποιες απορίες μου.

Ανώνυμος 12 Μαρτίου 2009 στις 12:28 μ.μ.  

ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΓΙΑΤΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΝΤΑΙ ΤΗ ΘΕΣΗ ΟΤΙ ΣΤΟΝ ΕΛΓΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΟΠΕΚΕΠΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ. ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΑΠΑΞΙΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΜΑΣ ΥΠΟΣΤΑΣΗ ΟΤΑΝ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΟΤΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΓΕΩΠΟΝΟΥ-ΕΚΤΙΜΗΤΗ-ΕΛΕΓΚΤΗ. ΓΙΑΤΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΑΣΚΟΥΜΕ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΝΑ ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΑΓΡΟΤΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΘΕΩΡΟΥΝ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΓΕΩΠΟΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΙΔΕΟΙ ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΕΠΑΦΗΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΤΕΧΝ. ΤΡΟΦ. Η ΚΑΠΟΙΟΝ ΓΕΩΡΓΟΙΚΟΝΟΜ. ΣΕ ΜΙΑ ΕΚΤΙΜΗΣΗ Η ΕΛΕΓΧΟ.
Η ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΦΕΡΕΙ ΟΙ ΕΝ ΛΟΓΩ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗ ΤΟΥΣ ΣΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΑΣΧΕΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΡΑΦΕΙ. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΥΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ, ΕΧΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΩΝ.

agroanergos 12 Μαρτίου 2009 στις 2:47 μ.μ.  

ΠΡΟΣ 12:01

ΔΕΝ ΕΠΙΚΡΟΤΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΠΟΔΟΚΙΜΑΖΩ ΚΑΜΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ.Ο ΚΑΘΕΝΑΣ, ΟΤΙ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΝΟΜΙΖΕΙ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙ(ΟΧΙ ΧΥΔΑΙΑ).

Ανώνυμος 12 Μαρτίου 2009 στις 2:54 μ.μ.  

Το γαρ πολύ της θλίψεως γεννά παραφροσύνη.

Μα τόση κακομοιριά; Βαρέθηκα να διαβάζω τα στείρα και μίζερα σχόλιά σας και δεν ασχολούμαι ξανά με ανόητες αντιπαραθέσεις. Αφήνω το ρόλο του Δον Κιχώτη σε σένα Θρυλέων.
Συνέχισε τον ουτοπικό αγώνα σου.

Ανώνυμος 12 Μαρτίου 2009 στις 2:58 μ.μ.  

Σε ευχαριστώ για τη διευκρίνιση αγροάνεργε. Η τοποθέτησή σου αυτή με χαροποιεί και με βρίσκει σύμφωνο.

Οι προσβλητικοί χαρακτηρισμοί βέβαια μπορεί να μην είναι υβριστικοί αλλά είναι και αυτοί χυδαίοι.

Ανώνυμος 12 Μαρτίου 2009 στις 3:14 μ.μ.  

καλοί μου φίλοι και αγαπητοί συνάδελφοι,

ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΝ ΑΝ Ο ΕΛΓΑ ΕΔΙΝΕ 800 ΕΥΡΩ ΜΙΣΘΟ ΚΑΙ 100-150 ΕΚΤΟΣ ΕΔΡΑΣ?
ΘΑ ΗΜΑΣΤΑΝ ΟΛΟΙ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ

ΠΟΣΑ ΑΤΟΜΑ ΘΑ ΕΙΧΕ Η ΛΙΣΤΑ ΑΝ Ο ΕΛΓΑ ΕΔΙΝΕ 800 ΕΥΡΩ ΜΙΣΘΟ ΚΑΙ 100-150 ΕΚΤΟΣ ΕΔΡΑΣ?
ΟΧΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΧΙΛΙΑ

τις παραπάνω απαντήσεις μπορεί να σας τις δώσει οποιοδήποτε γεωπόνος (μόνιμος η συμβασιούχος) των νομαρχίων, των περιφερειών, του υπαατ, του εθιαγε, του ελογ

2500, 2600, 2700 ΕΥΡΩ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ Δ-Ε-Ν ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΟΥΤΕ ΟΙ ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΠΟΥ ΜΕΤΑΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΑΘΗΝΑ-ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΣ ΚΑΙ ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ-ΣΤΡΑΣΒΟΥΡΓΟ ΟΔΙΚΩΣ Η ΜΕ ΤΡΑΙΝΟ (αυτό δεν είναι αστείο, είναι γεγονός)

οι γεωπόνοι του ελγα (μόνιμοι η συμβασιούχοι) είναι τα GOLDEN BOYS των γεωπόνων στο ευρυτ δημόσιο τομές. το παραδέχονται όλοι οι άλλοι συνάδελφοι πέραν των ιδίων

Ανώνυμος 12 Μαρτίου 2009 στις 4:07 μ.μ.  

ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΑΤΣΕΙΣ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΑΠΕΚΛΕΙΣΑΝ ΑΠΟ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΙΔΗΚΟΤΗΤΑ ΣΟΥ ΑΡΧΙΖΕΙΣ ΠΑΛΙ ΤΙΣ ΑΕΡΟΛΟΓΙΕΣ ΤΙΣ ΟΥΤΟΠΙΕΣ ΤΑ ΔΗΘΕΝ ΤΑ ΑΛΛΙΩΣ...ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΣΑΣ ΕΜΑΘΑΝ ΑΡΠΑ ΚΟΛΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΒΓΕΙ....ΕΙΜΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ ΤΗΣ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΡΥΨΑ..ΕΣΥ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΧΕΙΣ ΣΠΟΥΔΑΣΕΙ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΔΙΑ?ΜΗΠΩΣ ΛΙΓΟ ΑΠΟ ΟΛΑ, ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΑΠΟ ΕΚΕΙ?...ΛΟΙΠΟΝ ΤΙΣ ΕΞΥΠΝΑΔΕΣ ΚΑΝΤΕΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΙΚΟΤΗΤΕΣ ΝΑ ΤΙΣ ΠΟΥΛΑΣ ΑΛΛΟΥ..ΑΛΛΑ ΤΙ ΚΑΘΟΜΑΙ ΚΑΙ ΑΣΧΟΛΟΥΜΕ..ΕΔΩ Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΓΕΩΠΟΝΟΣ ΣΑΣ ΑΠΑΞΙΩΣΕ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ..ΚΑΤΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΘΑ ΗΞΕΡΕ..
ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΤΡΑΒΗΞΩ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΜΟΝΑΧΙΚΟ ΔΡΟΜΟ..ΠΑΡΑ ΝΑ ΜΕ ΣΕΡΝΟΥΝ ΟΙ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΛΟΓΟ ΤΗΣ (ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ) ΑΔΥΝΑΝΙΑΣ ΜΟΥ ΝΑ ΣΤΑΘΩ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΟΥ..ΤΟ ΠΙΑΣΕΣ ΠΑΝΤΟΓΝΩΣΤΗ?
ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΕΓΡΑΨΕ ΚΑΙ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΑΜΑ Ο ΕΛΓΑ ΔΕΝ ΕΔΙΝΕ ΤΟΣΑ ΛΕΦΤΑ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΕΣΥ ΠΡΩΤΟΣ ΘΑ ΦΩΝΑΖΕΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΣΤΕ ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ..ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΥΑΛΑ ΕΙΧΑΤΕ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΧΟΛΗ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ..
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΕΛΛΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΠΟΥΛΑΩ ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΣΤΟΥΣ ΠΑΡΑΓΩΓΟΥΣ ΟΤΑΝ ΣΕ ΡΩΤΑΝΕ ΑΠΛΑ ΓΕΩΠΟΝΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ?ΔΕΝ ΞΑΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ...ΔΕΝ ΤΟ ΑΞΙΖΕΙΣ ΑΛΛΩΣΤΕ...
ΘΡΥΛΕΩΝ

Ανώνυμος 12 Μαρτίου 2009 στις 7:20 μ.μ.  

ΡΕ ΘΡΥΛΕΩΝ ΜΗΠΩΣ Ο ΠΡΟΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΣΤΗ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ ΛΑΘΟΣ;

Ανώνυμος 12 Μαρτίου 2009 στις 8:45 μ.μ.  

ποιο ακριβως ειναι το προβλημα σου θρυλεων με τη γ.οικονομια και την τεχνολογια τροφιμων;
μετη ζωικη και τη τη γ. μηχανικη γιατι δεν ασχολεισαι; απαξιεις μηπως;
εδω μεχρι και τα τει ανθοκομιας (για να μην πω αποφοιτοι τεε) δηλωνουν γεωπονοι. οι συναδελφοι με τους οποιους εχεις παρακολουθησει κοινα μαθηματα κατα 70% σε πειραξαν;
αν εσυ εχεις ειδικευση στην αρχιτεκτονικη τοπιου ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΥΤΟ στις εκτιμησεις;

μην τρελαινομαστε παιδια... καποιοι που θελουν να σχολιαζουν εδω ειναι ΤΡΕΛΑ ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΙ με ανοητα πραγματα.ισως δεν τους καθισε καμμια κοπελιτσα της γ.οικονομιας οταν ηταν φοιτητες και το κουβαλανε ακομα μεσα τους...

απαντηστε μου ομως σας παρακαλω...
καποιος που εχει ειδικευτει στην αρχιτεκτονικη τοπιου αξιζει να γινει εκτιμητης και δεν αξιζει ο τεχν.τροφιμων;;;
μην τρελαθουμε κιολας...

Ανώνυμος 13 Μαρτίου 2009 στις 12:47 π.μ.  

axizei o texn. trofimon kai den axizei o dasologos? h o perivalontologos???

Ανώνυμος 13 Μαρτίου 2009 στις 12:30 μ.μ.  

Ο τεχνολόγος Γεωπονίας Φυτικής παραγωγής;;;

Ανώνυμος 13 Μαρτίου 2009 στις 2:26 μ.μ.  

Και η γιαγια μου μπορει να κανει εκτιμησεις. Απο χωριο ειναι.
Αι σιχτιρ με τις μαλακιες σας για τον Ελγα.Παρτε το χαμπαρι. Για τρια οχταμηνα ειναι αυτη η αρπαχτη. Μετα;
Αξιζει ο ενας, δεν αξιζει ο
αλλος.Την κολοκυθια παιζουμε;
Πως να μας παρουν στα σοβαρα μετα...

Ανώνυμος 13 Μαρτίου 2009 στις 2:54 μ.μ.  

Παιδιαρίσματα...Εγώ την έχω πιο μεγάλη (τη γνώση..) εσύ την έχεις πιο μικρή...Ολοι οι αλλοι ειναι απατεώνες...Μόνο εγω είμαι ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΡΑΣ...
Μερικοί πράγματι είναι πολύ αστείοι με αυτα που κάθονται και γραφουν...

Μπορούμε ευκολα βεβαια να συμπεράνουμε το λόγο που έχουν εναποθέσει τις ελπίδες στο δημόσιο...Αν πας και ξεστομίσεις αυτές τις ανοησίες στον ιδιωτικό, δεν θα ξέρεις από που να φύγεις...

Βρεγμένη σανίδα που σας χρειάζεται επιστημοναράδες μου...

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Free Blogger Templates Columnus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP