Τρακτέρ από το παρελθόν!

Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2009

krogias.blogspot.com

29 σχόλια:

Ανώνυμος 24 Ιανουαρίου 2009 στις 5:23 μ.μ.  

τα σιχαθηκα ολα

οποιος γονιος αποφασησει να στειλει το παιδι του στη γεωπονικη μονο και μονο για να λεει οτι το παιδι μου σπουδαζει στο παν/μιο,

το βαζει σε περιπετειες. ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΝ ΚΥΝΗΓΑΝΕ ΣΕ ΟΛΗ ΤΟΥ ΤΗΝ ΕΝΗΛΙΚΗ ΖΩΗ...


ναναι καλα τα παιδια απο την ταξη του '91, θεσνικη, που αλλαξαν επαγγελματα

Ανώνυμος 24 Ιανουαρίου 2009 στις 8:08 μ.μ.  

AGROANERGE ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΗΔΗ ΚΑΛΕΙ Ο ΕΛΓΑ?ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΩΞΕΙ ΜΕΤΑ?ΘΑ ΧΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΕΡΓΕΙΑ ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΚΑΙ 8Α ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΚΩΛΥΜΑ?
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΠΟΙΩΝ "ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ" ΟΤΙ Ο ΘΡΥΛΕΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΤΑΚΙΑΣ, ΟΙ Φ.Π. ΕΞΥΠΝΑΚΗΔΕΣ,ΔΑΣΗ ΔΕΝΔΡΑ ΚΤΛ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΕΤΕ ΓΙΑ ΠΙΟ ΛΟΓΟ ΕΡΓΑΖΕΣΤΕ ΣΕ ΕΝΑΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΠΟΥ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ Π-Α-Ν-Τ-Ε-Λ-Ω-Σ ΑΣΧΕΤΟ ΜΕ ΟΤΙ ΣΠΟΥΔΑΣΑΤΕ.
ΑΛΗΘΕΙΑ AGROANERGE ΠΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΘΕΣΗ?ΕΠΙΤΕΡΕΠΕΤΕ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ Φ.Π. ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΟΥΝ ΣΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΤΟΥΣ ΧΩΡΟ (ΕΛΓΑ) ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΑΝΕΡΓΟΣ Ο ΚΑΘΕ ΚΑΚΟΜΟΙΡΗΣ ΓΕΩΡΓΟΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ,ΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ -(Κ)ΩΛΟΣ ΘΕΛΕΤΕ?ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΚΟΥΣΩ ΚΛΑΜΑΤΑ (ΑΛΛΑ ΜΑΡΘΑ ΒΟΥΡΤΣΗ) ΠΕΡΙ ΑΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΝΕΡΓΟΣ ΕΙΜΑΙ..ΚΑΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΩ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΕΛΟΓ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΩ ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ...ΑΛΛΑ ΞΕΧΑΣΑ ΕΙΜΑΙ ΦΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ, ΕΝΩ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ..Ή ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΕΩΠΟΝΟΙ ΠΑΝΤΟΥ Ή ΞΕΧΑΣΤΕ ΤΟΝ ΕΛΓΑ
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΚΑΡΠΑΖΟΕΙΣΠΡΑΚΤΟΡΩΝ ΤΟΥ ΓΕΩΤΕΕ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΟΙ Φ.Π. ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ (ΟΣΟΙ ΠΑΤΕ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ) ΠΟΙΟΥΣ ΨΗΦΙΖΕΤΕ...
ΚΑΜΙΑ ΑΝΟΧΗ ΣΤΟΥΣ ΑΣΧΕΤΟΥΣ..ΜΟΝΟ H ΦΥΤΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΕΛΓΑ!
ΘΡΥΛΕΩΝ

Ανώνυμος 25 Ιανουαρίου 2009 στις 11:05 π.μ.  

ΜΗΝ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙΣ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΤΑ ΟΣΑ ΣΩΣΤΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΕΙΔΙΑΣ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΕΣΕΙΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ, ΘΡΥΛΕΩΝ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ. ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΥΡΩΝΕΙΣ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΥΠΟΣΤΑΣΗ ΤΟΣΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΥΡΙΕ ΦΩΣΤΗΡΑ. ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΩ, ΠΡΟΣΕΞΕ ΛΙΓΟ ΤΗΝ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΣΟΥ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ. ΒΓΑΖΕΙΣ ΜΑΤΙΑ ΩΡΕΣ-ΩΡΕΣ. ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΒΕΒΑΙΑ ΟΛΗ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΜΠΑΘΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΙΣΟΣ ΝΑ ΤΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΑΛΛΑΞΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΟΣΟ ΧΡΗΣΙΜΟ BLOG ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΚΡΟΨΥΧΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΟΥ.

Ανώνυμος 25 Ιανουαρίου 2009 στις 2:29 μ.μ.  

ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΠΟΥ Η ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΠΟΥ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ..ΑΠΑΛΛΑΨΕ ΜΑΣ ΕΣΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΟΥ ΣΤΟΝ ΕΛΓΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΣΤΟΝ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΖΙ ΣΟΥ...ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕ ΝΑ ΠΑΡΙΣΤΑΝΕΙΣ ΤΟ ΓΕΩΠΟΝΟ, ΤΟΝ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟ ΤΟΝ ΧΗΜΙΚΟ, ΤΟΝ ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΗ Η ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ
ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΑΠΛΗ ΕΡΩΤΗΣΗ...Γ-Ι-Α-Τ-Ι ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ ΣΤΟΝ ΕΛΓΑ?ΦΩΣΤΗΡΑΣ ΕΙΣΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΕ ΕΜΕΝΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΘΩ ΜΕ ΕΝΑΝ ΑΝΩΤΕΡΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑ ΟΠΩΣ ΕΣΥ?
ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΝΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ ΣΤΟ ΘΕΜΑ....ΟΧΙ ΑΛΛΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΥΒΡΙΔΙΑ ΣΤΟΝ ΕΛΓΑ..Ο ΕΛΓΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ Φ.Π. ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΒΟΘΡΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΠΑΡΑΠΕΤΑΜΕΝΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ ΤΟΥΣ ΧΗΜΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΒΙΟΛΟΓΟΥΣ..ΑΥΤΟ ΝΑ ΣΑΣ ΡΙΖΩΘΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ
ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΣΑΦΗΣ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΔΙΑΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΜΕ ΠΟΤΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ...ΟΜΙΧΛΩΔΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ, ΑΣΑΦΕΙΕΣ, ΔΟΥΛΕΙΑ ΝΑ ΝΑΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΝΑΝΑΙ ΒΟΛΕΥΟΥΝ ΤΟΥΣ ΜΕΤΡΙΟΥΣ
ΘΡΥΛΕΩΝ

Ανώνυμος 25 Ιανουαρίου 2009 στις 3:14 μ.μ.  

ειναι εκκωφαντικη η σιωπη ολων αυτων των "συναδελφων" στην ερωτηση για ποιο λογο προσλαμβανωνται στον ελγα

επειδη ειμαι ειδικος επιστημον στη παρασκευη και τυποποιηση τροφιμων, βελτιωτικων και συντηρητικων? ΟΧΙ

επειδη ειμαι ειδικος επιστημων στην γονιδιακη τεχνολογια, την μοριακη βιολογια, μοριακες τεχνικες PCR, Gel electrophoresis και τα ρεστα? ΟΧΙ

επειδη ειμαι στην μακρο- και μικρο- οικονομικη θεωρια? ΟΧΙ

ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ?????

η απαντηση ειτε δεν υπαρχει ειτε ειναι: "...ΕΤΣΙ! ΓΙΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΓΚΕΣ..."

και η λιστα του ελγα εχει 3000 κακομοιρηδες αντι να εχει 1000 καταρτησμενους να παρεχουν εκτιμησεις, αποζιμιωσεις και καθε λογης συμβουλες στους παραγωγους

ΑΝ ΒΑΛΕΙΣ ΣΤΟΝ ΙΑΤΡΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΑΘΗΝΩΝ 5000 ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΥΣ ΝΑ ΠΑΡΙΣΤΑΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΑΡΔΙΟΛΟΓΟΥΣ (ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΟΥΝ ΑΝΕΡΓΙΑ) ΤΟΤΕ ΘΑ ΓΕΛΑΕΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ

Ανώνυμος 25 Ιανουαρίου 2009 στις 4:36 μ.μ.  

Θα ήθελα για μια ακόμη φορά να πω ότι από τον ΕΛΓΑ (με την ανακατάταξη) έχουν κληθεί και άτομα ΦΠ και όχι μόνο ειδικότητες. Οπότε αυτά που λέει ο Θρυλέων ότι αδικούνται οι ΦΠ και όχι όλοι οι άλλοι να του θυμίσω ότι η λίστα βγαίνει με βάση τα μόρια και όχι την ειδικότητα. Παίρνουν σβάρνα τη λίστα και ρωτάνε. Άρα μην μας λέει ότι παρασιτούμε στους ΦΠ οι υπόλοιποι. Όσο για χαρακτηρισμούς όπως καραγκιόζηδες, κακομοίρηδες κτλ, ας κοιτάξουν να φύγουν από τη μιζέρια τους και μετά να αποδίδουν τέτοιους χαρακτηρισμούς οι οποίοι ταιριάζουν θαυμάσια στους ίδιους και μόνο σε αυτούς.

Ανώνυμος 25 Ιανουαρίου 2009 στις 5:06 μ.μ.  

ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΑΛΥΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΞΑΝΑΝΑΛΥΟΥΜΕ ΚΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΕΝΩ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΘΡΥΛΕΩΝ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΟΠΩΣ ΣΤΟΝ ΕΛΓΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΓΕΩΠΟΝΩΝ, ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ!
AΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟΚΛΕΙΟΝΤΑΙ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΙΣ, ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΕΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΕΛΓΑ;;;EEEE;;;;

Ανώνυμος 25 Ιανουαρίου 2009 στις 5:23 μ.μ.  

ΕΔΩ ΚΑΤΑΣΤΡΑΤΗΓΟΥΝ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΡΟΣΑΡΜΟΖΟΥΝ ΤΗ ΛΙΣΤΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΑ ΚΕΦΙΑ ΤΟΥΣ...ΤΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ;;; ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΠΕΡΓΙΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΟΠΩΣ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΘΕΛΑΝ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΤΑ ΤΕΙ ΣΤΟΝ ΕΛΓΑ!ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΒΑΛΑΝ ΣΤΟΝ ΟΠΕΚΕΠΕ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΑΣΧΕΤΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΕ ΜΑΣ!ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ, ΚΑΠΟΤΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΠΡΟΗΓΟΥΝΤΑΝ ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ ΟΙ ΤΗΣ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ!ΤΩΡΑ ΟΥΤΕ ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ!ΚΑΙ Η ΚΑΤΡΑΚΥΛΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...

Ανώνυμος 25 Ιανουαρίου 2009 στις 6:41 μ.μ.  

ΣΤΟΝ ΕΛΓΑ (ΜΕ ΜΙΣΘΟ 2500 ΕΥΡΩ) ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ. Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΜΑΤΙ

ΣΤΟ ΕΛΟΓ (ΜΕ ΜΙΣΘΟ 1000 ΕΥΡΩ)ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ Α-Π-Ο-Λ-Υ-Τ-Ω-Σ
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΤΥΧΙΟ ΖΩΙΚΗΣ Ή ΤΕΧΝ. ΤΡΟΦΙΜΩΝ.

ΣΤΟΝ ΕΦΕΤ (ΜΕ ΜΙΣΘΟ 1000 ΕΥΡΩ)ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ Α-Π-Ο-Λ-Υ-Τ-Ω-Σ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΤΥΧΙΟ ΤΡΟΦΙΜΩΝ

ΣΤΗΝ ΑΓΡΟΤ ΤΡΑΠΕΖΑ (ΜΕ ΜΙΣΘΟ 1000 ΕΥΡΩ)ΚΑΙ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ Α-Π-Ο-Λ-Υ-Τ-Ω-Σ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΤΥΧΙΟ ΓΕΩΡΓ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ


εγω λεω να απαιτησουμε απο τον ελγα αυξηση μισθο στα 5000 ευρω λογω ΤΟΥ ΔΥΣΚΟΛΟΥ, ΑΠΑΙΤΗΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟΥ ΕΡΓΟΥ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ 600 ΕΚΤΙΜΗΤΕΣ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ


τους ρωταμε: γιατι δουλευουν ασχετοι στον με το 2500 χιλιαρικα??
και απαντανε: προσεξε την ορθογρφια σου

Unknown 25 Ιανουαρίου 2009 στις 6:56 μ.μ.  

Ένα πράγμα θέλω να πω, αυτή τη στιγμή στον ΕΛΓΑ και παντού αλλού προηγούνται αυτοί με τα πτυχία 9 από την Ορεστιάδα. Με τις υγείες μας....

Ανώνυμος 25 Ιανουαρίου 2009 στις 7:12 μ.μ.  

Στου κουφού την πόρτα... πάρε την πόρτα και φύγε!!!

Ανώνυμος 25 Ιανουαρίου 2009 στις 9:10 μ.μ.  

ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ(24-1 ΤΟΝ 5:23)

ΤΑ ΣΙΧΑΘΗΚΑ ΟΛΑ!
ΤΑ ΤΡΑΚΤΕΡ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ...
ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΚΥΡΙΟΙ ΤΗΣ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΟΥ ΧΑΝΕΤΕ ΤΑ 2500 ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ;
ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΝΟΙΑΖΕΙ ΠΟΥ ΧΑΣΑΤΕ ΤΟΝ ΟΠΕΚΕΠΕ ΑΠΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ Η΄ΤΗ ΔΑΚΟΚΤΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΤΕΞΟΧΗΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΣΑΣ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ ΟΠΩΣ Ο ΕΛΓΑ!!!

ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΟΤΙ ΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΕΦΟΣΟΝ ΛΙΜΟΚΤΟΝΟΥΝ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΝΤΕ ΚΑΙ ΑΦΑΝΙΖΟΝΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΤΕ ΦΕΡΕΛΠΙΔΕΣ ΝΕΟΙ ΩΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ!

ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ;;;;;;;
ΕΤΣΙ ΑΠΟ ΠΕΡΙΕΡΓΙΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΕ ΝΑ ΤΑ ΜΑΘΕΤΕ....ΙΣΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΤΕ ΤΟΤΕ...

Ανώνυμος 25 Ιανουαρίου 2009 στις 9:24 μ.μ.  

απαγορευεται αυστηρως στους φυτικης παραγωγης να (προσποιουνται οτι) εργαζονται σε θεσεις αλλων γεωπ ειδικοτητων

σε ολες τις αλλλες ειδικοτητες επιτρεπεται να (προσποιουνται οτι) εργαζονται σε θεσεις φυτικης παραγωγης


στο πτυχιο μου εκει που γραφει ειδικοτητα φυτ παραγωγης θα το σβησω με μπλανκο και θα ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ολο καμαρι και με κεφαλαια γραμματα. μπας και βρω δουλεια σε ΕΛ.Γ.Α., ΕΛ.Ο.Γ., Ε.Φ.Ε.Τ., Α.Τ.Ε.,ΥΠ.Α.Α.Τ. ΓΕΩΤΕ.Ε., Ε.Ο.Μ.Ε.Χ.Χ., Ο.Η.Ε.,

αυτες οι ειδικοτητες ειναι μπαλαντερ. κολανε παντου

Ανώνυμος 26 Ιανουαρίου 2009 στις 12:03 π.μ.  

Ευτυχως που εισαι ΕΣΥ ενημερος για τα προβληματα των αγροτων γιατι εμεις της Φ.Π. κοιμομαστε...Οταν μπηκαν τα ΤΕΙ στον οπεκεπε και στη δακοκτονια εσυ δηλαδη τι εκανες?Να σου πω εγω?ΛΟΥΦΑΡΕΣ...γιατι καπως αντιστοιχα δουλευεις και ΕΣΥ στον ΕΛΓΑ..

Ανώνυμος 26 Ιανουαρίου 2009 στις 11:28 π.μ.  

Με Γεωπόνους-παρτάκηδες όπως ο Θρυλέων που θεωρούν ένα ολόκληρο οργανισμό (ΕΛΓΑ) δικό τους μαγαζάκι, κοιτάζουμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος.
ΔΩΣΤΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΟΥΣ ΦΩΣΤΙΡΕΣ ΤΙΣ Φ.Π. ΑΥΤΟΙ ΘΑΡΡΟΥΝ ΠΩΣ ΤΑ ΞΕΡΟΥΝ ΟΛΑΑΑΑ!!!
Αραγε ο Θρυλεων εχει και καμια αλλη δουλεια εκτος απο το να γραφει στα bloggs?? Ελεος βρεσ κατι να ασχοληθεις γιατι η μιζερια σου δεν λέγετε!!

Ανώνυμος 26 Ιανουαρίου 2009 στις 11:37 π.μ.  

Ευτυχως που εισαι ΕΣΥ (THΣ Φ.Π)ενημερος για τα προβληματα των αγροτων! ΑΜΦΙΒΑΛΩ ΕΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΕΒΗΚΑΝ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ! μην το παιζεις ιστορια λοιπον και ασε της αμπέλοφιλοσοφίες, γιατι βαρεθηκα να ακουω ποσο αδικημενοι ειστε! Ασ ειχατε και εσεις τα κοτσια να βγαζατε τα τροφιμα (την πιο δυσκολη κατευθυνση) και μετα ασ ειχεσ αβαντες για να εργαστεισ και στον ΕΦΕΤ και οπου αλλου θελουν τροφιματζηδες! Εσεις (Φ.Π) βγηκατε με βαθμο πτυχιου πολυ μεγαλύτερο απο καθε τροφιματζη που αγανακτησε για να παρει το πτυχιο! Αρα στην μοριοδοτηση του ΕΛΓΑ πάλι πιο ευνοημενοι ειτε! Αρα τι φωναζετε?? Και επιτελους νομιμα δεν κανουμε τα χαρτια μασ οταν ζητανε γεωπόνους?? Γιαυτο τα παραπονα σας στους ανωτερους!!Σταματηστε να διασπατε τον κλαδο, με ολες τις δηλώσεις μονο διχονοια προκαλειτε!!

Ανώνυμος 26 Ιανουαρίου 2009 στις 12:06 μ.μ.  

ΠΡΟΣ ΤΙ ΟΛΗ ΑΥΤΗ Η ΑΝΤΙΔΙΚΙΑ!ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΡΟΚΥΡΗΞΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΥΣ!

Unknown 26 Ιανουαρίου 2009 στις 1:39 μ.μ.  

Και εδώ έχουμε την τεκμηριωμένη
(πάντα) αντιπαράθεση επιχειρηρημάτων ότι δηλαδή ο ΕΛΓΑ, ο ΟΠΕΚΕΠΕ και οι δακοκτονίες είναι για όλους ενώ οι άλλες δουλειές είναι μόνο για την πάρτη μας, από συναδέλφους άλλων ειδικοτήτων...

1) Αφήσατε τα ΤΕΙ να μπουν στον δάκο και τον ΟΠΕΚΕΠΕ (εμείς φταίμε, βαράτε μάς)
2) Αφού και εσείς δεν ξέρετε να κάνετε εκτιμήσεις γιατί να μην κάνουμε και εμείς (να μιλάτε για τον εαυτό σας παρακαλώ).
3) Η σχολή μας είναι πιο δύσκολη άρα εμείς θα δουλεύουμε όπου θέλουμε και εσείς πουθενά (ασχολίαστο όπως και να το δει κανείς)
4) Διασπάτε τον κλάδο (δεν υπάρχει σύλλογος γεωπόνων ΦΠ αλλά βιοτεχνολόγων να υπενθυμίσω)
5) Είμαστε μίζεροι και παρτάκιδες (να αντιστρέψω την κατηγορία και να πω οτι αν φύγετε από τον ελγά ξαναμιλάμε)
6) Είμαστε αγράματοι, άχρηστοι, τεμπέληδες κλπ (δεν απαντώ)

Προσωπικά με πειράζει να είμαστε διασπασμένοι προτιμάω να παλεύουμε μαζί για τα δίκαια μας. Ομως η αδικία είναι φανερή. Αυτό που θα ήθελα είναι να υπάρχουν θέσεις για όλους (ή με βάση την ειδικότητα ή χωρίς ειδικότητα) αλλά με σταθερούς κανόνες σε όλες τις θέσεις.

Ανώνυμος 26 Ιανουαρίου 2009 στις 3:12 μ.μ.  

ας μας απαντησει επιτελους ο κ. τροφιματζης αν συμφωνει ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΟΙ ΠΥΛΕΣ ΤΟΥ Ε.Φ.Ε.Τ. ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΟΥΚΑΡΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΠΙΚΡΑΜΕΝΟΣ?????



ζωικης, φυτικης, εγγειοβελτιωτες, αγροτοοικονομολογοι, γεωργοβιοτεχνολογοι ΟΛΟΙ ΣΤΟΝ Ε.Φ.Ε.Τ. ΓΙΑ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ

Ο νομος πρεπει να λεει οτι υπαρχουν πολιτες δευτερης κατηγοριας (ΦΠ) σ αυτη τη χωρα οπου τους απαγορευεται να δουλεψουν ως γεωπονοι σε επιλεγμενες υπηρεσιες (εφετ, ελογ)????

συμφωνεις ρε φιλε να μπουμε ολοι στον ΕΦΕΤ να δουλεψουμε??? μιλα αφου σε πνιγει το δικιο...πες ΝΑΙ ή ΟΧΙ... δωσε μας μια απαντηση επιτελους!

Ανώνυμος 26 Ιανουαρίου 2009 στις 3:27 μ.μ.  

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΑΛΑΓΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΤΣΙΠΟΥΡΙΑ ΤΟΥΣ ΤΡΟΦΙΜΟΤΕΧΝΟΛΟΓΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΑΓΡΟΤΟΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΠΙΝΟΥΝ ΤΟ ΑΙΜΑ

ΠΑΡΑΣΙΤΟΥΝ ΣΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΤΟΥ ΧΩΡΑΦΙΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ

ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΑΔΑ, ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΙΑΠΩΝΙΑ Ή ΙΣΡΑΗΛ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΥΜΕ ΤΕΤΡΑΓΩΝΑ ΚΑΡΟΥΖΙΑ, ΚΟΤΟΠΟΥΛΑ ΧΩΡΙΣ ΠΟΥΠΟΥΛΑ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΑ ΑΠΟ ΠΛΑΣΤΙΚΟ

ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΕΩΠΟΝΟΥ = ΔΟΥΛΕΙΑ ΧΩΡΑΦΙΟΥ


ΤΕΛΟΣ

Ανώνυμος 26 Ιανουαρίου 2009 στις 5:09 μ.μ.  

ΤΙ ΝΑ ΠΕΙ Ο ΚΑΚΟΜΟΙΡΗΣ ΑΦΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΣΤΟΝ ΕΦΕΤ ΚΑΦΕΔΕΣ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΕΝΟΥΣ ΧΗΜΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΧΗΜΙΚΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ..ΜΟΝΟ ΣΤΟΝ ΕΛΓΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΚΑΜΠΟΣΟ ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΑΝΟΧΗΣ ΜΑΣ...

Ανώνυμος 26 Ιανουαρίου 2009 στις 5:52 μ.μ.  

εχετε παρει φορα...
ποιος αλλος οργανισμος ζηταει τοσα ατομα οσα ο ελγα;
σε οργανισμο της δικης μου ειδικοτητας ζητουν γενικα εκτος απο τις φορες που φωτογραφιζουν και θελουν φυτικης που εσεις κανατε 2-3 μαθηματα δικα μας ενω εμεις καμια πενηνταρια δικα σας.
αφηστε το λοιπον γιατι δεν ξερετε με ποιον να τα βαλετε-
της κοντης... της φταινε οι...
για τα πολλα λεφτα κλαιτε φιλοχρηματα ανθρωπαρια και οχι γιατι εχετε επιπλεον γνωσεις που μονο σε φαρμακαδικα σας ειναι χρησιμες και οχι στον ελγα!
αυτα πουληστε τα αλλου...
ετσι και αλλιως αλληλεγγυοι μπορειται να νιωσετε μονο με τον εαυτο σας.....
αλλωστε στο χωραφι στο μπλογκ και οπουδηποτε φαινεται ο χαρακτηρας του καθενα!
στεναζει αυτος ο τοπος απο αναλγητα ανθρωπακια που μπορουν να σκεφτουν ΜΟΝΟ τον εαυτο τους(σαν και σας τους φανατικους φυτικης!)

Ανώνυμος 26 Ιανουαρίου 2009 στις 6:12 μ.μ.  

ενώ εσύ φίλε είσαι τέρας αντικειμενικότητας... 50 ίδια μαθήματα έχουμε κάνει?Αλήθεια? Κοντή ...? αλήθεια? άλλοι είναι κοντοί... και αφού είναι τόσες λίγες οι θέσεις γιατί να είμαστε αποκλεισμένοι εμείς μου λες? Δεν είπαμε να μην μπαίνετε στον ελγα αλλά αν είναι να υπάρχουν αποκλεισμοί να ισχύουν παντού, όχι ότι μας συμφέρει. Όσο για τους χαρακτηρισμούς, στους επιστρέφω, σου ταιριάζουν γάντι κύριε λόρδε που είσαι υπεράνω!

Ανώνυμος 26 Ιανουαρίου 2009 στις 6:32 μ.μ.  

Προς 3:27: Μην ξεχνάς ότι υπάρχουν γεωπόνοι που δουλεύουν σε εργαστήρια (βλέπε υπηρεσίες ΥΠΑΑΤ κλπ). Άσε λοιπόν τα περί γεωπόνος=δουλειά χωραφιού. Ισχύει και αυτό αλλά όχι απόλυτα.

Ανώνυμος 26 Ιανουαρίου 2009 στις 6:53 μ.μ.  

50 μαθηματα?μαλλον μπερδευσαι με ποσες τα εχεις δωσει..κοιτα "συναδελφε".μην χαλιεσαι με οτι γραφουμε..οπως και να το δεις εισαι ο φτωχος συγγενεις των χημικων μηχανικων και των χημικων ειδικοτητες στις οποιες εισαι πολυ λιγος για να συγκρι8εις μαζι τους..αντι λοιπον να καθεσαι και να μας παριστανεις τον καμποσο κοιτα να δεις τι φταιει και αντι να κανεις αυτο που σπουδασες βολοδερνεις δεξια και αριστερα παριστανοντας κατι το οποιο δεν εισαι...Κατεβα στη σχολη σου πιασε τους καθηγητες σου και πεστους γιατι σου εφαγαν 5 χρονια απο τι ζωη σου?Μην βγαζεις το κομπλεξ κατωτεροτητας σου στους Φ.Π.Εμεις αυτα που σπουδασαμε εγαρμοζουμε στις εκτιμησεις του ΕΛΓΑ!ΕΣΥ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΟΝ ΕΛΓΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΤΕΙΣ ΜΙΣΘΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ?ΓΙΑ ΚΑΤΣΕ ΣΚΕΨΟΥ....

Ανώνυμος 26 Ιανουαρίου 2009 στις 8:56 μ.μ.  

ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΩΝ ΟΛΟΣ ΑΥΤΟΣ Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ ΑΠΟΨΕΩΝ ΑΛΛΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΘΕΜΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ Η ΑΝΑΚΑΤΑΤΑΞΗ ΤΗ ΛΙΣΤΑΣ ΤΟΥ ΕΛΓΑ;;ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΝΕΟΤΕΡΟ...ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΚΑΛΟΥΝ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΑΡΝΗΘΕΙ Ή ΠΑΓΩΣΕ ΤΟ ΘΕΜΑ;ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΟΜΟΣ Ή ΑΛΛΑΖΕΙ ΚΑΤΑ ΒΟΥΛΗΣΗ ΣΤΟ ΜΕΣΟ ΤΗΣ ΛΙΣΤΑΣ;

Ανώνυμος 27 Ιανουαρίου 2009 στις 12:14 π.μ.  

Εμεισ φτωχος συγγενεις των χημικων μηχανικων και των χημικων?
Tι λες ρε μεγαλε?? ξερεις ποσοι χημικοι μηχανικοι ερχονταν στην γεωπονια για να κανουν μαστερ στα τροφιμα γιατι αυτοι δεν ειχαν περα απο 4 μαθηματα τροφιμων! επισης ξερεις ποσο πισω ειναι οι χημικοι με ενα εξαμηνο ειδικευσης στα τροφιμα ενω εμεις με τρια χρονια 5ετους φοιτησεως σχολή!!
Εχεις πραγματι πολλες αυταπάτες! Εγω κανω διδακτορικο και συνεργαζομαι με τους χημικους μηχανικους και σε πληροφορω οτι δεν υστερω σε τιποτα, ασε που σε πολλα γνωριζω πολλα περισσοτερα και με ρωτανε!!


Επιπλεον ΟΛΟΙ ΟΙ Φ. Π μελετατε τα ιδια πραγματα με τους αποφοιτους του 60. Εχετε μαθει απο PCR Ή ELIZA??

πως θελεις λοιπόν να μπεις στον ΕΦΕΤ ή ΕΛΟΓ, οταν απο αναλυσεις δεν γνωριζεισ?? Θα μου πεις και εσεις πως μπαινεται στον ΕΛΓΑ?? και σου απαντω πως για να μας δεχονται, αρα μπορω και εγω να κανω εκτιμησεις, δεν θελει αλλωστε και το φοβερό μυαλό!!
..αντι λοιπον να καθεσαι και να μας παριστανεις τον καμποσο κοιτα εσυ να δεις τι φταιει με την ακτευθυνση που διαλεξες!!!
Γιαυτο κατεβα στη σχολη σου εσυ και πιασε τους καθηγητες σου που σου μαθαινουν πραγματα ξεπερασμενα!
Τέλος δεν ξαναασχολουμαι ουτε να σας απαντησω! δεν ειναι του χαρακτηρα μου και ουτε μου αρεσει να προκαλω διχονοια! εγω σταματω εδω γιατι με ολες αυτες τις αντιδικιες ξεφευγουμε απο το στοχο μας! Καλό βραδυ σε όλους και ελπίζω απο αυριο να συζηταμε τα γενικοτερα προβλήματα του κλάδου και οχι τα προβλήματα των Φ.Π

Ανώνυμος 27 Ιανουαρίου 2009 στις 12:30 π.μ.  

ΠΟΙΑ PCR ΚΑΙ ΠΟΙΑ ELIZA!ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΣΠΟΥΔΑΖΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΑΝΑΜΕ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΗΜΟΥΝΑ Φ.Π.
ΕΝΑ ΘΑ ΠΩ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΣΥΜΦΩΝΩ ΠΩΣ ΧΑΣΑΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ ΜΑΣ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ!

Ανώνυμος 27 Ιανουαρίου 2009 στις 8:50 π.μ.  

Εσυ που δεν μπορεις ομως να ξεχωρησεις τα πορτοκαλια απο τα λεμονια μια χαρα δουλευεις στον ελγα...γιατι οχι και εγω στον εφετ?
Αλλα ετσι ειστε τα δικα μας δικα σας και τα δικα σας παλι δικα σας

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Free Blogger Templates Columnus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP