Ο Πρόεδρος της ΕΓΜΕΣΕ κάνει την αρχή για το Master Science!

Τρίτη 14 Ιουλίου 2009

Ζητάω το Master Science που μου ανήκει δικαιωματικά!!!

Με αίτησή μου σήμερα 14/07/2009,πρός τον κ. Πρύτανη του Γεωπονικού Πανεπιστημίου της Αθήνας , δηλαδή 27 χρόνια μετά, ζητάω να μου αναγνωρισθεί η ισοδυναμία του πτυχίου που έλαβα, με το,

Μaster Science in Agricultural Engineering
και Master Science in Agricultural Sciences

όπως δικαιούμαι. Κάποιος, έπρεπε να κάνει την αρχή. Την κάνω εγώ , και θέλω να πιστεύω ότι θα ακολουθήσουν χιλιάδες συνάδελφοι !!! Να σπάσει έτσι το "απόστημα" της σιωπής, και του ..."ναι μέν, αλλά". Εφόσον το δικαιούμαι θέλω να το πάρω !!!

Επιστολή

ΠΡΟΣ - κ. Πρύτανη
Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθήνας
Ιερά Οδός 75 -ΑΘΗΝΑ -

είμαι ιδιώτης ελεύθερος επαγγελματίας, Γεωπόνος Μελετητής και Οινολόγος (από το 1982) .

Προκειμένου να ενταχθεί η επιχείρησή μου, σε αναπτυξιακό πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, χρειάζεται ο φορέας, ή να είναι κάτοχος διδακτορικού διπλώματος , ή master με κάποια χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας επί πλέον .

Επειδή τα χρόνια επαγγελματικής εμπειρία τα υπερκαλύπτω, θα παρακαλούσα όπως, σύμφωνα με τον Εσωτερικό Κανονισμό του Ιδρύματος (Α.Γ.Σ.Α), (ΦΕΚ 165 (τ. Β΄ 16.3.1990), άρθρ. 26, περ. 2) , μου χορηγήσετε βεβαίωση, που να αναγράφει ότι είμαι κάτοχος Μ.Sc. ή ότι το πτυχίο που έχω λάβει είναι ισοδύναμο με Μ.Sc. in Agricultural Engineering και M.Sc. in Agricultural Sciences
(αριθμός πτυχίου 3232/14-4-1982, αριθμός μητρώου 4590) ,
ή οποιαδήποτε άλλη ανάλογη διατύπωση θεωρείτε ότι θα απέδιδε καλύτερα τα παραπάνω.

Παραμένω στη διάθεσή σας, για οποιαδήποτε διευκρίνιση ή πληροφορία


Μετά Τιμής
Ο Αιτών
Μιχαήλ Νικολάου Αντωνόπουλος

1 σχόλια:

Ανώνυμος 14 Ιουλίου 2009 στις 6:38 μ.μ.  

Καλά..και δεν σφίξαν οι ζέστες ακόμα..

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Free Blogger Templates Columnus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP