Αλέκος Κοντός:Αγωγές στους Γεωτεχνικούς χουβαρντάς με τους Παπάδες!!!
Κυριακή 22 Φεβρουαρίου 2009
Σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα της Ελευθεροτυπίας «Δώρο» αξίας τουλάχιστον 12 εκατ. ευρώ, μεσούσης μάλιστα της κρίσης για την υπόθεση της μονής Βατοπεδίου, έκανε ο Αλέξανδρος Κοντός, ως υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης, στον μητροπολίτη Θεσσαλονίκης, Ανθιμο.
Θετική ήταν και η διεύθυνση Δασών περιφέρειας Μακεδονίας, η οποία επικαλούμενη το νόμο 1.834/87 αποφάνθηκε ότι σε δασική έκταση «είναι επιτρεπτή η εγκατάσταση νοσοκομείων και ως εκ τούτου η υπηρεσία μας δεν έχει αντίρρηση για την παραχώρηση».
Αδεια για οικοδομή 7.000 τ.μ.
Στις 17 Αυγούστου του 2007 και ενώ η «Κ.Ε.» και η «Ε» επί έναν μήνα έδιναν όλες τις διαστάσεις της υπόθεσης της μονής Βατοπεδίου, η οποία έναν χρόνο μετά πήρε εκρηκτικές διαστάσεις, ο Α. Κοντός αποφάσισε την παραχώρηση «δωρεάν κατά κυριότητα, στην Ιερά Μητρόπολη Θεσσαλονίκη κοινόχρηστης έκτασης 32.100 τ.μ.» - μέρος του αγροκτήματος Πανοράματος «με σκοπό την ανέγερση ιδρύματος περίθαλψης χρονίως πασχόντων».
Είκοσι μέρες μετά, εκδόθηκε άδεια οικοδομής για την κατασκευή κτίσματος 7.000, περίπου, τ.μ., προκειμένου να φιλοξενηθούν 150 πάσχοντες.
Πρώτη ενέργεια της μητρόπολης Θεσσαλονίκης μετά την έκδοση της άδειας ήταν, με σκαπτικά μηχανήματα, να «εξαφανίσει» οτιδήποτε είχε σχέση με «δασική έκταση».
Παρ' ότι το ποσοστό κάλυψης της επιφάνειας δεν μπορεί να υπερβαίνει το 10%, αποψίλωσε και τα 32 στρέμματα που του δόθηκαν «δωρεάν κατά κυριότητα» από τον Α. Κοντό.
Δεύτερη πράξη ήταν να διοχετεύσει τα «προϊόντα» της αποψίλωσης σε παρακείμενο χείμαρρο, με σκοπό να τον μπαζώσει.
Τρίτη κίνηση ήταν να ανεγείρει πινακίδα στην οποία να αναφέρεται ότι στην έκταση θα κατασκευαστεί «μονάδα φροντίδας ηλικιωμένων», με «φορέα κατασκευής-επίβλεψης» τη νομαρχιακή αυτοδιοίκηση Θεσσαλονίκης.
Τα ερωτήματα που εγείρονται είναι πολλά:
1 Γιατί η παραχώρηση «κατά κυριότητα» και όχι κατά χρήση, ενός χώρου με την υψηλή αξία της συγκεκριμένης έκτασης στο Πανόραμα, το ύψος της οποίας υπερβαίνει και τα 12 εκατ. ευρώ; Οταν μάλιστα ο νόμος με βάση τον οποίο έγινε η παραχώρηση, σε όλες του τις εκδοχές, δίνει τη δυνατότητα της «παραχώρησης κατά χρήση». Ως συγκριτικό στοιχείο της αξίας των 32 στρεμμάτων χρησιμοποιήθηκε δημοτική έκταση στην περιοχή, ήσσονος σημασίας σε σχέση με τα 32 στρέμματα του μητροπολίτη που πουλήθηκαν, με δημοπρασία, έναντι 2,5 εκατ. ευρώ. Εμπλοκή και της νομαρχίας
2 Γιατί η εμμονή του μητροπολίτη για παραχώρηση δασικής έκτασης στο Πανόραμα και όχι σε μια άλλη περιοχή, που δεν θα είχε αυτό το «κώλυμα» κι ούτε θα δημιουργούσε περιβαλλοντικά ζητήματα με τις «δράσεις» του, όπως μπάζωμα χειμάρρου και αποψίλωση δασικής έκτασης;
3 Γιατί η αναφορά στην πινακίδα που σήκωσε η μητρόπολη στην έκταση, ότι «φορέας κατασκευής» είναι η νομαρχιακή αυτοδιοίκηση Θεσσαλονίκης; Εχει να κάνει με τη χρηματοδότηση του έργου από τη νομαρχία ή κάποιο ευρωπαϊκό πρόγραμμα ή χρηματοδοτείται από κάποιο από τα προγράμματα υπουργείων και προϋπόθεση της χρηματοδότησης είναι να έχει ως φορέα κατασκευής-επίβλεψης τη νομαρχιακή αυτοδιοίκηση;
Η διεύθυνση Δασών της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας αναφέρει στη γνωμοδότησή της ότι σε δασική έκταση μπορεί να κατασκευαστεί νοσοκομείο, αλλά στην προκειμένη περίπτωση, ακόμη και με τις περιγραφές της μητρόπολης για το έργο, δεν έχουμε να κάνουμε με νοσοκομείο. Αλλά, στην καλύτερη των περιπτώσεων, με ίδρυμα και τέτοια κατασκευή σε δασική έκταση δεν προβλέπει ο νόμος στον οποίο στηρίχθηκε ο Α. Κοντός για να υπογράψει την «κατά κυριότητα» παραχώρηση.
Τελικά ο Αλέξανδρος Κοντός στο Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης ήταν Υπουργός,ή στο Εκκλησιαστικής Ανάπτυξης;
14 σχόλια:
Οπως βλεπεις agroanerge , ουτε να σχολιασουμε δεν εχουμε διαθεση.
Τετοια μιζερια και απογοητευση...
ΤΙ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΕΤΕ ΡΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ;ΑΜΑ ΕΙΣΤΕ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΜΑΘΕΙΑ ΤΟΤΕ ΜΗΝ ΣΧΟΛΙΑΖΕΤΕ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ.
ΤΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ ΝΑ ΜΕΝΟΥΝΕ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΜΙΚΡΟΠΟΛΙΤΙΚΕΣ.
Η ΛΕΞΗ "ΚΡΥΦΟ ΣΧΟΛΕΙΟ" ΣΑΣ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΑ;Η ΛΕΞΗ "ΒΥΖΑΝΤΙΟ" ΣΑΣ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΑ;ΟΙ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΕΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΣΑΝ-ΠΡΙΜΟΔΟΤΟΥΣΑΝ ΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ,ΑΥΤΟ ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ;ΚΑΙ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΙ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΕΣ ΟΠΩΣ Ο ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΦΩΚΑΣ ΕΧΟΥΝΕ ΑΝΑΚΥΡΗΧΤΕΙ ΑΓΙΟΙ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΑΣ.ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ;ΤΥΧΑΙΑ ΛΕΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ;ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΔΙΟ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΤΩΝ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΩΝ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ.
ΑΣ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΦΟΡΟΥΝ.ΑΛΛΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ AGROANERGE ΟΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΠΩΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Η ΣΕΙΡΑ ΣΟΥ.
"Λέτε ψέμματα, λέτε ψέμματα, κάτι θα μείνει". Με μερικά τέτοια αγαπητέ Agroanerge συνεχίζεις να μειώνεις την πάλαι ποτέ σοβαρότητα του blog σου. Ούτε δασική έκαση είναι αλλά ούτε δωρήθηκε προσωπικά στον μητροπολίτη Θεσσαλονίκης κ.Άνθιμο. ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΜΑΤΑ. Είναι μη δασική έκταση, μη αναδασωτέα και παραχωρήθηκε στη Μητρόπολη Θεσσαλονίκης -και όχι στον Μητροπολίτη κ. Άνθιμο όπως ΨΕΥΔΩΣ επαναλαμβάνω λες- για να γίνει γηροκομείο, άσυλο μακροχρονίως πασχόντων κ.λπ. Δηλαδή το Δημόσιο παραχωρεί μια αναξιοποίητη έκταση σε Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου που εκπροσωπεί το σύνολο σχεδόν του λαού της Θεσσαλονίκης. Που το κακό; Που το περίεργο; 'Ελα στη Θεσσαλονίκη Αγροάνεργε να δεις πόσες εκκλησίες μοιράζουν καθημερινά φαγητό σε άνεργους και μετανάστες, να δεις ακόμα και "κατάστημα" της Μητρόπολης που δίνει δωρεάν καινούργια ρούχα σε φτωχούς, κοινωνικό έργο υπό την αιγίδα του εκάστοτε μητροπολίτη, ορφανοτροφείο(Παπάφειο), γηροκομείο (Χαρίσειο). Δηλαδή τόσο μίσος κατά της εκκλησίας; Ντρέπομαι ειλικρινά και αισθάνομαι ένοχος που έδωσα τη διεύθυνση του blog σου σε αρκετούς συναδέλφους γεωτεχνικούς συμβασιούχους ορισμένου και αορίστου χρόνου. Αν δεν ήταν η εκκλησία και κάτι μητροπολίτες σαν τον Άνθιμο θα φορούσαμε τώρα φέσι. Θα μου πεις τέτοιο κράτος που καταδικάζει σε ανεργία τα παιδιά του δεν είναι το καλύτερο, αλλά αυτό να το παλαίψουμε ενωμένοι όλοι οι σωστοί και τίμιοι.
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ.
ΤΟ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ(ΧΩΡΙΣ ΙΧΝΟΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑΣ) ΟΤΙ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΥΠΟΓΡΑΦΩ ΕΓΩ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΘΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΚΡΙΝΕΙΣ.
Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΛΤΙΩΣΗ ΤΥΠΟΥ ΤΗΝ ΚΡΙΝΩ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ.
Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΝΑ ΠΕΙ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ.
Απάντηση από Ανώνυμο "22 Φεβρουάριος 2009 10:04 μμ". Αρκετοί άνεργοι - συμβασιούχοι γεωτεχνικοί εκτός από την ενημέρωση βρίσκουν και πεδίο έκφρασης και καταφυγής το blog του agroanergos όπου ελεύθερα εκφράζονται όλες οι απόψεις χωρίς λογοκρισία. Και αποκτούν προσγείωση στην πραγματικότητα από παλιότερους γεωτεχνικούς που έφαγαν την αδικία "στην μάπα". Αν κάνεις μια ερώτηση στον άνεργο γεωτεχνικό "ποιος είναι ο "πλησίον" που σου συμπαραστάθηκε, ίσως κάποιος να απαντούσε "ο agroanergos". Για αυτό με τη σειρά μου δεν επιμένω στην εν θερμώ αντίδρασή μου περί "ψεμμάτων" αλλά εδώ ο κόσμος καίγεται για έξοδο από την ανεργία και συμπαράσταση στους κοινωνικά αδύνατους, προς τι λοιπόν η αντίδραση σε ένα κοινωφελές ίδρυμα που θα προσφέρει και θέσεις εργασίας (ίσως και σε κάποιο γεωπόνο ή δασολόγο για τα δέντρα και τον κήπο) και προστασία συμπαράσταση σε άπορους, ασθενείς και πάμφτωχους... Επειδή είναι εκκλησιαστικό; μα εκκλησία είμαστε όλοι μας. Αυτά, συγγνώμη αν με το σχόλιό μου σε αδίκησα φίλε Αγροάνεργε, εξάλλου δίνεις ελεύθερο βήμα και δεν λογόκρινες το σχόλιό μου άρα ο διάλογος είναι πάντα γόνιμος.
Προς ανωνυμο των 10.04
Μπορω να γραφω και να μιλαω ωρες ολοκληρες κατα των παπαδων καθε λογης θρησκειας αλλα δεν εχει νοημα σ αυτο εδω το blog.
Aλλα οταν ακουω ανθρωπους να εξυμνουν την εκκλησια και την "φιλανθρωπια"της (εχει τρις και δινει ψιχουλα για να λεει οτι εδωσε) και το οτι χωρις την εκκλησια θα φορουσαμε φεσι(παντελως ανιστορητοι και εχοντες πληρη αγνοια του πραγματικου ρολου του εκαστοτε εκκλησιαστικου κατεστημενου στην συγχρονη ελληνικη ιστορια)αισθανομαι την αναγκη να σχολιασω την βλακεια και την θρησκοληψια πολλων οι οποιοι με την σταση τους δινουν το δικαιωμα στους παπαδες(καθε θρησκειας) οι οποιοι εκμεταλευονται τον αρχεγονο φοβο μας για τον θανατο και την αρρωστεια να μας γ...ν στο ονομα του καθε θεου.
Αυτα και σταματω εδω και δεν προκειται να επανελθω διοτι ο σκοπος αυτου του blog ειναι αλλος...
Από ΑΝΩΝΥΜΟ 22/2,6:22 προς ΑΓΡΟΑΝΕΡΓΟ.Ο,τι σου είπε ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ 22/2,10:04 με εκφράζει απόλυτα.Και επειδή μου άρεσε ο τρόπος που του απάντησες σε ότι σχολίασε, τότε αναιρώ και εγώ την τελευταία σειρά που έγραψα περί της "σειρά σου".Παρεξήγησα τα κίνητρα της ανάρτησης και σου ζητάω συγνώμη.
Για τον ΛΑΡΙΣΑΙΟ ΓΕΩΠΟΝΟ το μόνο που έχω να του πω ότι ας κρατήσει το μένος του για τα της εκκλησίας για αλλού.Απλά δείχνει το κλασικό πρόσωπο των πολέμιων αυτής.Κακία.Σε αντίθεση με την αξιοπρεπή και ευγενική αναφορά του ΑΝΩΝΥΜΟΥ 10:04.Αυτή είναι η διαφορά σας.
Κύριε ελέησον!Όλα τα είχαμε μας έλειπαν και οι θεούσες...Και καλή ανάσταση(αν θα έρθει κάποτε)...Μακάρι οι "χριστιανοί" εδώ μέσα να μην είναι αυτοί που γλείφουνε τίποτα δεξιούς για κανένα ξεροκόμματο και βάζουν τίποτα "άγια" βύσματα για καμιά σύμβαση ή για οτιδήποτε τους βολεύει...Πόσο χαμηλά θα πέσουμε ακόμη...YA BASTA!
ΑΠΟ ΑΝΩΝΥΜΟ 10:04 - ΚΑΙ ΒΛΑΚΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΟΛΗΠΤΟΣ ΚΑΙ ΘΕΟΥΣΑ; ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΙΧΝΕΤΕ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΑΣ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΛΑΡΙΣΑΙE ΚΑΙ ΞΕΝΟΦΕΡΤΕ ... COFFEE MAKER... ΠΟΥ ΜΟΝΟΣ/Η ΣΟΥ ΑΠΟΠΟΙΕΙΣΑΙ ΤΗ ΜΗΤΡΙΚΗ ΣΟΥ ΓΛΩΣΣΑ, ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ, ΠΑΡΑΔΟΣΗ. ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕ ΘΑ ΠΙΝΕΙΣ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟ ΚΑΦΕ ΑΛΛΑ ΦΡΑΠΠΕ, ΦΡΕΝΤΟ Η ΓΑΛΛΙΚΟ. ΕΛΠΙΖΩΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΤΙΜΑΣ ΤΟ ΟΥΙΣΚΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΣΙ,ΤΗ ΡΕΤΣΙΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΓΝΟ ΤΣΙΠΟΥΡΟ. ΤΕΣΠΑ, ΑΓΑΠΗΤΕ ΛΑΡΙΣΑΙΕ ΑΛΛΟ ΜΕΡΙΚΟΙ ΑΝΑΞΙΟΙ ΠΑΠΑΔΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟ Η ΠΙΣΤΗ. ΙΣΧΥΕΙ ΤΟ ΡΗΤΟ: "ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΛΑΟΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΑΥΤΟΥ" ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΠΑΔΕΣ ΜΑΣ. ΤΕΤΟΙΟΙ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ, ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΦΟΥ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ. ΔΕ ΒΛΈΠΕΙΣ ΟΤΙ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΒΟΥΛΙΑΞΕΙ ΣΤΗ ΔΙΑΦΘΟΡΑ; ΑΛΛΩΣΤΕ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΑΠΗΓΓΕΙΛΕ ΤΑ "ΟΥΑΙ". ΚΑΙ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΕΙΧΑΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΩΣΑΝ. ΟΧΙ ΙΕΡΕΙΣ ΑΛΛΑ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ. ΕΓΩ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΚΑΘΟΜΑΙ ΟΠΩΣ Η ΜΥΓΑ ΣΤΙΣ ΑΚΑΘΑΡΣΙΕΣ ΑΛΛΑ ΠΡΟΤΙΜΩ ΝΑ ΒΡΙΣΚΩ ΟΠΩΣ Η ΜΕΛΙΣΣΑ ΤΑ ΑΝΘΗ.
ΡΙΞΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΟΝ ΝΕΟ ΙΕΡΕΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΚΙΒΩΤΟ ΓΙΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΡΘΕΙΣ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΕΛΑ ΚΑΠΟΙΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ "ΑΓΙΟΙ ΠΑΝΤΕΣ" ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ ΝΑ ΔΕΙΣ ΦΤΩΧΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΕΝΑ ΠΙΑΤΟ ΦΑΪ, ΑΠΟ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ, ΠΑΠΟΥΔΕΣ, ΓΙΑΓΙΑΔΕΣ, ΑΝΑΠΗΡΟΥΣ ΚΑΙ ΕΞΑΡΤΗΜΕΝΟΥΣ. ΚΑΝΕΙΣ ΔΕ ΡΩΤΑΕΙ ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ Η ΤΙ ΓΛΩΣΣΑ ΜΙΛΑΝΕ. ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ; ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ; ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΘΕΟΙ; ΔΙΝΟΥΝ ΕΝΑ ΠΙΑΤΟ ΦΑΓΗΤΟ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ Η ΜΟΝΟ ΕΙΡΩΝΕΥΟΝΤΑΙ; ΠΟΙΟΙ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΤΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ΤΗ ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ; Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ; ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΚΟΣΜΑ ΤΟΝ ΑΙΤΩΛΟ, ΑΝΟΙΞΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΟΜΝΗΜΟΝΕΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΑΠΟ ΠΡΩΤΟ ΧΕΡΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΜΗΝ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΖΕΣΤΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΟΥΣ "ΞΕΡΟΛΕΣ".
Προς ανωνυμο των 11.57
Δυστυχως εισαι πιο βλαξ και πιο θρησκοληπτος απ οτι νομιζα.
Ειπαμε να μην επανελθω γιατι στο blog αυτο μονο οι φανατικοι με την θρησκεια μας λειπουν, αλλα ελεος....
Ξεφυγαμε πολυ απ την ουσια μου φαινεται...
Λαρισαιε η υπόθεση "χοντραίνει" - αν μας αποκαλεις βλακες και ο agroanergos σου το επιτρέπει, δεν θα σου ανταπανήσω με την ίδια ή παρόμοια βρισιά. Οφείλω όμως να πω στο blog και στον αγροανεργο ότι καθένας έχει το δικαίωμα της γνώμης του και όποιος έχει διαφορετικές απόψεις ας τις τεκμηριώνει αλλά κανένας δεν έχει το δικαίωμα να βρίζει "ΒΛΑΚΕΣ" τους συναδέλφους με την συνενοχή του AGROANERGOS που επιτρέπει τέτοιες αναρτήσεις. Αυτός που βρίζει ΒΛΑΚΕΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΟΛΗΠΤΟΥΣ τους άλλους - ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΑΤΙΣΜΕΝΟΣ ενώ εμείς είμαστε ήρεμη δύναμη με επιχειρήματα.
Εν τέλει δεν είναι υποχρεωτική η παραμονή στο blog μας Λαρισαίε, αν δεν σου αρέσει μην ξαναμπαίνεις.
Προς τον(την) ανωνυμο των12.02.Δεν υπαρχουν επιχειρηματα υπερ η κατα της θρησκειας.Η πιστευεις η οχι.
Δεν θελω να προσβαλλω κανενα για τις θρησκευτικες του πεποιθησεις και αν το "χοντρυνα" οπως λες ειναι γιατι σιχαινομαι τους εκμεταλευτες της καθε θρησκειας(για μας τους Ελληνες τους ορθοδοξους παπαδες)που ειναι η ισχυροτερη και πιο οργανωμενη μορφη εξουσιας στην χωρα μας, και παγκοσμια αν μιλησουμε και για αλλες θρησκειες, και οπως ειπα αγαπητε μου φιλε(η) εκμεταλευονται τον φοβο μας για τον θανατο και την αρρωστεια για να ενισχυσουν την επιγεια εξουσια τους.Σκεφτηκες ποτε οτι αν ειμασταν αθανατοι η δεν ξεραμε οτι θα πεθανουμε θα υπηρχαν οι θρησκειες;Αν σε προσβαλλα ζητω συγνωμη αλλα οπως καταλαβαινεις δεν θιγω το θρησκευτικο σου συναισθημα το οποιο και σεβομαι αλλα επετρεψε μου να σιχαινομαι την συντριπτικη πλειοψηφια των "εκπροσωπων του θεου επι της γης" γιατι στην επικοινωνια του καθενα μας με το θειο-οπως το αντιλαμβανεται καθενας και ειτε υπαρχει ειτε δεν υπαρχει, πραγμα που δεν το ξερει κανενας και ουτε μπορει να το αποδειξει-δεν χρειαζομαστε μεσαζοντες.Τα καταφερνουμε και μονοι μας, ο καθενας με τoν δικο του τροπο αρκει να μην εκμεταλευομαστε τους αλλους. Και παλι συγνωμη αν σε προσβαλλα αλλα νομιζω οτι καταλαβες τωρα τι εννοω και με ποιους τα εχω. Παρακαλω τον agroanergo να το δημοσιευσει και να ασχοληθουμε με τα υλικα μας προβληματα και οχι με τα μεταφυσικα.
Δηλαδή "βυζαντινό"(ή ελληνικό ή τούρκικο) καφέ,κρασί και τσίπουρο(ή τσικουδιά ή ρακί,αλλά αυτήν την ονομασία αν δεν απατώμαι την κατοχυρώσανε οι γείτονες) πίνουν μόνο οι παραδοσιακοί τύποι,δηλωμένοι χριστιανοί με τη βούλα,με τη σημαία στο μπαλκόνι τους,με μουστάκι και φουστανέλλα;
Μήπως έχουμε μείνει στο...1821;
Αν οι καλοί αυτοί εκπρόσωποι του Θεού μας ιδρύουν εταιρείες,δημιουργούν εκατοντάδες σκάνδαλα και κυκλοφορούν εκεί έξω σαν μεγιστάνες μέσων μαζικής ενημέρωσης με τις πολυτελείς λιμουζίνες (αντί να βοηθάνε τους φτωχούς,όπως κάνει και αυτός ο ιερέας-παράδειγμα που αναφέρεις και όχι στέλνοντας ληγμένα τρόφιμα σαν βοήθεια σε διάφορες χώρεσ...),ποιός θα πρέπει να αισθάνεται αμαρτωλός;
Συμφωνώ πως λίγοι είναι καλοί σε αυτή τη χώρα και αυτοί είναι που ανεβαίνουν το βουνό με τον σταυρό στην πλάτη(μέρες που έρχονται).
Τέλος πάντων εξυπνάκια και πάνσοφε χριστιανέ,μάτια έχουμε για να βλέπουμε,αυτιά έχουμε για να ακούμε και στόμα για να μιλάμε.
Υ.Γ.
Εξυπνάκια,δεν πίνω ούτε καφέ,ούτε ουϊσκι(whisky).
Άντε για ύπνο γιατί αύριο το πρωί έχεις να πας και στην εκκλησία και να πιστέψεις σε ότι θέλεις να πιστέψεις.Έτσι και αλλιώς αυτοί που πιστεύουν κάτι διαφορετικό από εσένα θα καούν στην κόλαση,έτσι δεν είναι;
Από εξυπνάκια (καλύτερο από ΒΛΑΞ): Ο Θωμάς δεν ήταν άπιστος απλά ζήτησε τεκμήρια. Στο θέμα: Ποιος θα μπορούσε να διαφωνήσει στο 90 % των δύο παραπάνω σχολίων; 'Ετσι είναι ! οι καλοί είναι λίγοι και αυτοί κυνηγημένοι και σηκώνουν μόνοι το σταυρό τους (σε ευχαριστώ για τη φράση γιατί θέλω να πιστεύω ότι είμαι κι΄εγώ κι' εσείς ανάμεσα σ' αυτούς). Άλλωστε ο agroanergos ήδη ανάρτησε κάτι περί ευνοιοκρατίας - οικογενειοκρατίας σε ΑΕΙ. Και ποιος απο μας δεν υποψιάστηκε σαν φοιτητής πως στα ΑΕΙ οι κομματικοί συμφοιτητές μας ήταν οι ευνοούμενοι; Να τα λέμε για όλους. Τα περί frappe ήταν χιούμορ... εννοείται, άλλωστε κι' ο φραππές είναι ελληνικός και επινοήθηκε τυχαία στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης από κάποιον που βαρέθηκε να κάνει "νες" με βραστό νερό. "Ακόμη δεν τον ηύρηκες το μάνταλο ν' ανοίξεις να μας κεράσεις μια ρακή κι' έπειτα να σφαλήξεις"; (Κρητική μαντινάδα.)Ρακή : ίσως να προέρχεται από το ραξ = ρόγα (σταφυλιού)- ράκος- ράκη = τα απομεινάρια, τα "στρέμφυλα" τα "τσίκουδα" των πατημένων για μούστο σταφυλιών, εξ ου και η τσικουδιά ενώ στο τσίπουρο (με γλυκάνισο) "καζανεύουν" ολόκληρες τις ρόγες. Τώρα αν η ρακή σαν όνομα κατοχυρώθηκε αλλού, τι να πεις και για τον ... Ομέρ ('Ομηρο) και για τον Μ. Αλέξανδρο που κι΄αυτός είναι υποψήφιος και χίλια δυό. Τα περί πίστης είναι προσωπική υπόθεση του καθένα που μπορεί να αλλάξει απόψεις μετά από προσωπική έρευνα και εμπειρίες σε διαφορετικό στάδιο της ζωής του. Ας σεβόμαστε όμως όσους έχουν αντίθετες απόψεις γιατί για τον άλλον άνθρωπο το θέμα ίσως είναι στάση ζωής. Ηδη όμως ο agroanergos έχει πολλές καινούργιες ενδιαφέρουσες αναρτήσεις και πρέπει να τις διαβάσω, γι΄αυτό ... θα κοιμηθώ λίγο αργότερα. Ευχαριστώ για τη συμβουλή.
Δημοσίευση σχολίου