Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ Γ.Π.Α. ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΑΝΑΓΡΑΦΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΙΣΟΤΙΜΟ ΜΕ MSc ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΠΑΣ ΓΙΑ ΜΑΣΤΕΡ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΜΕ ΠΤΥΧΙΟ Γ.Π.Α. ΑΠΟΡΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΘΕΣ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΑΣΤΕΡ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΟΠΩΣ ΔΙΚΑΙΟΥΣΑΙ. ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΟΥΤΕ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΑ ΟΥΤΕ ΜΕΤΑΦΡΑΖΕΤΑΙ ΣΕ ΜΟΡΙΑ ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ??? ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΤΟ Γ.Π.Α. ΔΙΝΕΙ ΤΕΤΟΙΟ ΩΡΑΙΟ ΠΤΥΧΙΟ, ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΩΣ ΚΑΤΟΧΟΥΣ ΜΑΣΤΕΡ ΤΟΥΣ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ ΤΟΥ, ΑΛΛΑ ΤΟΥΣ ΒΑΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΝΟΥΝ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ??? ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣΑ (2001) Ο Κ.ΛΟΥΚΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΛΟΙΠΟΙ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΑ ΧΑΛΑΣΑΝ ΣΤΗ ΜΟΙΡΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΑΦΗΣΑΝ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΧΑΣΑ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΟ ΕΞΩ ΠΟΥ ΜΕ ΕΙΧΑΝ ΔΕΧΤΕΙ ΓΙΑ... ΜΑΣΤΕΡ. ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΜΟΙΡΑΣΙΑΣ!
ειστε ανωτεροι ακομα και τα φυσικομαθηματικα 4 ετους φοιτησης
μονο εσεις οι γεωπονοι ειστε στην ιδια κλαση με τους μηχανικους που κυβερνουν την ελλαδα
το θεμα ειναι οτι ολοι μαζι γεωτεε, συλλογοι, καθηγητες, και λοιποι, να καθησουμε και να αποφασισουμε τι θελουμε:
4000 ανεργους πτυχιουχους γεωπονους?
ή
4000 ανεργους πτυχιουχους γεωπονους με μαστερ?
ή
4000 ανεργους πτυχιουχους γεωπονους με διδακτορικο?
ή μηπως
4000 ανεργους πτυχιουχους γεωπονους με μαστερ, διδακτορικο, μεταδιδακτορικη ερευνα και το σουπερ γεωπτυχιο 3 σε 1?
δυσκολη αποφαση. γιαυτο θα πρεπει συμμετεχουν ολοι οι φορεις. να συστηθουν επιτροπες. να συγκροτηθουν οργανα. ειδημονες, εμπειρογνωμονες, καθηγητες, να ειναι ολοι εκει. για το μελλον του κλαδου.
ας το κάνουν 6 χρόνια καλύτερα για να λέμε οτι είμαστε γιατροί.....Ρε συνέλθετε όλοι, το ότι είναι 5 χρόνια δε λέει τίποτα. Καλύτερα να το κάνουν 4 χρόνια (χωρίς πολλά χαζά μαθήματα των πρώτων ετών) και μετά να βλέπουμε μια ώρα αρχύτερα τι θα κάνουμε στη ζωή μας.
Όταν μπαίνουμε στην διαδικασία να συζητάμε για τέτοια ζητήματα (αξιοκρατίας-αναξιοκρατίας-αξιοπρέπειας-αναξιοπρέπειας) πιστεύω πως δεν θα πρέπει να κοιτάζουμε μόνο το δέντρο αλλά και το δάσος που βρίσκεται από πίσω ,εαν θέλουμε να είμαστε αντικειμενικοί στις κρίσεις μας. Ας πάρουμε λοιπών τα πράγματα από την αρχή και ας υποθέσουμε πως δύο νέοι άνθρωποι Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης (ΠΕ) της ίδιας ειδικότητας ,συναγωνίζονται μεταξύ τους για μία θέση στο Δημόσιο. Τα κριτίρια του ΑΣΕΠ είναι: 1)Βαθμός Πτυχίου -αναξιοκρατικό κριτίριο για τον απλούστατο λόγο ότι είναι πολύ πιθανόν να έχουν αποφοιτήσει από διαφορετικά εκπαιδευτικά ιδρύματα και όπως οι περισσότεροι θα γνωρίζεται η κάθε σχολή έχει την δική της φιλοσοφία και βαθμό δυσκολίας στην τελική βαθμολόγηση των πτυχιούχων. 2)Μεταπυχιακά - Διδακτορικά , αποτελούν τον ορισμό της αναξιοκρατίας ,πρώτον γιατί είναι πολύ εύκολο για κάποιον που διαθέτει τα μέσα και τις γνωριμίες να γίνει δεκτός σε ένα μεταπτυχιακό πρόγραμμα στην Ελλάδα και δεύτερον είναι επίσης αρκετά εύκολο αν διαθέτει τα χρήματα ,να πάει στην Αγγλία να πάρει μεταπτυχιακό και Διδακτορικό και να επιστρέψει στην χώρα μας με 150+300=450 μόρια ,που θα τον καθιστούν προύχοντα σε σχέση με τον δύσμοιρο ανταγωνιστή του που κάνει συνεχώς αιτήσεις για συμμετοχή σε κάποιο μεταπτυχιακό ,χωρίς όμως να γίνεται δεκτός και που ταυτόχρονα ο μπαμπάς του δεν διαθέτει το ανάλογο κομπόδεμα για να τον στήλει για μεταπτυχιακό στο Εξωτερικό. 3)Μοριοδότηση προϋπηρεσίας στο Δημόσιο με την γνωστή σε όλους μας προσαύξηση-αναξιοκρατικό κριτίριο, είναι ήδη γνωστό το τι συμβαίνει με τα προγγράμματα stage,συμβάσεις έργου ,κλπ. και δεν νομίζω ότι χρειάζεται ιδιαίτερη ανάλυση σε κάτι που είναι προφανές και ο καθένας εύκολα μπορεί να καταλάβει. 4)Ξένες Γλώσσες -αξιοκρατικό κριτίριο-δεν νομίζω όμως ότι το παιγνίδι της πολυπόθητης προσληψης στο Δημόσιο κρίνεται εδώ,όλοι μας πάνω κάτω διαθέτουμε ένα Lower και αν κάποιος έχει Proficiancy, θα πάρει απλά 40 μόρια παραπάνω. 5)Γενικότερη προϋπηρεσία στον ιδιωτικό τομέα-το πλέον αντικοινωνικό ,ταξικό και αναξιοκρατικό κριτίριο του ΑΣΕΠ- και εξηγουμε: Η μοριοδότηση σε αυτό το κριτίριο σταματάει στους 60 μήνες δηλαδή στα 5 χρόνια.Το ανώτερο δηλαδή που μπορεί να πάρει κάποιος υποψήφιος είναι 420 μόρια. Δηλαδή ένας πτυχιούχος ΠΕ που έχει δουλέψει 10 ή 15 χρόνια στον ιδιωτικό τομέα και που έχει βιώσει στο πετσί του τις μεσαιωνικές εργασιακές συνθήκες που επικρατούν, λογικό είναι κάποια στιγμή να σκεφτεί πως η μόνη αξιόπιστη λύση, για μια σταθερή και αξιοπρεπή εργασία είνα το Δημόσιο και να στραφεί προς τα εκεί. Οταν όμως καταθέσει τα χαρτιά του στο ΑΣΕΠ θα έρθει αντιμέτωπος με τον αργόσχολο εικοσιενιάχρονο, γιο του προύχοντα μπαμπά που του έχει ήδη εξασφαλίσει έγγραφο πενταετούς προϋπηρεσίας και ταυτόχρονα πρόσβαση σε μεταπτυχιακά ,διδακτορικά κτλ. ενώ σε ότι αφορά το κριτίριο της προύπηρεσίας στον ιδιωτικό τομέα θα έχουν ακριβώς τα ίδια μόρια ,420.
Ας συνοψήσουμε λοιπών όλα τα παραπάνω και ας δούμε τι μας λέει το Αξιοκρατικότατο ΑΣΕΠ:
Πέντε χρόνια και μαλακίες..3 να γίνουν οι σπουδές και πιο ουσιαστικές βγάζοντας τα παπαρομαθήματα και να τελείωνουμε. Το αγγλοσαξωνικό σύστημα των 3 ετών δηλαδή δεν έχει προάγει την γεωπονική επιστήμη? δεν έβγαλε μεγάλα μυαλά με μεγάλη ερευνητική εργασία? στο κάτω κάτω εμείς υστερούμε σε σύγκριση μαζί τους. οπότε να αφήσουμε τα παραμύθια των 5ετών σπουδών και των ανώτερων φοιτητών και να τελείωνουμε τις σπουδές στα 21 και να βγαίνουμε στην αγορά και όποιος θέλει περαιτέρω μόρφωση βλέπε περαιτέρω σπουδές στο αντικείμενο που θέλει. Αυτή είναι η πραγματικότητα μάγκες και σε όποιον αρέσει.
και εγω συμφωνω να μειωθουν τα ετη σπουδων σε 3 αντι για 5 αλλα πηγαινε και πες στον κ. πρυτανη του γπα, κ. πρυτανη εχετε την καλοσυνη να μειωσετε τα ετη σπουδων σε 3 απο 5 για να μην ταλαιπωρουμαστε αδικως(αρα και τα μαθηματα σε 50 απο 70, αρα και τα μελη ΔΕΠ που διδασκουν αυτα τα ΑΧΡΗΣΤΑ μαθηματα στο 70% του συνολου που ειναι σημερα)
ξερεις τι θα γινει?
θα καει η ομονια, το συνταγμα και το ελ-βελινελος μαζι
και για να προλαβω την βλακωδη δικαιολογια οτι ¨δεν υπαρχει αχρηστο μαθημα και οτι ολα χρειαζονται¨
φυσικα. οτι διαβασεις κερδος ειναι. ακομα και αθλητικη εφημεριδα με τις μετεγγραφες του καλοκαιριου.
οποτε καντε τα χρονια 10 στη γεωπονικη και βαλτε κανα βιβλιο του μοντεσκιε, του καντ, του βολταιρου και λοιπους πολιτικους στοχαστες παυλα κοινωνιολογους παυλα φιλοσοφους του διαφωτισμου
ετσι. να νιωσουμε πραγματικα ανωτεροι του τειτζηδων
ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΤΑΝ ΕΧΟΥΝ ΝΟΗΜΑ ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΧΑΜΕΝΑ....ΑΣ ΜΕΙΝΟΥΝ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ 5 ΑΛΛΑ ΑΣ ΦΥΓΕΙ ΜΕ ΣΥΝΑΙΣΗ ΟΤΙ ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ π.χ ΣΤΟΒΙΛΟΜΗΧΑΝΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΛΗΤΙΚΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΑΦΠ κ ΓΜ (ΑΝΤΛΙΕΣ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΤΗ ΜΕΛΕΤΗ π.χ ΕΝΟΣ ΑΡΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ).... ΑΠΟΡΩ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΟΦΟΣ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΗΚΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ....ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΟΥΡΜΠΙΝΕΣ???ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΡΕΕΕΕΕΕ
ΤΟ ΚΑΘΕ ΒΥΣΜΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΔΕΠ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΕΙ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥ ΩΣ "ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΣ" ΕΠΙΝΟΟΥΝ ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ, ΟΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΒΓΑΙΝΕΙ Ο ΤΥΠΟΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΤΙ ΕΚΑΝΕ ΣΤΟ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΤΟΥ... 3ΕΤΗ ΠΤΥΧΙΑ ΝΑ ΒΓΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ
11 σχόλια:
Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ Γ.Π.Α. ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΑΝΑΓΡΑΦΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΙΣΟΤΙΜΟ ΜΕ MSc ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΠΑΣ ΓΙΑ ΜΑΣΤΕΡ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΜΕ ΠΤΥΧΙΟ Γ.Π.Α. ΑΠΟΡΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΘΕΣ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΑΣΤΕΡ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΟΠΩΣ ΔΙΚΑΙΟΥΣΑΙ. ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΟΥΤΕ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΑ ΟΥΤΕ ΜΕΤΑΦΡΑΖΕΤΑΙ ΣΕ ΜΟΡΙΑ ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ???
ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΤΟ Γ.Π.Α. ΔΙΝΕΙ ΤΕΤΟΙΟ ΩΡΑΙΟ ΠΤΥΧΙΟ, ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΩΣ ΚΑΤΟΧΟΥΣ ΜΑΣΤΕΡ ΤΟΥΣ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ ΤΟΥ, ΑΛΛΑ ΤΟΥΣ ΒΑΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΝΟΥΝ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ???
ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣΑ (2001) Ο Κ.ΛΟΥΚΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΛΟΙΠΟΙ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΑ ΧΑΛΑΣΑΝ ΣΤΗ ΜΟΙΡΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΑΦΗΣΑΝ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΧΑΣΑ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΟ ΕΞΩ ΠΟΥ ΜΕ ΕΙΧΑΝ ΔΕΧΤΕΙ ΓΙΑ... ΜΑΣΤΕΡ.
ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΜΟΙΡΑΣΙΑΣ!
ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟΣ ΛΟΥΚΑΣ...Ο ΣΗΜΕΡΙΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑ!! ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΥΤΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ....ΞΕΡΕΙ ΚΑΛΑ!!
ΠΑΝΤΩΣ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΝΕ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ, Ο ΚΛΑΔΟΣ ΤΟΥ ΓΕΩΠΟΝΟΥ-ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΥ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ.
ΚΑΛΑ ΑΥΤΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΚΟΜΑ?ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΓΙΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ?ΣΤΟ ΓΠΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΦΑΝΕΙ......
διαμαρτυρωμαι εντονως
μας κοροιδευουν
μας λενε
ειστε ανωτεροι απο τα τει
ειστε ανωτεροι ακομα και τα φυσικομαθηματικα 4 ετους φοιτησης
μονο εσεις οι γεωπονοι ειστε στην ιδια κλαση με τους μηχανικους που κυβερνουν την ελλαδα
το θεμα ειναι οτι ολοι μαζι γεωτεε, συλλογοι, καθηγητες, και λοιποι, να καθησουμε και να αποφασισουμε τι θελουμε:
4000 ανεργους πτυχιουχους γεωπονους?
ή
4000 ανεργους πτυχιουχους γεωπονους με μαστερ?
ή
4000 ανεργους πτυχιουχους γεωπονους με διδακτορικο?
ή μηπως
4000 ανεργους πτυχιουχους γεωπονους με μαστερ, διδακτορικο, μεταδιδακτορικη ερευνα και το σουπερ γεωπτυχιο 3 σε 1?
δυσκολη αποφαση. γιαυτο θα πρεπει συμμετεχουν ολοι οι φορεις. να συστηθουν επιτροπες. να συγκροτηθουν οργανα. ειδημονες, εμπειρογνωμονες, καθηγητες, να ειναι ολοι εκει. για το μελλον του κλαδου.
ας το κάνουν 6 χρόνια καλύτερα για να λέμε οτι είμαστε γιατροί.....Ρε συνέλθετε όλοι, το ότι είναι 5 χρόνια δε λέει τίποτα. Καλύτερα να το κάνουν 4 χρόνια (χωρίς πολλά χαζά μαθήματα των πρώτων ετών) και μετά να βλέπουμε μια ώρα αρχύτερα τι θα κάνουμε στη ζωή μας.
Όταν μπαίνουμε στην διαδικασία να συζητάμε για τέτοια ζητήματα (αξιοκρατίας-αναξιοκρατίας-αξιοπρέπειας-αναξιοπρέπειας) πιστεύω πως δεν θα πρέπει να κοιτάζουμε μόνο το δέντρο αλλά και το δάσος που βρίσκεται από πίσω ,εαν θέλουμε να είμαστε αντικειμενικοί στις κρίσεις μας.
Ας πάρουμε λοιπών τα πράγματα από την αρχή και ας υποθέσουμε πως δύο νέοι
άνθρωποι Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης (ΠΕ) της ίδιας ειδικότητας ,συναγωνίζονται μεταξύ τους για μία θέση στο Δημόσιο.
Τα κριτίρια του ΑΣΕΠ είναι:
1)Βαθμός Πτυχίου -αναξιοκρατικό κριτίριο για τον απλούστατο λόγο ότι είναι πολύ πιθανόν να έχουν αποφοιτήσει από διαφορετικά εκπαιδευτικά ιδρύματα και όπως οι περισσότεροι θα γνωρίζεται η κάθε σχολή έχει την δική της φιλοσοφία και βαθμό δυσκολίας στην τελική βαθμολόγηση των πτυχιούχων.
2)Μεταπυχιακά - Διδακτορικά , αποτελούν τον ορισμό της αναξιοκρατίας ,πρώτον γιατί είναι πολύ εύκολο για κάποιον που διαθέτει τα μέσα και τις γνωριμίες να γίνει δεκτός σε ένα μεταπτυχιακό πρόγραμμα στην Ελλάδα και δεύτερον είναι επίσης αρκετά εύκολο αν διαθέτει τα χρήματα ,να πάει στην Αγγλία να πάρει μεταπτυχιακό και Διδακτορικό και να επιστρέψει στην χώρα μας με 150+300=450 μόρια ,που θα τον καθιστούν προύχοντα σε σχέση με τον δύσμοιρο ανταγωνιστή του που κάνει συνεχώς αιτήσεις για συμμετοχή σε κάποιο μεταπτυχιακό ,χωρίς όμως να γίνεται δεκτός και που ταυτόχρονα ο μπαμπάς του δεν διαθέτει το ανάλογο κομπόδεμα για να τον στήλει για μεταπτυχιακό στο Εξωτερικό.
3)Μοριοδότηση προϋπηρεσίας στο Δημόσιο με την γνωστή σε όλους μας προσαύξηση-αναξιοκρατικό κριτίριο, είναι ήδη γνωστό το τι συμβαίνει με τα προγγράμματα stage,συμβάσεις έργου ,κλπ. και δεν νομίζω ότι χρειάζεται ιδιαίτερη ανάλυση σε κάτι που είναι προφανές και ο καθένας εύκολα μπορεί να καταλάβει.
4)Ξένες Γλώσσες -αξιοκρατικό κριτίριο-δεν νομίζω όμως ότι το παιγνίδι της πολυπόθητης προσληψης στο Δημόσιο κρίνεται εδώ,όλοι μας πάνω κάτω διαθέτουμε ένα Lower και αν κάποιος έχει Proficiancy, θα πάρει απλά 40 μόρια παραπάνω.
5)Γενικότερη προϋπηρεσία στον ιδιωτικό τομέα-το πλέον αντικοινωνικό ,ταξικό και αναξιοκρατικό κριτίριο του ΑΣΕΠ- και εξηγουμε:
Η μοριοδότηση σε αυτό το κριτίριο σταματάει στους 60 μήνες δηλαδή στα 5 χρόνια.Το ανώτερο δηλαδή που μπορεί να πάρει κάποιος υποψήφιος είναι 420 μόρια.
Δηλαδή ένας πτυχιούχος ΠΕ που έχει δουλέψει 10 ή 15 χρόνια στον ιδιωτικό τομέα και που έχει βιώσει στο πετσί του τις μεσαιωνικές εργασιακές συνθήκες που επικρατούν, λογικό είναι κάποια στιγμή να σκεφτεί πως η μόνη αξιόπιστη λύση, για μια σταθερή και αξιοπρεπή εργασία είνα το Δημόσιο και να στραφεί προς τα εκεί.
Οταν όμως καταθέσει τα χαρτιά του στο ΑΣΕΠ θα έρθει αντιμέτωπος με τον αργόσχολο εικοσιενιάχρονο, γιο του προύχοντα μπαμπά που του έχει ήδη εξασφαλίσει έγγραφο πενταετούς προϋπηρεσίας και ταυτόχρονα πρόσβαση σε μεταπτυχιακά ,διδακτορικά κτλ.
ενώ σε ότι αφορά το κριτίριο της προύπηρεσίας στον ιδιωτικό τομέα θα έχουν ακριβώς τα ίδια μόρια ,420.
Ας συνοψήσουμε λοιπών όλα τα παραπάνω και ας δούμε τι μας λέει το Αξιοκρατικότατο ΑΣΕΠ:
Υποψήφιος ΠΕ -Α (ο φουκαριάρης)
Βαθμός Πτυχίου 7 =700 μόρια
Ξένες γλώσες Αγγλικά -καλή γνώση = 30 μόρια
Προϋπηρεσία στον ιδιωτικό τομέα 12 χρόνια = 420 μόρια
Υποψήφιος ΠΕ -Β (ο γιός του μπαμπά)
Βαθμός Πτυχίου 7 =700 μόρια
Ξένες γλώσες Αγγλικά -καλή γνώση = 30 μόρια
Προϋπηρεσία στον ιδιωτικό τομέα 5 χρόνια = 420 μόρια
Μεταπτυχιακό & Διδακτορικό = 450 μόρια
Προϋπηρεσία στο Δημόσιο 24 μήνες= 85 μόρια
Τα Συμπεράσματα δικά σας
Πέντε χρόνια και μαλακίες..3 να γίνουν οι σπουδές και πιο ουσιαστικές βγάζοντας τα παπαρομαθήματα και να τελείωνουμε.
Το αγγλοσαξωνικό σύστημα των 3 ετών δηλαδή δεν έχει προάγει την γεωπονική επιστήμη? δεν έβγαλε μεγάλα μυαλά με μεγάλη ερευνητική εργασία? στο κάτω κάτω εμείς υστερούμε σε σύγκριση μαζί τους. οπότε να αφήσουμε τα παραμύθια των 5ετών σπουδών και των ανώτερων φοιτητών και να τελείωνουμε τις σπουδές στα 21 και να βγαίνουμε στην αγορά και όποιος θέλει περαιτέρω μόρφωση βλέπε περαιτέρω σπουδές στο αντικείμενο που θέλει.
Αυτή είναι η πραγματικότητα μάγκες και σε όποιον αρέσει.
και εγω συμφωνω να μειωθουν τα ετη σπουδων σε 3 αντι για 5 αλλα πηγαινε και πες στον κ. πρυτανη του γπα, κ. πρυτανη εχετε την καλοσυνη να μειωσετε τα ετη σπουδων σε 3 απο 5 για να μην ταλαιπωρουμαστε αδικως(αρα και τα μαθηματα σε 50 απο 70, αρα και τα μελη ΔΕΠ που διδασκουν αυτα τα ΑΧΡΗΣΤΑ μαθηματα στο 70% του συνολου που ειναι σημερα)
ξερεις τι θα γινει?
θα καει η ομονια, το συνταγμα και το ελ-βελινελος μαζι
και για να προλαβω την βλακωδη δικαιολογια οτι ¨δεν υπαρχει αχρηστο μαθημα και οτι ολα χρειαζονται¨
φυσικα. οτι διαβασεις κερδος ειναι. ακομα και αθλητικη εφημεριδα με τις μετεγγραφες του καλοκαιριου.
οποτε καντε τα χρονια 10 στη γεωπονικη και βαλτε κανα βιβλιο του μοντεσκιε, του καντ, του βολταιρου και λοιπους πολιτικους στοχαστες παυλα κοινωνιολογους παυλα φιλοσοφους του διαφωτισμου
ετσι. να νιωσουμε πραγματικα ανωτεροι του τειτζηδων
ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΤΑΝ ΕΧΟΥΝ ΝΟΗΜΑ ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΧΑΜΕΝΑ....ΑΣ ΜΕΙΝΟΥΝ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ 5 ΑΛΛΑ ΑΣ ΦΥΓΕΙ ΜΕ ΣΥΝΑΙΣΗ ΟΤΙ ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ π.χ ΣΤΟΒΙΛΟΜΗΧΑΝΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΛΗΤΙΚΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΑΦΠ κ ΓΜ (ΑΝΤΛΙΕΣ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΤΗ ΜΕΛΕΤΗ π.χ ΕΝΟΣ ΑΡΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ).... ΑΠΟΡΩ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΟΦΟΣ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΗΚΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ....ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΟΥΡΜΠΙΝΕΣ???ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΡΕΕΕΕΕΕ
ΤΟ ΚΑΘΕ ΒΥΣΜΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΔΕΠ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΕΙ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥ ΩΣ "ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΣ" ΕΠΙΝΟΟΥΝ ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ, ΟΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΒΓΑΙΝΕΙ Ο ΤΥΠΟΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΤΙ ΕΚΑΝΕ ΣΤΟ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΤΟΥ... 3ΕΤΗ ΠΤΥΧΙΑ ΝΑ ΒΓΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ
Δημοσίευση σχολίου