Καλό Δεκαπενταύγουστο και …

Πέμπτη 13 Αυγούστου 2009

Μετά από 15 μήνες συνεχής ενημέρωσης από την αρχή λειτουργίας αυτού του ιστολογίου,ήρθε η ώρα για ένα διάλειμμα επ’αορίστου!

Επειδή τον τελευταίο καιρό βλέπω ότι δεν μου βγαίνει με την ίδια επιθυμία και διάθεση η όλη διαδικασία αποφάσισα να σταματήσω.

Η προσπάθεια που έγινε εδώ αν και φιλοξενείται σε ιστολόγιο (blog) ξεπερνά πολύ την φιλοσοφία ενός προσωπικού ημερολογίου,και σίγουρα αγγίζει τα σύνορα μιας πλήρους ενημερωτικής γεωπονικής ιστοσελίδας.

Δύσκολη όμως η διαχείριση έγκυρη και γρήγορη (ένας είμαι) με συνέπεια να φτάσω στα όριά μου.

Προς το παρόν και για ένα μεγάλο διάστημα θα σταματήσω τις αναρτήσεις και ταυτόχρονα θα πάρω την απόφαση, αν θα συνεχίσω και με ποια μορφή, από το φθινόπωρο.

Σας ευχαριστώ όλους!

Υ.Γ Τα σχόλια για όποιον θέλει να γράψει οτιδήποτε θα συνεχίζουν να αναρτώνται.

173 σχόλια:

Ανώνυμος 13 Αυγούστου 2009 στις 12:48 π.μ.  

εγώ θα σου πω απλά ένα ευχαριστώ για όσα πρόσφερες ως τώρα στον κλάδο με το ιστολόγιό σου. οι συζητήσεις μέσα από τα σχόλια, μας κάνουν να ανταλλάξουμε απόψεις, αγωνίες και γνώσεις ιδιαίτερα εμάς τους νέους γεωπόνους. ελπίζω να ξαναρχίσεις γρήγορα γιατί προσφέρεις πραγματικά...

Ανώνυμος 13 Αυγούστου 2009 στις 1:06 π.μ.  

Συγχαρητήρια για τη μέχρι τώρα προσπάθειά σου. Το ιστολόγιό σου ήταν και παραμένει πλούσια πηγή πληροφόρησης.
Σου εύχομαι καλή ξεκούραση (σίγουρα τη χρειάζεσαι).
Το μόνο που με στεναχωρεί είναι ότι θα μείνουμε χωρίς πραγματική ενημέρωση!! :(
Καλό καλοκαίρι!!!!

panthro51 13 Αυγούστου 2009 στις 8:05 π.μ.  

Θα ήθελα και εγώ με τη σειρά μου να σε ευχαριστήσω και να σου ευχηθώ καλή ξεκούραση. Να σου πω ένα μεγάλο ευχαριστώ για όλες τις πληροφορίες που μας έδωσες όλο αυτό τον καιρό που ήταν πραγματικά έγκυρες,εγκαιρες και πάνω απ όλα μας έδιναν ελπίδα οτι υπάρχει έστω ένας χώρος έντιμος,ειλικρινής και πολύ ενημερωμένος που μπορούμε να συζητήσουμε για τα επαγγελματικά μας θέματα στην πραγματική τους διάσταση. Μακάρι όλοι να περάσουν να σου ζητήσουν να μή σταματήσεις, αλλά με νέα διάθεση από Σεπτέμβρη.....και πάλι εδώ.

Ανώνυμος 13 Αυγούστου 2009 στις 8:13 π.μ.  

Ελπίζω να αλλάξεις γνώμη.
Μπράβο για την μέχρι τώρα παρουσία σου..

Ανώνυμος 13 Αυγούστου 2009 στις 9:54 π.μ.  

Ησουν η αρχικη σελίδα μου. Κρίμα. Υπάρχει κάτι που μπορούμε να κάνουμε για να επανέλθεις σίγουρα?

ΣΩΤΟΣ 13 Αυγούστου 2009 στις 10:01 π.μ.  

Καλές διακοπές φιλε.
Σε καταλαβαίνω απόλυτα, γιατι και εγω εχω ιστοσελιδα, ειμαι μονος και τρεχω όλη μερα.
Παρολα αυτα ξανασκεψου το.
Σαν Σωτήρης θα σου πρότεινα όχι να τρέχεις να βγάλεις προκυρήξεις και αποτελέσματα, αλλα γεωπονικά, θέματα, άντε που και που κανα στραβο.
Αυτος ο κόσμος δεν αλλάζει, εαν δεν αλλάξουμε εμείς μέσα μας.
Η ενημέρωση είναι δύναμη, αλλα για αυτόν που την έχει στα χέρια του και θέλει να την εκμεταλλευτεί.
Στους 15 μηνες της ''δουλειάς'' σου, υπήρξε καλή ενημέρωση αλλά μηδεν αποτέλεσμα απο αυτούς που ''κόβονται''!!!
Σε εμένα θα λείψει η ενημέρωση που πρόσφερες.
Ας ΤΗΝ ΨΆΞΟΥΝ ΟΛΟΙ οι συνάδερφοι μας διαφορετικά απο εδω και πέρα.
Τα πραγματα γίνονται ποιο δύσκολα, όταν σβήνει το φως. Απο εδω και πέρα στα σκοτάδια (και κυρίως για τους νέους) θα καταλάβαιτε καλύτερα τα πισώπλατα χτυπήματα.
Καλο υπόλοιπο καλοκαιριού σε όλους.

Ανώνυμος 13 Αυγούστου 2009 στις 10:02 π.μ.  

σου αξίζουν πολλά συγχαρητήρια για όλα όσα κατάφερες μέχρι σήμερα...ήταν πολύ επικοδομητική η βοήθειά σου για μένα που πριν λίγους μήνες τέλειωσα το γεωπονικό...καλή ξεκούραση!!!

Ανώνυμος 13 Αυγούστου 2009 στις 10:13 π.μ.  

Αυτό ήταν ας ξαναβυθιστούμε στο μαύρο σκοτάδι της άγνοιας και της παραπληροφόρησης............

Ανώνυμος 13 Αυγούστου 2009 στις 10:22 π.μ.  

Πραγματικά εξεπλάγην από αυτή την εξέλιξη και ελπίζω να αναλάβεις δυνάμεις και να επανέλθεις δριμύτερος! Παρακολούθησα τη σελίδα σου κατά το τελευταίο διάστημα μετά από συστάσεις συναδέλφων και έμεινα εντυπωσιασμένη. Η ενημέρωση ήταν άμεση, αντικειμενική και υπεύθυνη. Η απόφασή σου, απολύτως σεβαστή, αλλά πλήγμα και μεγάλη απώλεια για το χώρο... Να είσαι καλά και καλές διακοπές

Ανώνυμος 13 Αυγούστου 2009 στις 10:28 π.μ.  

μόλις διάβασα ότι τα παρατάς και λυπήθηκα παρα πολύ. ΣΟΥ εύχομαι να ξεκουραστείς και να επανέλθεις το συντομότερο.

Ανώνυμος 13 Αυγούστου 2009 στις 11:08 π.μ.  

LEBAYCID

ΑΝΤΕ ΝΑ ΠΑΜΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΨΑΡΕΜΑ. ΚΑΙ ΑΠΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ ΤΑ ΛΕΜΕ.

Ανώνυμος 13 Αυγούστου 2009 στις 11:25 π.μ.  

Agroanerge!!! Σ' ευχαριστούμε πολύ για την συνεχή και σωστή ενημέρωση! Εύχομαι να ξεκουραστείς και να επανέλθεις!
Να είσαι καλά!

Υ.Γ.: Μήπως βρήκες δουλειά και δεν είσαι πλέον agro-άνεργος;; :-)

ΘΑΝΑΣΗΣ 13 Αυγούστου 2009 στις 11:39 π.μ.  

Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΟΛΑ. ΟΠΩΣ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ Σ' ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΖΩΗ, ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.... ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ! ΤΕΛΟΣ, ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΩΡΑ ΠΟΥ ΕΝΑ SITE Ή ΕΝΑ BLOG ΜΕ ΤΟ ΕΠΙΘΕΜΑ -ΑΝΕΡΓΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΕΙΑΣΤΟ.....

Ανώνυμος 13 Αυγούστου 2009 στις 11:45 π.μ.  

Θα ηθελα να σε ευχαριστησω για ολα οσα με εκανες να δω και να καταλαβω..ηταν πολυ κουραστικο για σενα και σου χρειαζονται διακοπες αλλα σε παρακαλω μην τα παρατησεις!για ολους εμας που δεν εχουμε ενημερωση απο πουθενα ησουν το παραθηρο στον πραγματικο κοσμο!ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙΣ ΔΡΥΜΙΤΕΡΟΣ!!!

Ανώνυμος 13 Αυγούστου 2009 στις 12:55 μ.μ.  

ΚΑΛΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ.
ΣΕ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΟΛΑ.

Ανώνυμος 13 Αυγούστου 2009 στις 1:03 μ.μ.  

Καταρχήν συγχαρητήρια για την ιστοσελίδα, τις πληροφορίες και το διάλογο που προσφέρεις. Για μας τους γεωπόνους είναι η καλύτερη εναλλακτική σελίδα ενημέρωσης για όλα τα στραβά (και είναι πολλά) που συμβαίνουν.Ελπίζω να ξεκουραστείς και με καθαρό μυαλό το Σεπτέμβριο να αρχίσεις πάλι τη λειτουργία. Καλά μπάνια και καλή ξεκούραση

Ανώνυμος 13 Αυγούστου 2009 στις 1:03 μ.μ.  

Συνέχισε.. Μην σταματήσεις..
Το agroanergos ειναι το μόνο που προσφέρει πραγματική, δωρεάν και έγκαιρη ενημέρωση για τους γεωπόνους..

Ανώνυμος 13 Αυγούστου 2009 στις 1:33 μ.μ.  

ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΠΩΣ ΑΠΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΕΙΣ.
ΚΑΛΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ.

Ανώνυμος 13 Αυγούστου 2009 στις 2:02 μ.μ.  

ΣΥΧΓΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ

Ανώνυμος 13 Αυγούστου 2009 στις 3:25 μ.μ.  

Δυο blog αξιζαν: ΕΣΥ ΚΑΙ Η ΤΣΟΥΚΝΙΔΑ.

ΕΣΥ ΚΛΕΙΝΕΙΣ!
Η ΤΣΟΥΚΝΙΔΑ ΕΓΙΝΕ ΑΝΤΙΓΑΛΑΖΙΟ BLOG ΜΕ ΣΚΟΤΕΙΝΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ.

ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΒΟΥΛΙΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΚΑΙ ΣΥΞΜ ΑΓΝΟΙΑ!!!

ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΕ ΜΑΣ

palianergos 13 Αυγούστου 2009 στις 3:30 μ.μ.  

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΨΟΓΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΟΥ.
ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΑΣ.
ΕΓΩ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΒΡΗΚΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟ BLOG ΣΟΥ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΠΗΓΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΜΟΥ.
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΤΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ.
(ΜΟΝΟ ΜΕΛΑΝΟ ΣΗΜΕΙΟ ΗΤΑΝ ΠΟΥ ΕΒΡΙΣΚΑΝ ΒΗΜΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΝ ΑΡΚΕΤΑ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ ΚΑΙ -ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ- ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑΝ)

Ανώνυμος 13 Αυγούστου 2009 στις 3:36 μ.μ.  

agroanergos....καλη ξεκουραση συναδελφε και φιλε.απλα ησουν η εξαιρεση του κανονα για οτι ζουμε και βιωνουμε τα τελευταια χρονια, μία αποδειξη για το τι μπορει να κανει καποιος με μερακι κι ελπιδα για ενα καλυτερο μελλον...θα τα ξαναπουμε σιγουρα!!!!!

spiros 13 Αυγούστου 2009 στις 4:18 μ.μ.  

ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΟΥ.ΕΙΜΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ ΠΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΗΚΑΜΕ ΚΑΙ ΛΥΠΗΜΕΝΟΣ ΠΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΣ ΝΑ ΑΠΕΧΕΙΣ.ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΩΣ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ.ΦΙΛΙΚΑ ΣΠΥΡΟΣ ΖΓΑΝΤΖΟΥΡΗΣ-4epohes

Ανώνυμος 13 Αυγούστου 2009 στις 4:40 μ.μ.  

Σε ευχαριστω παρα πολυ για την ενημερωση που μας προσεφερες αφιλοκερδος και απλοχερα!
Ειναι απολυτως κατανοητη η κουραση και η απογοητευση που κατα καιρους μπορει να είχες απο την μη αναγνωριση του κόπου σου (κυρίως απο αντιπαλα sites)!
Για το λόγο αυτο κατανοω την αποφαση σου. Σκεψου όμως οτι η συγκεκριμένη ιστοσελίδα εχει αποκτησει απιστευτη δύναμη, κατι το οποίο ειναι ενα γερό χαρτί στα χερια σου για να βρεις σπόνσορες για να διαφημιστούν. Προσπαθησε απλα οτι εχεις χτίσει με πολυ κόπο και αγαπη να το δεις και επιχειρηματικα, διοτι πιστευω οτι ειναι μια ιδεα που εχει να δώσει!
Καλη ξεκουραση, ελπίζω οταν επιστρεψεις να επανέλθεις με την ιδια ορεξη και αγαπη για όλο αυτο που έκανες!

Ανώνυμος 13 Αυγούστου 2009 στις 7:45 μ.μ.  

Συγχαρητήρια για ακόμη μια φορά!!! Θα σου πρότεινα όμως να ξανασκεφτείς την απόφασή σου. Καταλαβαίνω οτι είναι δύσκολα γιατί είσαι μόνος. Καλή ξεκούραση και εύχομαι να επιστρέψεις σύντομα...

mike 13 Αυγούστου 2009 στις 9:06 μ.μ.  

καλές διακοπες σου εύχομαι και προφανώς καλή ξεκούραση, μιας και την χρειάζεσαι. Έδωσες τον καλύτερο σου εαυτό σε ότι αφορά τον τομέα, σχετικά με την ενημέρωση μας και το ξεκουκούλωμα ορισμένων που θεωρούν ότι στην ηλεκτρονική εποχή που ζούμε είναι δύσκολο να κυκλοφορήσουν τα νέα...
Έκανες ότι καλύτερο και θεωρώ πως είσαι η μοναδική και αξιόπιστη πηγή που υπάρχει στο διαδίκτυο.
Μακάρι να συνεχίσεις να μας ενημερώνεις, μιας και εμείς που ζούμε στην επαρχία, αναζητάμε αξιόπιστες πηγές.
Όπως και να έχει, σε ευχαριστώ και πάλι.

Ανώνυμος 13 Αυγούστου 2009 στις 9:20 μ.μ.  

ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ, ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΗΝΕΣ...ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΟ ΦΤΑΣΩ ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ!ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΚΟΥΡΑΣΤΕΙ ΖΗΤΑ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΑΣ, ΤΟΣΟΙ ΓΕΩΠΟΝΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ,ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ ΚΑΤΙ!!!ΜΗΝ ΤΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΛΑ ΕΤΟΙΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΣΕΝΑ..ΤΙ ΛΕΣ ΑΓΡΟΑΝΕΡΓΕ??ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΛΕΤΕ??ΤΟΣΟ ΑΧΡΗΣΤΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΙΑ?

Ανώνυμος 13 Αυγούστου 2009 στις 11:04 μ.μ.  

Agroanerge!!! Σε χρειαζόμαστε! Πολλά συγχαρητήρια για την αξιέπαινη δουλειά και τις προσπάθειές σου! Εύχομαι καλή τύχη!
Σε θέλουμε πίσω!

Ανώνυμος 13 Αυγούστου 2009 στις 11:38 μ.μ.  

καταλαβαινω την κουραση
κ δεν αρνουμαι οτιμεχρι τωρα η δουλεια σου ηταν πολυ σωστη κ βοηθησε πολυ κοσμο αλλα η ενδεχομενη πληρης εγκαταλειψη επιτρεψτε μου να μου φαινεται πολυυυ περιεργη!
αν διοριστηκες ή υπαρχει αυτο το ενδεχομενο με την εγκαταλειψη του συγκεκριμενου blog αντε κ στα δικα μας!

Ανώνυμος 14 Αυγούστου 2009 στις 1:28 π.μ.  

ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ! ΚΑΛΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ Κ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙΣ!

Ανώνυμος 14 Αυγούστου 2009 στις 3:19 π.μ.  

Ένα μεγάλο ευχαριστώ για όλη σου τη προσπάθεια η οποία είναι καθ'όλα αξιέπαινη. Έυχομαι ειλικρινά να ξεκουραστείς να γεμίσεις μπαταρίες και να επανέλθεις δριμύτερος με ακόμα καλύτερο ιστολόγιο. κ μην ανυσυχείς απο πίσω σου θα έχεις όλους εμάς να σε στηρίζουμε με όποιο τρόπο μπορούμε. Τουλάχιστον τη ηθική στήριξη όλο αυτό τον καιρό την είχες αμέριστη από ολους τους συναδέλφους.Καλό καλοκαίρι κ σε περιμένουμε..

Ανώνυμος 14 Αυγούστου 2009 στις 12:29 μ.μ.  

ευχαριστούμε πολύ συνάδελφε... καλή τύχη σε ότι και να κάνεις. καταλαβαίνω την απογοήτευση, είμαι και εγώ στην ίδια φάση! εις το επανιδείν!

Ανώνυμος 14 Αυγούστου 2009 στις 5:44 μ.μ.  

Ευχαριστούμε φιλάρα!!!!
ΈΝΑΣ ήσουν και μοναδικός!!!!
Μακάρι να το ξανασκεφτείς γιατί δε μας περισσεύουν οι δραστήριοι συνάδελφοι.....
Να σαι καλά!!!
Νίκος Λάρισα

Ανώνυμος 14 Αυγούστου 2009 στις 8:18 μ.μ.  

να θυμασαι αγροανεργε οτι οσοι γραφουν εδω το μονο που θελουν ειναι να μπουν στο δημοσιο ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΜΕ "ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΓΕΩΤΕΧΝΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ"...

Ανώνυμος 15 Αυγούστου 2009 στις 9:54 μ.μ.  

agroanerge !!! ήσουν το αγαπημένο μου ιστολόγιο!εγκυρο κ σιγουρα το πιο ενημεωμένο τον τελευταιο αυτο καιρο!μακάρι να αλλάξεις γνώμη!!!

joy 16 Αυγούστου 2009 στις 2:57 μ.μ.  

Καλές διακοπές και καλή ξεκούραση.
Σε ευχαριστούμε για όλα!!
Αν υπάρχει τρόπος να σου άλλάξουμε γνώμη και να μην μας εγκαταλείψεις θα ήθελα να μας ενημερώσεις. Να ξέρεις ότι ανθρωποι όπως εσύ σπανίζουν!!Συγχαρητήρια για όλα όσα μας πρόσφερες!!Θα μας λείψεις!!Φιλιά

Ανώνυμος 17 Αυγούστου 2009 στις 1:58 μ.μ.  

AGROANERGE ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ! ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΕΜΠΙΣΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΣΟΥ ΝΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ.

ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ

Ανώνυμος 17 Αυγούστου 2009 στις 2:44 μ.μ.  

Είμαι εντυπωσιασμένος από τα σχόλια...!
δεν είμαι από τους συχνούς επισκέπτες του blog,μα ένα καταλάβα.Ο οικοδεσπότης κατάφερε να δημιουργήσει ενα ζωντανό οργανισμό.Στο χέρι του και στο χέρι μας συνάδελφοι βρίσκεται η διατήρηση του εν ζωή,με παλμό και δύναμη.
Κάλη τύχη ανώνυμε αυνοδοιπόρε.Εις σύντομο επανειδείν!

Ανώνυμος 17 Αυγούστου 2009 στις 3:18 μ.μ.  

ρε αγκροανεργε,εσυ που εισαι ενημερωμενοσ για πολλα γεωπονικα ζητηματα,μπορεισ να μασ πεισ ποτε θα φορεσει η λιανα(οχι η κανελλη) στριγκακι στο γραφειο.σε ευχαριστουμε για την προσφορα σου,σου ειμαστε υποχρεοι.

Ανώνυμος 17 Αυγούστου 2009 στις 4:47 μ.μ.  

ζητω οι περιφανοι, τιμοι -και παντα- αδικημενοι γεωπονοι. αυτοι, που θα αλλαξουν το μελλον ελληνικης γεωργιας


ζητω και τα ελληνικα γεωργικα υπερπανεπιστημια που χτιζουν (ή καλυτερα "πλαθουν") αυτους τους υπεροχους επιστημονες που ωθουν την χωρα στο μελλον

Ανώνυμος 17 Αυγούστου 2009 στις 11:07 μ.μ.  

Ευχαριστουμε για όσα μας πρόσφερες μέχρι τώρα.

Ελπίζω να συνεχίσεις!

Ανώνυμος 18 Αυγούστου 2009 στις 1:10 μ.μ.  

Σ'ευχαριστώ πολύ για την ένημέρωση που μου προσεφερες τόσον καιρό. Δεν υπάρχει άλλωστε πιο ουσιαστική και άμεση ενημέρωση, όπως έχω παρατηρήσει.
Εγώ σου εύχομαι καλά μπάνια και σύντομα να επιστρέψεις κ να συνεχίσεις αυτό που ξεκίνησες με την συνδρομή συνεργατών από εμάς όλους!

Ανώνυμος 18 Αυγούστου 2009 στις 1:17 μ.μ.  

ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ ΦΙΛΕ, ΘΑ ΜΑΣ ΑΦΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ ΤΗΣ ΤΣΟΥΚΝΙΔΑΣ;ΠΑΡΕ ΥΠΑΛΛΗΛΟ!!!

Ανώνυμος 18 Αυγούστου 2009 στις 1:46 μ.μ.  

Από τα καλύτερα και σοβαρότατα blogs, θα μας λείψεις. Ελπίζουμε όμως να σε ξαναδιαβάζουμε από το φθινόπωρο
Σε ευχαριστούμε

Ανώνυμος 18 Αυγούστου 2009 στις 10:15 μ.μ.  

AGROANERGE ΜΗΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ...ΑΠΟ ΤΗ ΠΛΕΥΡΑ ΜΟΥ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΣΕ ΚΡΑΤΩ ΕΝΗΜΕΡΟ ΓΙΑ Ο,ΤΙ ΣΤΡΑΒΟ ΠΕΦΤΕΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΜΟΥ...ΜΕ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΣΤΕΛΝΑ ΕΣΤΩ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΒΗΜΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ! ΜΗΝ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ...!

ΣΥΝΑΔΕΛΦΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ

GEO PONOS

Ανώνυμος 19 Αυγούστου 2009 στις 1:25 π.μ.  

agroanerge πραγματικα αυτο που δημιουργησες μεσω του προσωπικου σου blog δεν περιγραφετε... δες μονο τι αποηχο ειχε η πιθανη απομακρυνση σου απο το συγκεκριμενο χωρο... σε ευχαριστω και εγω με τη σειρα μου σε αυτη την δυσκολη αλλα και ψυχοφθορα διαδικασια αλλα νομιζω οτι η ανταποκριση του κοσμου ειναι η πραγματικη επιβραβευση για το εργο που προσφερες τοσο καιρο... δεν εισαι σιγουρα υποχρωμενος να ξαναεπιστρεψεις αλλα να ξερεις οτι προσφερες πραγματικη ενημερωση σε ενα πολυ δυσκολο και ιδιοτροπο επαγγελματικο χωρο παρα τη προσπαθεια μερικων να μετατρεψουν τη σελιδα αυτη σε μερος για το καθημερινο τους κους κους... ελπιζω να ξαναβρεις τη δυναμη και το κουραγιο να επιστρεψεις δριμυτερος...

Ανώνυμος 19 Αυγούστου 2009 στις 5:36 μ.μ.  

καλη αρχη...

Ανώνυμος 19 Αυγούστου 2009 στις 9:41 μ.μ.  

ΚΡΙΜΑ ΒΡΕ ΑΓΡΟΑΝΕΡΓΕ ΠΟΥ ΣΤΑΜΑΤΑΣ, ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΗΜΕΙΟ. ΕΙΔΕΣ Η ΑΓΡΟΓΗ? ΑΠ'ΈΥΘΕΙΑΣ ΑΟΡΙΣΤΟΥ! ΚΑΙ ΚΑΝΕ ΕΣΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ! ΦΤΑΣΑΜΕ ΣΤΟΝ ΠΑΤΟ! ΜΙΑ ΧΟΥΝΤΑ ΜΑΣ ΣΩΖΕΙ! Η' ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ Ή ΠΑΠΑΡΗΓΑ! Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΣ ΠΑΝΤΩΣ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ, ΚΑΤΟΧΟΣ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟΥ!

Ανώνυμος 24 Αυγούστου 2009 στις 3:09 π.μ.  

Ένα μεγάλο ευχαριστώ απ'όλους μας..Έτσι απλά..Έλπιζω να είσαι σύντομα κοντά μας..

Ανώνυμος 26 Αυγούστου 2009 στις 9:34 π.μ.  

ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΦΟΒΕΡΟ...... ΕΝΩ ΕΧΕΙΣ "ΚΛΕΙΣΕΙ" ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΣΕΣ ΜΕΡΕΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ ΤΑ POSTS. ΑΠΟΡΩ ΠΟΣΑ ΚΛΙΚ ΕΧΕΙΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ!

ΝΑ' ΣΑΙ ΚΑΛΑ

Ανώνυμος 26 Αυγούστου 2009 στις 2:39 μ.μ.  

εμεις οι γεωτεχνικοι ειμαστε ενωμενοι και αποφασισμενοι να παλεψουμε για το καλο του κλαδου μας

admin 27 Αυγούστου 2009 στις 8:56 π.μ.  

Ένας πρώτος κύκλος έκλεισε για όσους ασχοληθήκαμε με την ενημέρωση μέσω των blogs.

Η δυνατότητα να ακουστεί η φωνή μας και να δωθεί και σε άλλους η δυνατότητα να εκφράστουν, μέσα απο τον σχολιασμό των γεγονότων της καθημερινής ενημέρωσης αποδείχθηκε πολύ δυνατό κίνητρο. Όλες οι προσπάθειες που έγιναν και ιδιαίτερα η δική σου προσπάθεια, που έδωσαν αυτήν την δυνατότητα αγκαλίαστηκαν απο τον κόσμο.

Το βασικό πρόβλημα που πρέπει να αντιμετωπιστεί, ήταν η κούραση των διαχειριστών των ιστοσελίδων. Χρειάζονται πολλές ώρες ενασχόλησης με αποτέλεσμα να μην μπορείς να αντέξεις αυτό το βάρος συνεχώς στους ώμους σου.

Εμείς (GEOPONOS NET) θα συνεχίσουμε ανάλογα με την διάθεση, όταν η κουραση είναι μεγαλύτερη απο την διάθεση να εκφραστούμε, οι αναρτήσεις θα είναι λιγότερες, αν η διάθεση μας να εκφραστούμε μεγαλώσει θα συνεχίσουμε τις αναρτήσεις.

Σου ευχόμαστε agroanerge να πάρεις την καλύτερη απόφαση για σένα και την ιστοσελίδα σου.

Ανώνυμος 27 Αυγούστου 2009 στις 10:33 μ.μ.  

για αλλη μια φορα αποδεικνυεται οτι η επιστημη που ολο καμαρι σπουδασαμε οδευει...στην ευχη του θεου.


στα τεχνικα λυκεια υπαρχει τομεας γεωπονιας. σχεδον σε ολα, δεν υπαρχουν μαθητες που να τον εχουν επιλεξει σαν εξειδικευση. και αντιστοιχως οι γεωπονοι καθηγητες των τομεων γεωπονιας διδασκουν ασχετα μαθηματα σε μαθητες ασχετων τομεων.

στα γεωργικα σχολεια (κεγε, δημητρα, οπως θελετε πειτε τα) το τελος ηρθε με την καταργηση του ογεεκα. γιατι? φταει το ανυπαρκτο ενδιαφερον των αγροτοπαιδων να επιμορφωθουν, να εκπαιδευτουν, να σεμιναριωθουν για οτιδηποτε αφορα την γεωργια.

στα τει επισης κανενας δεν ενδιαφερεται για γεωπονια αφου από τα είκοσι τρία τμήματα της ΣΤΕΓ (Φυτική, Ζωική Παραγωγή, Ανθοκομία , Ιχθυοκομία και Βιολογική Γεωργία) που λειτουργούν σήμερα σε ολόκληρη τη χώρα, η συντριπτική τους πλειοψηφία αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα βιωσιμότητας. μηδεν εισακτεοι και εδω. παμε παρακατω.

στα αει, για προσελκυσουν απελπισμενα υπερηφανους φοιτητες γεωπονιας, δινουν μαζι με το πτυχιο 5ετους φοιτησεως τωρα και μαστερ. και εδω χωρις αποτελεσμα.

στα μετα-πτυχιακα (μαστερ) και μετα-μαστερ (διδακτορικα) προγραμματα των αει, δινουν λεφτα απο προγραμματα, δινουν χαρτια εμεπειριας για το δημοσιο. τιποτα. ο κοσμος δεν θελει να ακουσει για γεωπονια.

στα μετα-διδακτορικα, προσφερουν φαι και σνακς στους μπουφεδες των γεωπονικων/γεωργικων συνεδριων. ομως το μελλον της γεωπονιας ειναι προδιαγεγραμμενο.

στην αγορα εργασιας δινουν τριχιλιαρα(ελγα), διχιλιαρα(οπεκεπε), και διαφορα μπονους (νομαρχιες). ουτε και τα λεφτα,τα πολλα λεφτα, τα τρελα λεφτα του εκτιμιτη συγκινουν των τους νεους.




ομως ειναι καλυτερα ετσι. ειμαστε πολλοι ουτως η αλλως. να αραιωνουμε λιγο

Ανώνυμος 30 Αυγούστου 2009 στις 9:19 μ.μ.  

27 Αύγουστος 2009 10:33 μμ

Φίλε μακάρι να ήταν έτσι τα πράγματα όπως τα λες σχετικά με τις γεωπονικές και τα ΤΕΙ. Δυστυχώς όμως λίγα ΤΕΙ έχουν πρόβλημα με λίγους εισακτέους, αντίθετα τα υπόλοιπα αποκτούν σιγά σιγά περισσότεραδικαιώματα από αυτά των ΠΕ γεωπόνων...

Όσον αφορά τις Γεωπονικές (πανεπιστήμια) κάθε χρόνο μπαίνουν και περισσότεροι εισακτέοι δυστυχώς... Ρίξε μια ματιά και στις φετινές βάσεις, δεν είναι χαμηλά ούτε το ΓΠΑ ούτε το ΑΠΘ... Κι άλλοι εισακτέοι, κι άλλοι μελλοντικά άνεργοι γεωπόνοι, κάθε χρόνο μπαίνουν γύρω στους 800! Ευτυχώς δεν βγαίνουν όλοι, κάποιοι συνηδειτοποιούν την κατάσταση πιο νωρίς, ευτυχώς και για αυτούς και για τους υπόλοιπους (μακάρι να ήμουν σε αυτούς κι εγώ)!

Ανώνυμος 31 Αυγούστου 2009 στις 11:09 π.μ.  

Παιδια καλημέρα! Ξερει κανένας τι εγινε με τις προσλήψεις στην ΑΓΡΟΓΗ ΑΕ εκ μέρους του ΟΠΕΚΕΠΕ? Καλεσαν κανέναν για δουλειά??

Ανώνυμος 1 Σεπτεμβρίου 2009 στις 3:46 μ.μ.  

πρεπει να ενωθουμε να κανουμε κατι. να μην αφησουμε τον κλαδο να σβησει

Ανώνυμος 1 Σεπτεμβρίου 2009 στις 4:36 μ.μ.  

νεοδημοκρατες μετα της 5 οκτωβριου αλλαξτε επαγγελμα..ΤΕΛΟΣ!!!

Ανώνυμος 3 Σεπτεμβρίου 2009 στις 2:56 μ.μ.  

Απορώ γιατί όλοι ευχαριστούν κάποιον ανώνυμο, ο οποίος δεν αποκάλυψε ποτέ ποιος ήταν και τι συμφέροντα εξυπηρετούσε. Όλοι είστε αφελείς. Το μόνο που ήξερε να κατηγορεί διάφορους και δεν καταλαβαίνω πως ήξερε τόσες πληροφορίες για τους οργανισμούς. Που τα μάθαινε και από ποιον. Γιατί δεν αποκάλυψε ότι η σύμβαση στην ΑΓΡΟΓΗ Α.Ε. ήταν αορίστου. Γιατί σταμάτησε να γράφει στην ιστοσελίδα. Μήπως τελικά είχε τα καλύτερα μέσα, δεν είναι άνεργος πια, και αν μητε άλλο μόνιμος στην ΑΓΡΟΓΗ Α.Ε. Αφελείς συνάδελφοι γεωπόνοι.

Ανώνυμος 3 Σεπτεμβρίου 2009 στις 2:59 μ.μ.  

Δυστυχώς το σχόλιο δεν αναρτήθηκε. Μπλόκαρε από το συγγραφέα γιατί δεν τον συμφέρει.

Ανώνυμος 3 Σεπτεμβρίου 2009 στις 2:59 μ.μ.  

Ευχαριστώ

Unknown 7 Σεπτεμβρίου 2009 στις 1:37 μ.μ.  

Παρακολουθώ το ιστολόγιό σου και θα ήθελα να πω στους συναδέλφους σου και σε σένα ότι απλά δε θα είχες εξαντληθεί, αν δεν ήσαν χρήστες μόνο του χώρου και αν μέσα από μια ανανεούμενη ομάδα εργασίας συμετείχαν ενεργά στην αξιέπαινη προσπάθειά σου.

Θα ήταν ευχής έργο να προχωρούσε μια τέτοια πρωτοβουλία καλά προετοιμασμένη, που μέσα από ένα καταμερισμό θα έκανε απόλαυση την επικοινωνία σας και την ενημέρωση.

Φαίνεται οτι οι συνάδελφοί, σου έχουνε μεγάλη εκτίμηση και αυτό λέει πολλά......


Δεν είμαι γεωπόνος παρά το γεγονός ότι πονάω τη γη.

Συντονίζω μια ομάδα παραγωγών στη βιολογική κτηνοτροφία και η επιχείρηση που θα μεταποιήσει το προϊόν, ενδοιαφέρετε να προσλάβει άμεσα μόνο Π.Ε. γεωπόνο ζωικής κατά προτίμηση, με εξιδίκευση στη βιολογική αν είναι δυνατόν, ή με ενεργή στάση στα φιλοπεριβαλλοντικά.

Αν υπάρχει ενδοιαφέρον θα μπορούσατε να επικοινωνήσετε με e-mail: agrosymvoulos@gmail.com, ή στο γεωπονικό Αθήνας, έδρα ζωικής κύριο Μπιζέλη Ιωσήφ στα τηλέφωνα: 210.5294452 και 6932762415.

Ευχαριστώ

Ανώνυμος 7 Σεπτεμβρίου 2009 στις 2:06 μ.μ.  

agroanerge ξανάνοιξέ το και θα σε βοηθήσουμε όλοι.. κοίτα επισκεψιμότητα για κλειστό blog! έχεις καθιερωθεί πλέον στον κλάδο ως πηγή ενημέρωσης..

Ανώνυμος 7 Σεπτεμβρίου 2009 στις 8:57 μ.μ.  

η γεωπονια ηταν ενα τραγικο λαθος.

λαθος το οποιο δεν επανορθωνεται ουτε με γεωμπλογκινγ, ουτε με γεωτσατινγκ

αλλα ουτε και με καταλειψεις, ψηφισματα, συλλογους και πορειες. το λαθος το καναμε εμεις την ευθυνη την φερουμε εμεις και τις συνεπειες τις πληρωνουμε και θα τις πληρωνουμε για παντα, εμεις.

ειναι τοσο απλο... δεν εχει δεν ηξερα, δεν ακουσα, δεν καταλαβα. οποιος εχει ονειρο ζωης να σπουδασει γεωπονος αναλαμβανει την ευθυνη

Ανώνυμος 7 Σεπτεμβρίου 2009 στις 10:57 μ.μ.  

Η ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗ ΣΟΥ ΜΕ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΤΟΥ ΓΕΩΠΟΝΙΚΟΥ ΚΟΣΜΟΥ. ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΘΩ ΣΤΙΣ ΤΕΡΑΤΟΥΡΓΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ''ΑΟΡΙΣΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ'' ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ, 180 ''ΕΚΛΕΚΤΩΝ'', ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΑΓΡΟΓΗ ΠΟΥ ΕΠΟΠΤΕΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΑΑΤ. ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΠΛΕΟΝ Η ΑΝΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΕΧΕΙ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΟ ΑΠΟΚΟΡΥΦΩΜΑ ΤΗΣ. ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕ ΠΤΥΧΙΑ ΓΕΩΠΟΝΟΥ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ 2006, 2007, ΚΑΙ ΤΟ 2008 ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΒΓΕΙ ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΣΘΕΤΟ ΠΡΟΣΟΝ ΔΙΟΡΙΣΤΗΚΑΝ ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ (ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ''ΑΟΡΙΣΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ΄΄ ΜΕ ΠΡΩΤΟ ΜΙΣΘΟ 1300 ΕΥΡΩ + ΕΚΤΟΣ ΕΔΡΑΣ)ΠΡΟΚΑΛΩΝΤΑΣ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΓΕΩΠΟΝΙΚΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ....
ΑΣ ΜΠΕΙ ΕΝΑ ΤΕΛΟΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΟΠΑΙΔΙΑ...
Ο ΣΤΟΧΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ Η ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ.
AGROANERGE ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΦΤΑΣΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΕΠΑΝΑΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΗΘΕΙΣ...
ΠΑΝΤΩΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ.

Ανώνυμος 8 Σεπτεμβρίου 2009 στις 2:00 π.μ.  

ΠΡΟΣ ΑΓΡΟΑΝΕΡΓΟ
ΕΠΕΙΓΟΝ................
ΚΟΙΤΑΞΕ ΝΑ ΞΑΝΑΓΥΡΙΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΕΧΑΣΕ ΠΟΛΛΑ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ.
ΜΙΑ ΜΟΝΟ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΑΓΡΟΓΗ....ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΛΑ
ΑΠΟ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΑΟΡΙΣΤΟΥ ΚΙΑ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΜΕΣΩ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟΥ...
ΠΟΙΟ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΜΠΛΕ ΑΛΟΓΑ Σ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.........
ΑΠΟ 180 ΘΕΣΕΙΣ ΜΟΙΡΑΣΜΕΝΕΣ ΣΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ (1 ΘΕΣΗ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ) ΚΑΙ 2 ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΟΤΙ ΠΗΡΑΝ 250 ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΑΛΛΑ 50...
ΒΛΕΠΕΙΣ ΠΡΟΕΔΡΟΙ ΤΟΠΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΝΕΡΟΥ, ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΩΝ ΕΒΑΛΑΝ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΟΥΣ............ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ ΛΥΚΕΙΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΟΙΚΙΑΚΑ ΣΤΑ 45 ΤΟΥΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ Ε ΚΑΙ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΚΑΚΟΜΟΙΡΟΙ ΟΙ ΣΥΖΥΓΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΛΙΤΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΚΡΕΒΒΑΤΟΜΟΥΡΜΟΥΡΑ ΕΤΡΕΞΑΝ ΣΤΟΝ....ΤΡΑΚΤΕΡΑΚΙΑ....ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΤΥΧΑΝ.
ΤΩΡΑ ΓΚΡΙΝΙΑΖΟΥΝ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΑΓΡΟΠΑΤΕΡΕΣ. ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΤΩΡΑ ΤΙ ΑΚΟΥΝΕ ΚΑΘΕ ΒΡΑΔΥ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΚΙΕΣ ΤΟΥΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ....ΕΙΔΕΣ ΒΡΕ ΕΚΕΙΝΟΣ ΤΗΝ.... ΤΗΝ ΔΙΟΡΙΣΕ ΕΜΕΝΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΕΝΩ ΜΕ ΕΧΕΙΣ ΚΛΠ...
ΡΕΖΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΣΤΟΝ ΘΕΣΣΑΛΙΚΟ ΤΟΝ ΚΑΜΠΟ......
ΚΑΙ Ο ΚΑΥΜΕΝΟΣ Ο ΑΓΡΟΤΗΣ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΘΕΙ ΤΙΣ ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ....
ΑΝΤΕ ΤΩΡΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ Η ΜΑΝΤΑΜ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 3....ΚΑΙ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙ ΜΑΓΝΗΤΟΣΚΟΠΗΜΕΝΗ ΤΗΝ ΤΟΛΜΗ ΚΑΙ ΓΟΗΤΕΙΑ...ΒΡΕ ΤΙ ΤΡΑΒΑΝΕ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ...
ΞΥΠΝΑΤΕ ΒΡΕ.....
ΓΕΙΑ ΧΑΡΑ ΓΕΩΠΟΝΟΙ
ΑΓΡΟΑΝΕΡΓΕ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΣΥΝΤΟΜΑ

Ανώνυμος 8 Σεπτεμβρίου 2009 στις 2:12 π.μ.  

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΣΤΕΝΩΝ ΣΥΓΓΕΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ

Ο ΤΡΑΚΤΕΡΑΚΙΑΣ

ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΠΑΣΕΙΣ ΦΥΣΕΩΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ

ΑΠΛΑ ΜΑΣ ΦΕΡΝΕΤΑΙ ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ.

Υ.Γ.1. ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΑΝΥΠΟΓΡΑΦΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΜΟΔΙΟ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΗΣ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΑ.
2.ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΕΠΙΣΗΜΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ..ΒΛΕΠΕ ΚΙΝΔΥΝΟ 30ΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟ
3.ΟΙ ΣΥΖΥΓΟΙ ΤΟΠΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΟΝΤΩΝ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΡΧΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΟΔΕΙΑ ΤΩΝ ΣΥΖΥΓΩΝ
4.ΟΛΑ ΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΕΡΝΟΥΝ ΤΗΝ ΝΕΑ ΣΦΡΑΓΙΔΑ
ΕΓΓΡΑΦΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΛΙΑ ΣΦΡΑΓΙΔΑ (ΠΥΡΣΟΣ) ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΑ.

Ανώνυμος 8 Σεπτεμβρίου 2009 στις 9:53 π.μ.  

ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΙΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΓΙΑ ΑΓΡΟΓΗ ΚΑΙ ΟΠΕΚΕΠΕ. ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΘΑ ΕΠΕΡΝΑΝ ΤΕΙ ΚΑΝΑΜΕ 2 ΜΗΝΕΣ ΑΠΕΡΓΙΑ ΣΤΟΝ ΕΛΓΑ ΔΙΟΤΙ ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΟΤΕ, ΟΠΟΤΕ ΕΜΕΙΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΜΕ.
ΤΩΡΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ, ΠΗΡΑΝ ΤΟΣΑ ΑΤΟΜΑ ΑΝΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ ΣΕ ΟΠΕΚΕΠΕ ΚΑΙ ΑΓΡΟΓΗ, ΔΕΝ ΑΝΤΕΔΡΑΣΕ ΚΑΝΕΝΑΣ. ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΣΤΕΛΝΟΥΜΕ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΤΙΘΕΤΟΙ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ.
ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΨΗΦΗΣΑΝ ΤΟΝ ΧΑΤΖΙΓΑΚΗ, ΤΟΝ ΒΕΡΓΙΝΗ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΛΟΓΟ (ΔΕΝ ΗΞΕΡΑΝ;). ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΒΓΕΙ (ΑΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΑΣ ΑΞΙΖΕΙ). ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΡΕΤΕ ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΤΑΛΙΜΠΑΝ, ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΟ ΣΠΟΡ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΥΡΩΔΙΑ (ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ ΜΕ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΥΠΟΤΙΘΕΤΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΟΝΙΜΟΙ,ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΣΕ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣΝ ΚΑΙ ΥΠΟΤΙΠΟΔΕΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΟΝΙΜΟΙ).
Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΦΕΛΕΙΣ ΝΟΜΙΖΑΝ ΟΤΙ ΚΟΒΟΤΑΝ ΛΟΓΩ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ.
ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΝΑ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΓΕΩΠΟΝΟΥΣ ΓΙΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΕΦΤΑΣΕ ΣΤΑ 1700 ΜΟΡΙΑ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
ΜΗ ΔΩΣΕΤΕ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ 30 ΑΝΑΜΕΤΡΗΣΕΙΣ (ΕΚΛΟΓΕΣ) ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΔΙΟΡΙΣΟΥΝΝ ΟΛΟΥΣ. ΑΝΤΕ ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ 180 ΕΦΥΓΑΝ.(30Χ180=5400)

Ανώνυμος 8 Σεπτεμβρίου 2009 στις 10:02 π.μ.  

ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΙΟΡΙΣΤΕΙ Κ Ο ΑΓΡΟΑΝΕΡΓΟΣ ΣΤΗΝ ΑΓΡΟΓΗ ΤΗΝ ΕΧΕΤΕ ΣΚΕΦΤΕΙ??????????????

Ανώνυμος 8 Σεπτεμβρίου 2009 στις 10:41 π.μ.  

agroanerge πες μας τι εχεις σκοπο να κανεις....θελουμε πολύ να συνεχισεις να μας ενημερώνεις...

Ανώνυμος 8 Σεπτεμβρίου 2009 στις 1:40 μ.μ.  

μηπως και ο αγροανεργος είναι πλέον υπάλληλος της ΑΓΡΟΓΗΣ γι αυτο και δεν απανταει καν στα σχολια που κανετε;

Ανώνυμος 8 Σεπτεμβρίου 2009 στις 1:59 μ.μ.  

Πραγματικά με ολα αυτά που παρακολουθώ για τις αξιοκρατικές προσλήψεις, αισθάνομαι πως θα δέσω καρκίνο....πολύ άγχος, πολύ κλάμα, καθόλου λεφτά...και όσοι με λένε άπληστη γιατί η υγεία ειναι αυτή που μετράει σήμερα, το λένε γιατί δεν έχουν ιδέα τι περνάει ένας άνεργος, μη τρικαλινός γεωπόνος...Ευτυχώς το μαγαζάκι απέναντι ζητάει εμφανίσιμη κοπέλα...τον βγάλαμε κι αυτόν τον μήνα...yes!!!

alex 8 Σεπτεμβρίου 2009 στις 3:27 μ.μ.  

ΤΙ ΝΑ ΠΩ!!!!Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΞΕΦΤΙΛΑ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ!!!ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΜΑΡΤΡΙΑ ΜΑΣ; ΚΑΝΕΙ ΕΓΓΡΑΦΑ Η ΠΟΣΓ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΟΛΟ!!ΚΑΙ ΜΗΝ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΕΙ ΟΠΟΙΟΥΣ ΘΕΛΕΙ!!!ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΓΙΝΟΤΑΝ ΟΥΤΕ....ΜΗΝ ΠΩ ΠΑΛΙ ΚΑΙ ΣΥΓΧΙΣΤΩ!

Ανώνυμος 8 Σεπτεμβρίου 2009 στις 4:27 μ.μ.  

ναι. εμας μας νοιαζει ο διορισμος και τιποτα αλλο.

ο διορισμος στο δημοσιο. ο μονιμος διορισμος στο δημοσιο.

ουτε μπλε, ουτε πρασινοι. ουτε κοκκινοι, ουτε κιτρινοι.

αυτος που θα μας ανοιξει την κερκοπορτα ή τις αυτοκρατορικες πυλες του ελληνικου δημοσιου, αυτος ειναι καλός. ολοι οι αλλοι ειναι μηδεν. τιποτα. δεν πιανουν μια.

και να ανοιξουν και αλλες, πολλες δημοσιες γεωργικες υπηρεσιες.

το κρατος να ελεγχει το βαμβακι και την ελια. το πορτοκαλι και την τοματα. τα αιγοπροβατα και τα μοσχαρια. το κρατος να ελεγχει ποτε βρεχει και ποτε φυσαει, ποτε πλυμμηριζουν τα ποταμια και στερευουν οι λιμνες. μονο ετσι θα μπορουμε να διοριζομαστε αβερτα.

οπως οι αποφοιτοι παιδαγωγικων σχολων.

Ανώνυμος 9 Σεπτεμβρίου 2009 στις 3:00 μ.μ.  

αν φυγεις και εσυ, αγροανεργε ποιος θα μας βαλει στο δημοσιο? γυρνα

Ανώνυμος 10 Σεπτεμβρίου 2009 στις 2:12 μ.μ.  

http://www.paseges.gr/portal/cl/co/db3e48fa-1be9-4550-9b2c-4a16f2ed392b
ΜΑΛΙΣΤΑ!!!!!

ΘΕΣΣΑΛΟΣ 11 Σεπτεμβρίου 2009 στις 12:15 π.μ.  

Πολυ αμφιβαλλω για το αν οσοι μπηκαν στην αγρογη, θα παραμεινουν εκει και μετα τις 4 Οκτωβριου οσα χαρτια και να υπογραψουν.Οι ΠΑΣΟΚΟΙ μονο μαλακες δεν ειναι.
Δεν ειναι δημοσιο η αγρογη για να μη μπορει να σε απολυσει κανενας.
Υπομονη λιγες μερες...(αν θα υπαρχει βεβαια αγρογη...)

Ανώνυμος 11 Σεπτεμβρίου 2009 στις 8:40 π.μ.  

ρε αγροανεργέ; μήπως μπήκες σε καμιά αγρογή και εσύ και μας το παίζεις κινέζος;;;αντε γύρνα γιατί έχουμε χάσει τη μπάλα...

Ανώνυμος 11 Σεπτεμβρίου 2009 στις 9:50 π.μ.  

καλα τπτ απο αυτα δε θα γινει
το πολυ πολυ να ρθει κ ο γιωργακης κ να βαλει τους δικους του να γινουμε πολλοι...

Ανώνυμος 11 Σεπτεμβρίου 2009 στις 10:00 π.μ.  

ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΕΝΤΟΝΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΙΣΧΥΣΕΙ Η ΣΥΜΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΡΟΓΗ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ...

Ανώνυμος 11 Σεπτεμβρίου 2009 στις 10:34 π.μ.  

όσοι μπήκανε στην αγρογή μονιμοποιήθηκαν.. θα το δείτε. ήδη πολλά δ.σ. έχουν γίνει για προσβολή των προσλήψεων αλλά είναι 100% καλυμμένοι. μόνο αν μπει λουκέτο στην αγρογή τρώνε σούτ

Ανώνυμος 11 Σεπτεμβρίου 2009 στις 10:47 π.μ.  

Agroanerge!!Γ Υ Ρ Ν Α Π Ι Σ Ω !!!

Ανώνυμος 11 Σεπτεμβρίου 2009 στις 12:03 μ.μ.  

11 Σεπτέμβριος 2009 12:15 πμ
Μακάρι να είναι όπως τα λες φίλε και να φύγουν τα λαμόγια που μπήκαν με αυτό τον τρόπο στην Αγρογή, αλλά τόσο γλύφτες που είναι δεν βλέπω να φεύγουν...

Ανώνυμος 11 Σεπτεμβρίου 2009 στις 12:59 μ.μ.  

ειναι σχεδον σιγουρο οτι θα βγουν εκτος.οσα blogs παντως εχουν αποσιωπήσει το θέμα έχουν τον λόγο τους!

Ανώνυμος 11 Σεπτεμβρίου 2009 στις 5:34 μ.μ.  

ειμαι κ εγω ενα απο τα γαλαζια παιδια που βολευτηκα στη αγρογη.δε το λεω για να κομπασω, αλλα για αυτοπροσδιοριστω σε οσα θα πω πιο κατω.καταρχην η αγρογη ειναι αε κ εποπτευεται απο το υπουργειο (αρα θα κλεισει, οταν το αποφασισει ο εκαστοτε υπουργος).Η «ΑΓΡΟΓΗ ΑΕ», ως γνωστόν, αποτελεί εταιρεία μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα για την αξιοποίηση της αγροτικής γης.
απο οσο θυμαμαι κ ειμαι σε θεση να γνωρισω ποτε δεν εκανε προσκληψεις μεσω ασεπ. ιδρυθηκε επι πασοκ αρα θεωρητικα κ οι πρωτοι που προσελαβε ανηκαν σε συγκεκριμενο πολιτικο χωρο...σαφως με το περασμα του χρονου προστεθηκε προσωπικο που ανηκε χρωματικα κα σε αλλουσ χωρους, ελαφρως πιο γαλαζιους, ενδεχομενως ροζ η ακομα κ πιο κοκκινους.
περσι τετοια εποχη ζητησε παλι προσωπικο για 3μηνεσ, αλλα δεν διαβασα καποια αντιδραση...
και για να φτασω στο σημερα κ να μη μακρυγορω, κατανοω πληρως την αγανακτηση οσων δεν προσληφθηκαν με αυτη τη συμβαση.ειναι δικαιολογημενη, γιατι κ εγω εχω βρεθει πολλακις σ'αυτη τη θεση.
θεωρω κακεντρεχη ωστοσο τα σχολια που διαβαζω κ τη λογικη του να ερθουν οι αλλοι να διωξουν αυτους που μπηκαν. πολυ απλα αν συζητησει κανεις με τους "αλλους" κ δεν εννοω αυτους απο το lost, θα καταλαβει οτι δεν υπαρχει προθεση να ανατραπουν τα δεδικασμενα.απλα το μονο που θα γινει ειναι μολις καταλαγιασει ο μετεκλογικος πυρετος να βγει νεα προκυρηξη που θα ζητα εκ νεου προσωπικο...
p.s.προς υψηλοβαθμο υπαλληλο οπεκεπε, "το να προσβαλεις κ να διαβαλεις τους υπαλληλους αλλης υπηρεσιας ειναι εως ενα σημειο κατανοητο, το μιλας για το ηθος κ το χαρακτηρα τους ξεπερνα τα ορια" κυριε Κ. μας.

Ανώνυμος 11 Σεπτεμβρίου 2009 στις 6:11 μ.μ.  

ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΛΑΤΕ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ Ο ΑΓΡΟΑΝΕΡΓΟΣ??ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΑΛΛΟ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΕ, ΒΑΡΕΘΗΚΕ, ΒΛΕΠΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΤΛ ΚΤΛ...ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΝ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ BLOG NA ΗΣΥΧΑΣΟΥΜΕ!

Ανώνυμος 11 Σεπτεμβρίου 2009 στις 8:36 μ.μ.  

γιαυτο αγαπαω την γεωπονια: επειδη δεν ειναι μια "σκυλοβαρετη" θετικη επιστημη οπως ολες οι αλλες.

εχει και σασπενς και ιντριγκα και πουστιες και μαχαιρωματα και υπογειες διαδρομες και, αρκετη, αδρεναλλινη για να σε κραταει σε εκγρηγορση.

με την γεωπονια δεν βαριεσαι ΠΟΤΕ. δεν βαριεσαι ποτε να φωναζεις να σε μετατρεψουν (οι υπευθυνοι, οι αρμοδιοι, οι υψηλα ισταμενοι, οι μεσασταπραματα) σε δημοσιο υπαλληλο. οσα χρονια και αν περασουν.

Ανώνυμος 11 Σεπτεμβρίου 2009 στις 9:21 μ.μ.  

11 Σεπτέμβριος 2009 5:34 μμ
ε οχι και πολλακις ρε φίλε. Επί ΠΑΣΟΚ ιδρύθικε όντως η αγρογη, αλλά στελεχώθηκε μόνο με μερικούς τοπογράφους. τώρα έγινε τις μουρλής με ένα σωρό λαμόγια, άσχετα και άχρηστα άτομα, που πολλοί από αυτούς μόλις τελείωσαν κάποιο τει του κ*λου και σε λίγο θα έχουν και υφάκι επειδη παίρνουν 1600ευρώ μικτά. Η Ν.Δ. μας έχει πιει το αίμα, μόνο ρουσφετολογικές προκηρύξεις έχει βγάλει 5 χρόνια τώρα. Δεν είμαι πασοκ, αλλά σκέφτομαι να ψηφίσω πασοκ μπας και γλιτώσουμε από τη χούντα τησ δεξιάς.

ΘΕΣΣΑΛΟΣ 11 Σεπτεμβρίου 2009 στις 9:24 μ.μ.  

Προς γαλαζιο παιδι
Τα λεμε μετα τις 4 Οκτωβρη και παψε να προκαλεις...

Ανώνυμος 11 Σεπτεμβρίου 2009 στις 11:50 μ.μ.  

Τελικα τι γινεται με την αγρογη; Ξερει κανεις;

Ανώνυμος 12 Σεπτεμβρίου 2009 στις 2:20 μ.μ.  

ΑΓΡΟΑΝΕΡΓΕ ΑΝ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙΣ ΤΟ BLOG ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΕΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙΣ ΣΧΟΛΙΑ! ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΜΑΖΕΥΤΑ ΚΑΙ ΦΥΓΕ!ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ 'Η ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΛΙΑ 'Η ΚΑΤΙ ΠΗΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΠΑΣΕΙΣ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ.ΔΙΕΨΕΥΣΕ ΜΕ ΑΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ...(ΜΗΝ ΚΟΨΕΙΣ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΑΥΤΟ)

Ανώνυμος 12 Σεπτεμβρίου 2009 στις 3:44 μ.μ.  

"Φίλε" γαλάζιο παιδί το ζητούμενο δεν ειναι φυσικά να ερθουν οι "αλλοι" και να διώξουν εσας για να παρουν τωρα πράσινα παιδιά, το ζητούμενο ειναι ή να κλείσει τελειως η Αγρογή (δεν έχει λογο ύπαρξης παρά μονο για την "τακτοποιηση" ημετέρων της εκάστοτε κυβέρνησης, το αντικείμενο της μπορέι μια χαρά να καλυφθεί από τον ΟΠΕΚΕΠΕ, τις ΔΑΑ, κλπ κλπ), ή να υπαχθεί και αυτή στον 2190 (νόμος περί προσλήψεων του ΑΣΕΠ) , ίσως με την αλλαγή του καθεστώτος κάτω από το οποίο λειτουργεί από ΑΕ σε φορέα του ευρύτερου δημόσιου τομέα.
Μπουχτίσαμε πια με τις "τακτοποιήσεις" των "δικών" μας παιδιών.

Ανώνυμος 12 Σεπτεμβρίου 2009 στις 3:47 μ.μ.  

11 Σεπτέμβριος 2009 11:50 μμ

Τι γίνεται με την αγρογή? Δεν έχεις πάρει ακόμα χαμπάρι ρε φίλε?
Ζήτησαν κόσμο για να "βοηθήσει" το "έργο" του ΟΠΕΚΕΠΕ. Μπήκαν μόνο χοντρά βίσματα και απίστευτοι γλύφτες (μέσα στα γαλάζια παιδιά βέβαια όλο και κάποιος χοντρογλύφτης πασοκος ή αριστερός θα έχει μπει). Με μόνο κριτήριο το "βιογραφικο" (χαχαχα το άλλο με τον τοτο το ξέρεις...?). Και υπέργαψαν κατευθείαν αορίστου! Άρε δεξια με τα κόλπα σου! Ζήτω ο Χατζηγάκης!

Ανώνυμος 12 Σεπτεμβρίου 2009 στις 9:26 μ.μ.  

Φιλοι γεωτεχνικοι και μη.. Κι εγω ειμαι ενας απο αυτους που υποθετικα "βολευτηκαν" στην Αγρογη.. Διαβάζω τα σχολια που γραφονται κατα καιρους και για να σας πω την αληθεια οτι και εγω τα ιδια μπορει να εγραφα. Στο μόνο που δεν συμφωνω ειναι στο ότι τα ατομα που προσληφθηκαν στην εν λόγω έταιρεια εχουν λόγο ύπαρξης και μαλιστα περα απο την υποβοήθηση του εργου του οπεκεπε. Και επειδη πολλα ακουστηκαν θα επρεπε ισως να σας πω οτι ενω η Αγρογη επροκειτο να κλείσει 4 χρονια πριν, σωθηκε απο τις Βρυξέλλες καθοτι ηταν η μόνη υπηρεσια που εδειξε άμεσα και χειροπιαστα αποτελεσματα σε θέματα που εχουν να κανουν με την αγροτικη εκμεταλευση. Και αν θελετε μπορειτε να το διασταυρωσετε. Δεν γνωριζω για το ποσα ατομα επρεπε τελικα να προσληφθουν .. ξερω όμως οτι σιγουρα χρειαζονταν πολλα ατομα προκειμενου να φερουν εις περας εργα που εχουν ηδη ανατεθει προς την Αγρογη. Αρα ο ρολος της δεν προκειται να ειναι επικουρικος αλλα προκειται για εταιρεια με πολλες προοπτικες στο να πρωταγωνιστισει στην εκμεταλευση της αγροτικης γης.

Ανώνυμος 13 Σεπτεμβρίου 2009 στις 1:27 π.μ.  

Αοριστου και μαλακιες.
Μετα τις εκλογες, τον πουλο και στο μπαουλο τα γαλαζια παιδια!

Ανώνυμος 13 Σεπτεμβρίου 2009 στις 1:21 μ.μ.  

Ν.Μ. νεοπροσλειφθείσα στην ΑΓΡΟΓΗ σου ευχόμαστε να μεγαλώσει κι άλλο η γλώσσα σου που έχει ήδη ξεπαράσει το μπόι σου!

Ανώνυμος 14 Σεπτεμβρίου 2009 στις 2:21 μ.μ.  

συναδελφοι πρεπει να ενωθουμε για ολα τα ζητηματα του κλαδου! πρεπει να μπει το μαχαιρι στο κοκκαλο

Ανώνυμος 14 Σεπτεμβρίου 2009 στις 10:44 μ.μ.  

γαμ#σε τα

κανενας δεν ασχολητε πια μαζι μας.
εμας τους γεωπονους.

και εγω που νομιζα οτι ημασταν απο τουςπιο δυναμικους (επαγγελματικα, συντεχνιακα) επιστημονες στη χωρα

που πηγε το κυρος και η επιροη που εχουμε ως επιστημονες?

υποτειθεται οτι επηρεαζαμε προσωπα και καταστασεις αλλα μαλλον τρωμε κλανιες στη μαπα

Ανώνυμος 15 Σεπτεμβρίου 2009 στις 2:44 μ.μ.  

ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΜΗΝ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΖΕΣΤΕ ΜΕ ΜΙΚΡΟΚΟΜΑΤΙΚΕΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΝΟΥΣΙΕΣ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΕΙΣ. Ο ΣΤΟΧΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΟΣ.

ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ.

ΗΔΗ ΟΡΓΑΝΩΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΓΕΩΠΟΝΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΤΗ ΣΤΙΡΗΞΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΔΥΝΑΜΙΚΕΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ.
ΒΑΣΙΚΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΟΥΝ:
-Η ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΑΟΡΙΣΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΣΤΗΝ ΑΓΡΟΓΗ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΜΕ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΜΕΣΟ ΑΣΕΠ
-Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ (ΕΞΑΘΛΙΩΣΗΣ) ΕΡΓΟΥ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΟΝ ΟΠΕΚΕΠΕ
-Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ 24ΜΗΝΟΥ
- Η ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΟΥ ΥΠΟΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΜΕ ΜΟΝΙΜΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΕΣΟ ΑΣΕΠ
-Η ΠΡΟΑΣΠΙΣΗ ΚΑΙ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ

ΕΙΚΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΑΙΤΗΜΑ:
ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ,
ΕΠΕΙΔΗ ΟΛΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΤΙ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΤΕ ΤΙΣ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΘΕΩΡΗΘΕΙΤΕ ΣΥΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΑΝ ΔΕΝ ΠΡΟΒΕΙΤΕ ΑΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΣΚΑΝΔΑΛΟΥ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΓΡΟΓΗ
(ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΛΥΣΗ, ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΑΣΕΠ)

ΤΑ ΠΑΧΙΑ ΛΟΓΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ BLOG ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΔΥΝΑΜΙΚΕΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΠΑΝΤΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ.

Ανώνυμος 15 Σεπτεμβρίου 2009 στις 7:21 μ.μ.  

15 Σεπτέμβριος 2009 2:44 μμ

ΦΙΛΕ 15 Σεπτέμβριος 2009 2:44 μμ

ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ ΔΕ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΠΤ.ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΡΟΚΥΡΗΞΗ ΠΡΟΣΛΗΦΘΗΣΑΝ ΑΤΟΜΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΠΟΧΡΩΣΕΩΝ.ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙ ΤΗΝ ΑΔΙΚΙΑ ΕΙΝΑΙ... ΝΑ ΠΡΟΣΛΑΒΕΙ Κ ΑΛΛΛΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΣΗ ΟΣΩΝ ΕΧΟΥΝ ΜΠΕΙ... ΔΕ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΠΤ.ΟΣΟΙ ΜΠΗΚΑΝ ...ΑΠΛΑ ΜΠΗΚΑΝ...ΤΟ ΜΟΝΟ ΑΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΜΕΤΘΕΣΟΥΝ ΑΛΛΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ "ΧΡΕΩΘΟΥΝ" ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΕΙΣ ΑΛΛΟΔΟΞΩΝ Κ ΑΛΛΟΦΥΛΩΝ, ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΦΡΑΓΚΟ.ΑΛΛΩΣΤΕ Η ΑΓΡΟΓΗ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ, ΟΥΤΕ ΚΑΝ Ν.Π.Ι.Δ., ΟΠΟΤΕ Κ Ο ΑΣΕΠ ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΘΑ ΠΛΗΣΙΑΣΕΙ...

alex 15 Σεπτεμβρίου 2009 στις 8:57 μ.μ.  

"ΟΜΑΔΑ ΓΕΩΠΟΝΩΝ"; ΤΙ ΜΟΡΦΗ ΘΑ ΕΧΕΙ;ΘΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΚΛΕΓΜΕΜΟΙ Ή ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ; ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΡΓΟΙ, ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΙ ΓΕΩΠΟΝΟΙ; ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΔΡΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΜΕ;

Ανώνυμος 15 Σεπτεμβρίου 2009 στις 9:49 μ.μ.  

Συμφωνώ απόλυτα!!!Ενημερώστε όλους τους γεωπόνους να συμμετέχουν σε αυτη τη διαμαρτυρία για αξιοκρατία!το σκάνδαλο ΑΓΡΟΓΗ πρέπει να σταματήσει!

Ανώνυμος 15 Σεπτεμβρίου 2009 στις 11:05 μ.μ.  

συναδελφισες και συναδελφοι οσο μπορουμε να στηριξουμε ολοι καθε προσπαθεια ειτε με απεργιες ειτε ακομα και με την ψηφο μας στο ΓΕΩΤΕΕ για καθε κινηση που μας αντιπροσωπευει και παρουσιαζει τα πραγματικα προβληματα των ανεργων γεωπονων

Ανώνυμος 16 Σεπτεμβρίου 2009 στις 11:59 π.μ.  

15 Σεπτέμβριος 2009 7:21 μμ

Στην ΑΓΡΟΓΗ μπήκαν κυρίως δεξιοί. Όσοι μπήκαν από άλλα κόμματα είναι είτε Τρικαλινοί (βλέπε Χατζηγάκης) είτε απίστευτοι γλύφτες οι οποίοι θα έγλυφαν και θα υπόσχονταν ψήφο σε οποιοδήποτε τους έταζε μια θέση... Οπότε, πόσοι να είναι αυτοί πια...

Από την άλλη πλευρά εγώ πιστεύω ότι πρέπει όλοι να αρχίσουμε επιτέλους να αντιδρούμε σε τέτοιου είδους προκηρύξεις! Ακόμα και με γκρίνια στο ΠΑΣΟΚ σχετικά με την ΑΓΡΟΓΗ και να απαιτήσουμε να απολυθούν τα λαμόγια και να επαναπροκηρυχθούν οι θέσεις με διαφανείς διαδικασίες, μέσω ΑΣΕΠ ή έστω με τα κριτήρια του ΑΣΕΠ!

Ανώνυμος 16 Σεπτεμβρίου 2009 στις 5:08 μ.μ.  

ναι συναδελφοι ολοι μαζι μπορουμε! να παλεψουμε να κανουμε κατι

Ανώνυμος 16 Σεπτεμβρίου 2009 στις 6:27 μ.μ.  

ΠΡΟΣ 15 Σεπτέμβριος 2009 7:21 μμ
ΕΣΥ ΤΙ ΕΙΣΑΙ?ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ, ΔΕΞΙΟΣ, ΚΕΝΤΡΩΟΣ?Η' ΜΗΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΕ ΑΠΕΞΩ ΚΑΙ ΘΕΣ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΝΑ ΧΩΘΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΠΟΥΘΕΝΑ ΝΑ ΜΗ ΜΕΙΝΕΙΣ ΣΤΕΝΟΧΩΡΗΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΑΔΙΚΗΜΕΝΟΣ???ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΡΕ ΣΕΙΣ ΠΟΛΛΟΙ ΕΡΓΑΤΟΠΑΤΕΡΑΔΕΣ ΜΑΖΕΥΤΗΚΑΤΕ, ΟΛΟΙ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΚΑΛΟ ΘΕΛΕΤΕ (ΤΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ)....

Ανώνυμος 16 Σεπτεμβρίου 2009 στις 8:43 μ.μ.  

ΠΡΟΣ 16 Σεπτέμβριος 2009 11:59 πμ

ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΣΑΙ ΠΙΚΡΑΜΕΝΟΣ/Η ΕΠΕΙΔΗ ΕΜΕΙΝΕΣ ΑΠΕΞΩ.ΦΙΛΕ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΠΤ.Η ΑΓΡΟΓΗ ΕΙΝΑΙ ΑΕ, ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΟΧΙ ΝΠΔΙ.ΑΡΑ ΔΕΝ ΕΜΠΙΜΠΤΕΙ ΣΤΗ ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΑ ΤΟΥ ΑΣΕΠ.ΑΠΛΑ...
ΜΠΟΡΕΙ ΑΝ ΠΑΣΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΠΡΟΣΛΑΒΕΙ Κ ΝΑ ΑΠΟΛΥΣΕΙ ΟΠΟΙΟΝ ΘΕΛΕΙ...
ΦΙΛΕ 16 Σεπτέμβριος 2009 6:27 μμ

ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ. ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ

Ανώνυμος 16 Σεπτεμβρίου 2009 στις 10:27 μ.μ.  

πρεπει να παλεψουμε για το καλο του γεωτεχνικου χωρου. για τα προβληματα του γεωπονικου κλαδου. τα προβληματα συσσωρευονται συνεχως πρεπει να αναλαβουμε δραση

Ανώνυμος 16 Σεπτεμβρίου 2009 στις 11:44 μ.μ.  

ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ .. ΣΤΗΝ ΑΓΡΟΓΗ ΔΕΝ ΠΙΑΝΕΙ ΑΣΕΠ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ Α.Ε. !! ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ , ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΛΑ ΔΕΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΟΥΝΙΟΥΝΤΑΙ.

Ανώνυμος 17 Σεπτεμβρίου 2009 στις 8:57 μ.μ.  

ΑΠ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΩ ΥΠΟΤΙΜΩ ΤΗΝ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟΝΟΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΒΛ@Κ#Σ Η ΠΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΑΝΑ μ@Λ#Κ$Σ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ.... ΚΑΛΑ ΡΕ ΒΟΔΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΑΙ Ν ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ Η ΑΓΡΟΓΗ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ ΠΩΣ ΝΑ ΣΑΣ ΤΟ ΠΟΥΜΕ ΤΕΛΟΣΠΑΝΤΩΝ ΤΙ ΑΣΕΠ Κ Π!Π@Ρ#%Σ ΛΕΤΕ.... Η ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΧΤΥΠΗΣΕΙ Η Μ:Λ&Κ*Α ΣΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ Η ΑΝΕΡΓΙΑ ΔΙΑΛΕΓΕΤΑΙ Κ ΠΑΙΡΝΕΤΕ..... ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ...

Ανώνυμος 17 Σεπτεμβρίου 2009 στις 9:39 μ.μ.  

οπεκεπε, αργογη, ελγα, χαμος!

δραματικες εξελιξεις παντου!

Ανώνυμος 18 Σεπτεμβρίου 2009 στις 1:12 π.μ.  

ελα ρε φιλε...τοτε γιατι δουλευουν όλοι οι νεοι της ΑΓΡΟΓΗΣ στα γραφεία του ΟΠΕΚΕΠΕ???
γιατι υπογραφουν 1700 μικτα???
γιατι ψαχνουν υπουργικο - βουλευτικό βυσμα όλοι για να μπουν???
γιατι οι πρόεδροι του ΕΛΓΑ ΚΑΙ ΟΠΕΚΕΠΕ ΚΑΙ ΕΝΩΣΕΩΝ εχωσαν τα γυναικόπαιδα???
γιατι εποπτεύονται απο το Υπ,Γεωργίας και Εσωτερικών???
γιατι το αν θα πληρωθούν οι γεωργοί εξαρτάται απο αυτούς???
ΕΠΕΙΔΉ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΟΥΛΑ Α.Ε. ΟΠΩΣ ΤΟ ΛΕΣ???
ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ!!! ΕΙΝΑΙ ΕΤΑΙΡΕΊΑ (ΣΥΜΦΩΝΩ) ...ΑΛΛΑ ΕΜΠΙΠΤΕΙ (εστω και μεταφορικά) ΣΤΟ ΕΥΡΥΤΕΡΟ ΔΗΜΟΣΙΟ!!!
Σε καμία άλλη Α.Ε. δεν υπάρχουν οι συγκεκριμένες παροχές!
Αν ηταν έτσι γιατι δεν βάζουμε βουλευτικό βύσμα να μπουμε σε μια εταιρεία απεντομώσεων???
γιατι οι προιστάμενοι φορέων του Υπουργείου Γεωργίας δεν έστειλαν τα παιδιά τους να δουλέψουν σε ένα φυτώριο, αλλά προτίμησαν την ΑΓΡΟΓΗ???
Νομίζω ότι το ποτήρι έχει ξεχυλίσει και πρέπει να αρχίσουμε να ξυπνάμε ΟΛΟΙ!!!

Ανώνυμος 18 Σεπτεμβρίου 2009 στις 12:19 μ.μ.  

Προς 17 Σεπτέμβριος 2009 8:57 μμ:
Είναι εταιρεία μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα που λειτουργεί με κανόνες ιδιωτικής οικονομίας, εποπτεύεται όμως από το ΥΠΑΑΤ και λειτουργεί προς χάριν του δημοσίου συμφέροντος. Δεν είναι μία απλή ανώνυμη εταιρεία! Πριν γράφεις οτιδήποτε να ενημερώνεσαι

Ανώνυμος 18 Σεπτεμβρίου 2009 στις 3:04 μ.μ.  

δημοσιο και παλι ΔΗΜΟΣΙΟ

ολα τα αλλα ειναι ιστοριες. μονο το δημοσιο αξιζει. αν δεν εισαι δημοσιος υπαλληλος, σε τρωει το τρεξιμο το αγχος τα τρελα ωραρια

Ανώνυμος 18 Σεπτεμβρίου 2009 στις 9:11 μ.μ.  

ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΟΤΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΟΧΟΣ ΣΤΗΝ ΑΓΡΟΓΗ . ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΜΕ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο ΑΣΕΠ ΔΕΝ ΠΙΑΝΕΙ ΣΤΗΝ ΑΓΡΟΓΗ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΦΑ ΕΨΙΛΟΝ !!!!!! ΞΕΚΟΛΑΤΕ ..

Ανώνυμος 19 Σεπτεμβρίου 2009 στις 8:58 π.μ.  

Υπάρχουν πολλοι αδαείς τελικα εδω μέσα. Κρίμα. Μια απλή παρατήρηση. Η τράπεζα Αττικής (Ιδιωτική Α.Ε.) είχε προσλάβει πριν 2-3 χρόνια υπαλλήλους. Την διαδικασία της πρόσληψης την είχε αναθέσει στο ΑΣΕΠ (με το αζημίωτο φυσικα για το ΑΣΕΠ). Το θέμα λοιπόν με τις προσλήψεις στην Αγρογή δεν είναι η νομική μορφή της εταιρίας. Είναι οτι δεν θέλουν να γίνουν αξιοκρατικα οι προσληψεις. Επίσης η Αγρογή -όπως και οποιαδήποτε άλλη εταιρία που ανήκει στο δημόσιο- ακολουθεί το πρόγραμμα εργασίας του δημοσίου. Όλοι όσοι προσλήφθηκαν έχουν αναρρωτηθεί άν θα καθόντουσαν το Σάββατο ή αν θα μπορούσαν να πήγαιναν στη δουλεία μισή ώρα αργότερα το πρωί αν δούλευαν σε ιδιώτη;

Ανώνυμος 19 Σεπτεμβρίου 2009 στις 3:29 μ.μ.  

Νομίζω ότι γυρνάμε γύρω γύρω απο το κυρίως θέμα χωρίς να το αγγίζουμε! Το ζήτημα είναι ότι ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ Α.Ε. ΜΕ ΚΥΡΙΟ ΜΕΤΟΧΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΕΠΟΠΤΕΥΟΜΕΝΕΣ (ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΆ ΔΙΟΙΚΟΥΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ) ΟΙ ΟΠΟΙΕς ΝΑ ΜΗΝ ΕΜΠΙΠΤΟΥΝ ΣΤΗΝ ΔΙΚΑΙΔΟΣΙΑ ΤΟΥ ΑΣΕΠ. Προσωπικά μεχρι προσφατα δεν ήξερα καν την ύπαρξη τέτοιων "Α.Ε." Πιστεύω ότι η ίδρυση τους αποσκοπει στην ηθελημενη καταστρατηγηση του ΑΣΕΠ για καθαρά ρουσφετολογικούς λογους και θα έπρεπε τα συλλογικά όργανα του κλάδου μας να ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΝ την κατάργηση τους (των εν λογω ΑΕ) ή την αλλαγή καθεστώτως λειτουργίας τους και την υπαγωγή τους στην δικαιοδοσία του ΑΣΕΠ είναι ξεκαθαρα τα πραγματα!

Ανώνυμος 19 Σεπτεμβρίου 2009 στις 5:41 μ.μ.  

συναδελφοι,

πρεπει να δουμε τι θα γινει ζητημα των προσληψεων στο γεωπονικο χωρο

τι μετρα θα παρουμε, τι δρασεις θα αναλαβουμε κλπ για ολα τα ζητηματα, τα θεματα, τα προβληματα κλπ του κλαδου μας

αν ειμαστε ενωμενοι ως κλαδος μπορουμε να πετυχουμε τα παντα

Ανώνυμος 19 Σεπτεμβρίου 2009 στις 9:57 μ.μ.  

γιατι το δημοσιο εχει τοσο μεγαλη αξια? γιατι ΚΑΝΕΙΣ δεν μπορει να σε διωξει απο αυτο απαξ και μπεις. ακομα και αν δεν δουλευεις σωστα, δεν δουλευεις πολυ, δεν δουλευεις καθολου, δεν δουλευεις ευδιαθετος, κλπ

ΚΥΡΙΩΣ ΟΜΩΣ, ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΕΧΕΙ ΑΞΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΕΛΑΧΙΣΤΟΥΣ.


αν ολοι μας μπορουσαμε να μπαινοβγαιναμε στο δημοσιο κατα βουληση, τοτε οι -διασημες πλεον- λεξεις ΟΠΕΚΕΠΕ, ΑΓΡΩΓΗ, ΕΛΓΑ, ΑΣΕΠ, ΠΔ 164, θα μας αφηναν αδιαφορους και δεν θα διαπερνουσαν τους εγκεφαλους μας σαν 220 volt ηλεκτρικο ρευμα, οπως συμβαινει τωρα.

Ανώνυμος 20 Σεπτεμβρίου 2009 στις 11:58 π.μ.  

ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΝ !! ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΟΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟ. ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ, ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ. ΟΛΟΙ ΜΑΘΑΜΕ ΝΑ ΒΟΛΕΥΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΕΛΓΑΔΕΣ, ΟΠΕΚΕΠΕΔΕΣ ΚΑΙ ΑΓΡΟΓΕΣ. ΜΑΣ ΓΛΥΚΑΝΕ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑΥΤΟ ΦΩΝΑΖΟΥΜΕ ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ.
ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ.. ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΜΑΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ?? ΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΕΩΠΟΝΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ ?? ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΦΙΜΑΣ, ΦΑΡΜΑΚΑΣ, ΑΓΡΟΟΙΚΟΝΟΜΟΣ Κ.Τ.Λ ? ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΝΕΙ ΓΕΩΠΟΝΟΙ ΕΛΓΑ.
ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕ ΝΑ ΞΥΠΝΑΜΕ ΛΙΓΟ. ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΖΗΤΑΜΕ ΤΟΝ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΤΟ ΕΠΙ ΠΕΝΤΑΕΤΙΑΣ ΣΠΟΥΔΑΓΜΕΝΟ ΜΥΑΛΟ ΜΑΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΨΑΞΕΙ ΑΛΛΕΣ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΛΥΣΕΙΣ? ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΟΥΧΕΣΑ ..

Ανώνυμος 20 Σεπτεμβρίου 2009 στις 6:45 μ.μ.  

παρακαλώ μπήτε να το δείτε... είναι η πρώτη φορά που παραδέχομαι το ΓΕΩΤ.Ε.Ε. ... ας ελπίσουμε να γίνουν ρεζίλι... (αυτοί τουλάχιστον που δεν άξιζαν αυτή τη θέση)... θα ντραπούν καθόλου άραγε; Θα κοκκινίσουν που κλέψανε κυροπλεκτικά τη θέση κάποιου συναδέλφου, που είχε όλα τα απαραίτητα προσόντα για αυτές τις θέσεις, και όχι μόνο; Ας ελπίσουμε πως θα ιδρώσει λίγο το αυτάκι τους, στην ιδέα της απόλυσης ή μήπως και της διαγραφής από το ΓΕΕΩΤ.Ε.Ε.... Γιατί έτσι πρέπει κυρίες και κύριοι... όποιος δηλητηριάζει τον κλάδο μας πρέπει να του αφαιρείται η άδεια ασκήσεως... να δούμε μετά ποιος θα χρησιμοποιεί τον εκάστοτε βουλευτή χωρίς φόβο και πάθος....;;;;

http://www.geotee.gr/lnkFiles/20090918_DT_Agrogi.pdf

καλή ανάγνωση... μακάρι να έχουμε σύντομα νέα...

Ανώνυμος 21 Σεπτεμβρίου 2009 στις 12:59 π.μ.  

Προς 20 Σεπτέμβριος 2009 11:58 πμ

Ωραια τα λες συναδελφε. Νομιζω ομως πως τα λες για τους υπολοιπους συναδελφους και οχι για τον ευατο σου. Δε σε κραταει κανενας. Γινε ΤΡΟΦΙΜΑΣ, ΦΑΡΜΑΚΑΣ ή ΑΓΡΟΟΙΚΟΝΟΜΟΣ οπως λες. Ασε εμας τους υπολοιπους να ασχοληθουμε με το δημοσιο.

Τι ευκολα ειναι τα λογια παντως....

Ανώνυμος 21 Σεπτεμβρίου 2009 στις 8:38 π.μ.  

να μην ξεχασει το γεωτεε να ζητησει κ τη λιστα οσων προσληφθησαν στον οπεκεπε με συμβαση εργου.αν δεν κανω λαθος καποιος απο το συμβουλιο που ζητα τη λιστα απο την αγρογη υπεγραψε για τισ συμβασεις εργου.ετσι δεν ειναι?????????

Ανώνυμος 21 Σεπτεμβρίου 2009 στις 1:16 μ.μ.  

ΠΑΙΔΙΑ ΞΕΚΟΛΛΗΣΤΕ ΛΙΓΟ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ. ΟΤΙ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΡΟΓΗ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΕΜΑΣ Ή ΕΥΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ, ΕΓΙΝΕ. ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΤΟ ΑΛΛΑΖΕΙ ΑΥΤΟ. ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΠΗΚΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΚΟΥΝΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ Ο ΕΡΓΟΔΟΤΗΣ Ή ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟ ΜΑΓΑΖΑΚΙ. ΕΙΝΑΙ ΑΕ. ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ; ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΥΣ ΠΗΡΑΝ ΚΑΙ ΠΩΣ. ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΛΛΙΣΤΑ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΝΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΤΟΥ! ΤΙ ΖΟΡΙ ΤΡΑΒΑΤΕ ΕΣΕΙΣ; ΤΟ ΠΙΑΣΑΤΕ ΤΟ ΝΟΗΜΑ; ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΛΟΙΠΟΝ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΑΛΛΑ, ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ. ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΛΛΕΣ ΑΝΤΟΧΕΣ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΜΑΣ. ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΝΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΒΥΣΜΑ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΤΥΧΗ! ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΛΟΙΠΟΝ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ

Ανώνυμος 21 Σεπτεμβρίου 2009 στις 3:25 μ.μ.  

Προς 21 Σεπτέμβριος 2009 1:16 μμ
Άντε λοιπόν με το καλό και σε συμβάσεις έργου στον ΕΛΓΑ, αλλά τι λεω γιατί να μην αναλάβει το έργο του ΕΛΓΑ μια "ιδιωτική" εταιρεία ιδρυμένη εποπτευόμενη και διοικούμενη απο το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης;
Γιατί να ασχολόυμεθα εμείς; Και τότε αυτό πού είναι να γίνει θα γίνει, δεν παιρνουμε καλύτερα μια πέτρα να την δεσουμε στον λαιμό μας και να παμε να πνιγούμε ομαδικά καλύτερα;

Ανώνυμος 21 Σεπτεμβρίου 2009 στις 6:34 μ.μ.  

Ο 21 Σεπτέμβριος 2009 1:16 μμ ειναι ΣΙΓΟΥΡΑ ενας απο αυτους που μπηκαν αγρογη.

Ανώνυμος 21 Σεπτεμβρίου 2009 στις 8:15 μ.μ.  

ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΤΩΝ ΕΚΛΕΚΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΑΓΡΟΓΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΚΑΤΕΥΝΑΣΟΥΝ ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΙΣΧΟΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΞΕΧΑΣΤΕΙ.
ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ Η ΑΓΡΟΓΗ ΕΙΝΑΙ Α.Ε.ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΙ Ή ΟΤΙ Η ΑΓΡΟΓΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟ.... ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΝΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΤΡΩΕΙ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ.

ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΜΗΝ ΠΕΣΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ ΤΟΥ ΥΠΝΩΤΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΟΥΣ.

ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΑΣΤΕΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΝΕΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΥ ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ
-ΓΙΑ ΑΜΕΣΗ ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΤΩΝ ¨ΕΚΛΕΚΤΩΝ¨
-ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΜΕΣΟ ΑΣΕΠ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΗΣ ΑΓΡΟΓΗΣ.

ΟΠΩΣ ΕΓΡΑΨΕ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΄ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΛΛΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΘΑ ΕΙΣΤΕ ΣΥΝ ΥΠΕΥΘΗΝΟΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΙΣΧΟΣ.

ΕΙΝΑΙ ΖΗΤΗΜΑ ΤΙΜΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΜΑΣ ΑΥΤΗ Η ΞΕΦΤΙΛΑ ΝΑ ΜΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ...

ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΈΚΛΕΚΤΟΙ΄ΤΗΣ ΑΓΡΟΓΗΣ ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ...

Θεσσαλος 21 Σεπτεμβρίου 2009 στις 9:17 μ.μ.  

Συμφωνω απολυτα με τον 21 Σεπτεμβριου 8.15
Σ ολα υπαρχουν ορια και στην συγκεκριμενη περιπτωση εχουν ξεπεραστει.
Δυο βδομαδες μεινανε ακομα...
Ειναι προκληση επειδη εισαι σοι υπουργου η επειδη ο συζυγος σου το παιζει αγροτοπατερας η επειδη ο πατερας σου ειναι διευθυντης σε δημοσια υπηρεσια στην Λαρισα εχουσα αμεση σχεση με τον αγροτικο κοσμο(μερικες απ τις πιο κραυγαλεες περιπτωσεις) να καταστρατηγεις ασυστολα και προκλητικα καθε στοιχειωδη εννοια αξιοκρατιας και αξιοπρεπειας...

Ανώνυμος 21 Σεπτεμβρίου 2009 στις 9:49 μ.μ.  

ΚΑΝΕΙΣ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ 21 Σεπτέμβριος 2009 6:34 μμ. ΔΕΝ ΜΠΗΚΑ ΣΤΗΝ ΑΓΡΟΓΗ. ΟΧΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΣΤΕΙΛΑ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ, ΑΛΛΑ ΔΕ ΜΕ ΠΗΡΑΝ. ΟΤΙ ΓΡΑΦΩ ΤΟ ΓΡΑΦΩ ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΝ ΚΙ ΕΜΕΝΑ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΤΟ ΜΗΝΑ ΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΠΙΑΝΕΙ ΠΑΝΙΚΟΣ ΚΑΙ ΤΑΡΑΧΗ. ΑΠΛΑ ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΑΛΛΟ ΝΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ. ΘΑ ΠΑΘΩ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΚΟ ΑΠΟ ΤΟ ΑΓΧΟΣ. ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΗΝ ΙΔΕΑ ΠΩΣ ΚΑΤΙ ΦΕΛΛΟΙ ΕΠΙΠΛΕΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΓΡΟΓΗ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥΣ ΤΟΥΣ ΝΟΙΑΖΕΙ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΙ ΑΜΑΞΙ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ Ή ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΝΕ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΤΑ ΧΜΑΣ. ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΛΟΙΠΟΝ: ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.

Ανώνυμος 21 Σεπτεμβρίου 2009 στις 9:54 μ.μ.  

ΟΣΑ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ Η ΑΛΕΠΟΥ ...ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ !

Ανώνυμος 21 Σεπτεμβρίου 2009 στις 10:58 μ.μ.  

21 Σεπτέμβριος 2009 8:15 μμ

Συμφωνώ σε μεγαλο βαθμό με αυτά που λέει ο συνάδελφος.
Η αλήθεια δυστυχώς είναι ότι ακόμα και αν έρθει το ΠΑΣΟΚ στην εξουσία το πιο πιθανό είναι να μην κάνει τίποτα για όσους κατάφεραν να χωθούν στην ΑΓΡΟΓΗ και όλοι οι γλύφτες να μείνουν στις θεσούλες τους! Αλλά ακόμα και έτσι να είναι, το θέμα είναι ότι πρέπει να αντιδράσουμε σε αυτό! Αν δεν αντιδράσουμε, αν δεν πιέσουμε όλοι πολιτικούς κτλ δεν πρόκειται να γίνει τίποτα!

Οφείλουμε να αντιδράσουμε για να δούν πως υπάρχουμε! Να δουν πως ενοχλούμαστε! Οφειλουμε να πιέσουμε να επαναπροκηρυχθούν οι θέσεις με διαφανείς διαδικασίες! Ακόμα και τίποτα να μη γίνει (επειδή είναι ΑΕ) πρέπει να δείξουμε ότι δεν δεχόμαστε τέτοιου είδους υποτίμηση της νοημοσύνης μας πάνω από όλα!

Αντιδράστε συνάδελοι! Μόνο έτσι έχουμε ελπίδα!

Ανώνυμος 21 Σεπτεμβρίου 2009 στις 11:09 μ.μ.  

το φετινο καλοκαιρι ηταν αναμφισβητητα το πιο δυσκολο για τον κλάδο μας...δακοκτονίες με βυσμα...οπεκεπε με βυσμα...αγρογη με βυσμα και το όργιο αδιαφάνειας συνεχίζεται...το θέμα το συζητάω συνέχεια με παλιους συμφοιτητες και παλιους συναδελφους γιατι ειναι αυτο που μας "καιει" ΟΛΟΥΣ!
με μεγαλη εκπληξη ανακάλυπτω ότι κάποιοι απο αυτους κατεληξαν να επισκέπτονται ψυχολόγο για να αποβάλουν την κατάθλιψη που τους έχει δημιουργήσει η κατάσταση που ζούμε και δυστυχώς κάποιοι άλλοι περισσότερο ευάλωτοι αρρώστησαν αποκτώντας ψυχοσωματικά προβλήματα απο το αγχος και τη στεναχώρια!
κατι πρεπει να γινει και μάλιστα ΑΜΕΣΑ!αν μ ακουει κάποιος απο τα σωματεία που λειτουργουν για το συμφέρον του κλάδου μας ας ενεργοποιηθεί!ο αγροάνεργος όπως φαίνεται δεν είναι πλεον αγροανεργος γιαυτο και δεν ανταποκρίνεται στα καλέσματα όλων!το ΠΑΣΟΚ για να αλλάξει την κατάσταση πρέπει να κατακλυστεί απο τα παράπονα μας!δεν πρόκειται κανένας βουλευτης απο μόνος του να μπει στα blogs για να συνειδητοποιήσει το πρόβλημα και να δράσει!εμεις πρέπει να τους ενημερώσουμε και μάλιστα ΜΑΖΙΚΑ! γιατι στο τέλος μας βλέπω όλους με αντικαταθλιπτικα, αγχολυτικά και στη χειρότερη...με χημειοθεραπείες!!

Ανώνυμος 22 Σεπτεμβρίου 2009 στις 12:35 π.μ.  

ΚΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΙ ΤΙ ΑΓΡΟΓΗ ΚΑΙ ΒΛΑΚΙΕΣ,ΑΚΟΜΑ ΕΚΕΙ ΜΕΝΕΤΕ;...ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΕ ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ 8 ΣΕΛΙΔΩΝ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΙΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΓΡΟΦΥΛΑΚΗ...ΤΑ ΓΑΛΑΖΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΡΕΜΑΣΤΕ ΤΙΣ ΓΛΩΣΣΑΡΕΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΓΛΥΨΙΜΟ ΚΑΙ ΤΡΕΞΤΕ ΜΗ ΣΑΣ ΠΡΟΛΑΒΟΥΝ ΑΛΛΟΙ, ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΣΠΟΝΤΑ ΓΙΑ ΓΕΩΠΟΝΟΥΣ...ΨΑΞΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ, ΕΓΩ ΤΗΝ ΕΙΔΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ BLOG...ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ!!!(ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΟΛΠΟ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΥ ΔΕ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΑΓΡΟΦΥΛΑΚΗ)

Ανώνυμος 22 Σεπτεμβρίου 2009 στις 1:19 π.μ.  

ΚΑΛΑ ΕΙΣΤΕ ΣΟΒΑΡΟΙ??ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΕΙ (ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΚΕ) ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΡΟΥΣΦΕΤΙΑ?ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΜΑΘΕΙ ΑΚΟΜΗ ΟΤΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΕΤΣΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ?ΚΑΛΑ ΛΕΩ ΕΓΩ ΜΑΖΕΥΤΗΚΑΝΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΡΓΑΤΟΠΑΤΕΡΕΣ..ΝΑ ΡΙΞΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΒΟΜΒΑ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ 'ΤΡΕΞΕΙ' Η ΛΙΣΤΑ ΤΟΥ ΕΛΓΑ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΕΛΑΣΟΥΜΕ??ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΜΦΘΕΙ Η ΛΙΣΤΑ ΤΟΥ ΕΛΓΑ ΑΠΟ ΤΗ ΝΕΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΚΑΛΟΥΝ ΚΟΣΜΟ ΣΑΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΓΙΑ ΚΑΛΥΨΗ ΕΚΤΑΚΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ??ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΕ,ΓΙΑ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΟ ΛΙΓΑΚΙ ΚΑΙ ΤΑ ΞΑΝΑΛΕΜΕ....ΣΠΑΖΟΚΕΦΑΛΙΑ ΓΙΑ ΔΥΝΑΤΟΥΣ ΛΥΤΕΣ!

Ανώνυμος 22 Σεπτεμβρίου 2009 στις 9:00 π.μ.  

ΔΙΑΒΑΖΩ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ Κ ΧΑΡΙΤΩΜΕΝΑ Κ ΠΡΑΜΑΤΙΚΑ ΑΠΟΡΩ ΜΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΠΟΥ ΚΟΥΒΑΛΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ.Η ΑΓΡΟΓΗ ΠΗΡΕ ΟΠΩΣ ΠΗΡΕ ΚΟΣΜΟ.ΤΕΡΜΑ ΤΕΛΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΨΕΙΡΙΖΟΥΜΕ.Κ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΝΑ ΑΠΟΛΥΘΟΥΝ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΔΕ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΡΙΣΚΟ ΝΑ ΧΡΕΩΘΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΑΛΛΩΝ ΕΠΟΧΩΝ, ΓΤ ΑΝ ΤΟΥΣ ΑΠΟΛΥΣΕΙ ΑΥΤΟ ΘΑΝΑΙ.ΑΣΕ ΠΟΥ ΜΕΣΑ Σ'ΑΥΤΟΥΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ Κ ΕΚΛΕΚΤΟΙ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΠΟΥ ΠΡΟΣΛΗΦΘΗΣΑΝ.ΕΠΙΠΛΕΟΝ Η ΑΓΡΟΓΗ, Η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, ΟΠΩΣ Κ ΤΟ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΕ ΔΕΝ ΕΜΠΙΠΤΟΥΝ ΣΤΗ ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΑ ΤΟΥ ΑΣΕΠ.ΟΤΑΝ Η ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΑΕ ΠΗΡΕ ΓΕΩΠΟΝΟΥΣ ΓΤ ΔΕΝ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΗΚΑΜΕ/ ΤΟ ΓΕΩΤΕΕ ΟΤΑΝ ΠΡΟΣΕΛΑΒΕ ΚΟΣΜΟ ΜΕ ΣΥΜΒΑΣΗ ΕΡΓΟΥ Ο ΟΠΕΚΕΠΕ ΓΤ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΤΙΠΟΤΑ?ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΜΙΛΑΕΙ?Κ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΒΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΓΕΩΤΕΕ, ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΜΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΟ ΕΠΑΙΝΟΥΜΕ?ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΙΝ ΚΑΝΑ ΔΙΜΗΝΟ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΜΕ? ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΛΘΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΠΡΟΤΕΙΝΩ!
ΚΑΝΕΙΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕΙ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΜΑΣ.Κ ΑΥΤΑ ΠΕΡΙ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΑ ΑΚΟΥΩ ΒΕΡΕΣΕ.ΤΙ ΚΑΝΕΙ Η ΠΕΑΣΓΕ ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ??????/ΑΠΛΑ ΤΙΠΟΤΑ ΚΥΡΙΟΙ

Ανώνυμος 22 Σεπτεμβρίου 2009 στις 12:27 μ.μ.  

Πολλές παρεμβάσεις έκανε η ΠΑΣΚ ΓΕΩΠΟΝΩΝ ΛΑΡΙΣΑΣ και δημοσιεύθηκαν εδώ.
Ο δραστήριος συνδικαλιστής κ.Μακάς μπορεί να αποσπάσει κάποια δήλωση ή στην καλύτερη περίπτωση δέσμευση για τους συμβασιούχους ΓΕΩΠΟΝΟΥΣ για το προεδρικό του Παυλόπουλου για την ομηρία εκατοντάδων συναδέλφων;
Γιατί τα μεγάλα λόγια από το βήμα της αντιπολίτευσης είναι εύκολα τώρα από την(διαφαινόμενη) θέση του οδηγού σαν να σταμάτησαν.

Το μεγαλύτερο "έγκλημα" που συμβαίνει αυτή την στιγμή είναι ότι πάμε για εκλογές χωρίς καμιά παρέμβαση(όπως πάντα άλλωστε) από τα συνδικαλιστικά όργανα του κλάδου μας.

Καλή η πράσινη ανάπτυξη που μοστράρει το κόμμα σας κ.Μακά,αλλά σαν Γεωπόνος και συνδικαλιστής-τα εργασιακά προβλήματα τα γνωρίζεται πολύ καλά άρα δεν χωρούν δικαιολογίες και υπεκφυγές-ελπίζω στην εκδήλωση που ετοιμάζεται στις 25 με τους υποψηφίους βουλευτές του κόμματος σας να τεθεί το θέμα της ανεργίας της ανασφάλειας της ομηρίας που μαστίζει τον ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ κλάδο και να υπάρξουν επίσημες δεσμεύσεις.

Ανώνυμος 22 Σεπτεμβρίου 2009 στις 3:16 μ.μ.  

22 Σεπτέμβριος 2009 9:00 πμ

Τι που είναι η ΠΕΑΣΓΕ ρε φίλε? Τα δυο-τρια άτομα που τρέχουν στην ΠΕΑΣΓΕ (πρόεδρος κ γραμματεας) θα μας σώσουν? Εσύ που ήσουν όταν η ΠΕΑΣΓΕ έτρεχε για τον ΟΠΕΚΕΠΕ με απεργείες, καταλήψεις, ενημερώσεις, δελτία τύπου κτλ κτλ?
Πάρτε το χαμπάρι όλοι! Πρέπει να οργανωθούμε και να αντιδράσουμε! Πρέπει να συσπειρωθούμε και να πιέσουμε!
Αλλιώς ξεχάστε το γεωπονιλίκι και κάντε κάτι άλλο...

Ανώνυμος 22 Σεπτεμβρίου 2009 στις 7:24 μ.μ.  
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Θεσσαλος 22 Σεπτεμβρίου 2009 στις 7:45 μ.μ.  

Να πω τα ονοματα τριων πολυ χαρακτηριστικων προσληψεων στη αγρογη;
Θα τα δημοσιευσεις αγροανεργε;

Ανώνυμος 22 Σεπτεμβρίου 2009 στις 8:54 μ.μ.  

ΝΑΙ ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΑΣ!!!ΕΝΑΝ ΞΕΡΩ ΚΙ ΕΓΩ, ΕΓΡΑΦΕ ΣΕ ΓΝΩΣΤΟ ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ BLOG ΚΑΙ ΕΞΑΠΕΛΕΙΕ ΥΒΡΕΙΣ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΠΑΡΟΥΝ ΣΤΟΝ ΟΠΕΚΕΠΕ!ΤΩΡΑ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΒΟΥΛΩΣΕΙ ΟΜΑΔΙΚΩΣ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ!

alex 22 Σεπτεμβρίου 2009 στις 10:15 μ.μ.  

ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ "ΠΑΕΙ ΠΕΡΑΣΕ, ΠΡΟΣΛΗΦΘΗΚΑΝ ΑΥΤΟΙ ΣΤΗΝ ΑΓΡΟΓΗ";; ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΜΕ;;ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ Η ΑΡΧΗ ΓΙΑ ΠΙΟ ΔΥΣΑΡΕΣΤΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ!!

Θεσσαλος 23 Σεπτεμβρίου 2009 στις 7:03 π.μ.  

Κριμα
Επρεπε να τα δημοσιευσεις τα ονοματα που εστειλα αγροανεργε...
Αν δεν ντρεπονται αυτοι γιατι να ντρεπομαστε εμεις;

Ανώνυμος 23 Σεπτεμβρίου 2009 στις 12:06 μ.μ.  

ΦΙΛΕ 23 Σεπτέμβριος 2009 7:03 πμ
ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ.ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ.ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ.
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΑΡΕΣΕΙ ΜΕΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΒΑΡΕΤΟΙ ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ Κ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ.ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΣ ΤΑ ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΑΔΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΘΕΝΑΓΩΓΕΙΑ...
ΑΠΛΑ
"ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΑΣ"

Ανώνυμος 23 Σεπτεμβρίου 2009 στις 1:30 μ.μ.  

22 Σεπτέμβριος 2009 7:24 μμ

ρε φίλε μην γράφουμε και ότι να ναι, που το άκουσες αυτό εσύ???? Δεν ισχύει τίποτα τέτοιο και το ξέρω σίγουρα!
Μη γράφουμε ότι θέλει ο καθένας εδω μεσα, ψέματα και χαζομάρες γιατί έτσι δεν καταφέρνουμε τίποτα...

Ανώνυμος 23 Σεπτεμβρίου 2009 στις 1:35 μ.μ.  

22 Σεπτέμβριος 2009 7:24 μμ

τι ανυπόστατα ψεύδη είναι αυτά ρε παιδιά? Τι λάσπη...??? Μα δεν ντρεπόμαστε καθόλου δηλαδή? Που κυκλοφορούν αυτά?

Μην αρχίζουμε τώρα να κατηγορούμε την ΠΕΑΣΓΕ για τα στραβά του κλάδου μας. 2-3 άτομα τρέχουν εκεί μέσα και κάνουν ότι μπορούν τα παιδιά και μπράβο τους!
Συγχαρητήρια τους αξίζουν που έχουν κάνει όλο αυτό τον κόπο τόσο καιρό χωρίς καμία στήριξη, 5000 άνεργοι και συμβασιούχοι είμαστε, που είναι όλοι αυτοί? Γιατί δεν στηρίζουν την προσπάθεια της ΠΕΑΣΓΕ? Έχετε σκεφτεί ότι αν ο καθένας από εμάς έκανε έστω κάτι λίγο, έστω μια μικρή προσπάθεια και στηριζε τον αγώνα, μπορεί να μην φτάναμε εδώ που είμαστε τώρα???

Θεσσαλος 23 Σεπτεμβρίου 2009 στις 5:07 μ.μ.  

Προς 23/9 12.06
Εισαι λαθος φιλε μου.
Αφου τους πηρανε(μεχρι τις εκλογες βεβαια) γιατι να μην δημοσιευτουν τα ονοματα τους;
Αντι να θεωρουνται αυτοι απατεωνες θεωρουμαστε εμεις ρουφιανοι;
Απο ποτε η αληθεια ειναι ντροπη και οσοι την λενε ειναι χαφιεδες;

Ανώνυμος 24 Σεπτεμβρίου 2009 στις 12:53 π.μ.  

23 Σεπτέμβριος 2009 5:07 μμ

Three birds are sitting!!!

Ανώνυμος 24 Σεπτεμβρίου 2009 στις 9:05 μ.μ.  

να φυγει η δεξια! δεν σας θελει αλλο ο λαος! τοπο στην ελπιδα την νεα προοπτικη. ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!

Ανώνυμος 25 Σεπτεμβρίου 2009 στις 11:05 μ.μ.  

Συνάδελφοι αντιρδάστε με όποιο μέσο μπορείτε! Στείλτε fax, e-mail, πάτρε τηλέφωνα σε βουλευτές κτλ και ενημερώστε/απειλήστε τους πως αν δεν απολύσουν τους γλύφτες που χώθηκαν στην ΑΓΡΟΓΗ και στον ΟΠΕΚΕΠΕ θα υποστούν τις συνέπειες!
Δεν ζητάμε να πάρουν άλλους τόσους και αυτοί, κρατώντας τους ήδη χωμένους! Ζητάμε απόλυση όσων μπήκαν με βίσμα και επαναπροκήρυξη των θέσεων με διαφανείς διαδικασίες (κριτήρια ΑΣΕΠ)!
Ναι είναι ΑΕ θα πείτε κάποιοι, αλλά αν φοβηθεί ο βουλευτής ότι δεν θα ξαναβγει, πες μου μετά για το αν μπορεί να τους απολύσει ή όχι...

Ανώνυμος 28 Σεπτεμβρίου 2009 στις 8:09 μ.μ.  

διαβαζοντας τα σχολια ορισμενων εδω μεσα μονο γελιο μου προκαλουν
η αγρογη απο το 2002 που παρακολουθω ζητουσε κατα καιρους κοσμο για διαφορα εργα που ειχε..απο οσο ξερω οι οι αιτησεις στην αγρογη απο πλευρας γεωπονων ΗΤΑΝ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ,καθως τα λεφτα δεν ηταν καλα και το κυριοτερο...ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ κατι που οσοι εχουν γαλουχηθει με κατι ελγαδες και δακοκτονιες και αγροτικα ΔΕΝ ΚΑΤΑΝΟΟΥΝ!δεν μπορουν να καταλαβουν τι σημαινει να δουλευεις μεχρι το βραδυ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΕΣΑΙ!!!!
αφηστε λοιπον τις κλαψες και βαλτε και λιγο το ρημαδι το κεφαλι σας να σκεφτει..οσο για τους αφελεις ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΝΑ ΔΙΩΞΕΙ ΚΟΣΜΟ...ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΛΑΒΕΙ ΠΑΛΙ ΚΑΠΟΙΑ Ι-Δ-Ι-Α ΑΤΟΜΑ???? ΕΙΣΤΕ ΣΟΒΑΡΟΙ?ΘΑ ΔΙΩΞΕΙ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΑΤΟΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΤΩΡΑ ΠΑΣΟΚ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΒΡΗΚΑΝ ΑΚΡΗ ΣΤΗΝ Ν.Δ...ΡΕ ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ????ΤΕΛΟΣ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ (ΚΑΙ ΚΑΛΑ) ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΔΙΚΑΙΟΙ ΚΑΙ ΣΩΣΤΟΙ..ΚΑΠΟΤΕ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΜΕΝΑΝ ΑΝΕΡΓΟΙ ΑΛΛΟΙ "ΠΡΑΣΙΝΟΙ"ΔΟΥΛΕΥΑΝ ΜΕ ΑΡΘΡΟ 20 ΠΣΕΑ....ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ?Ο ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ ΤΟΥΣ ΕΚΑΝΕ ΜΟΝΙΜΟΥΣ.....ΜΕ 3 ΜΟΝΟ 8ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΡΗΜΑΔΙ ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ!!!!!ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΝΕΤΕ ΟΝΕΙΡΑ ΠΕΡΙ ΕΚΔΙΚΗΣΕΩΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ...
ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΙ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΑΣ ΥΠΝΟ

Ανώνυμος 28 Σεπτεμβρίου 2009 στις 8:54 μ.μ.  

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΟΥ ΦΙΛΕ 23 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 5:07.
ΜΕΣΑ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΙΣ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.

ΑΔΙΣΤΑΚΤΑ ΠΤΩΜΑΤΟΦΑΓΑ ΚΟΡΑΚΙΑ ΤΗΣ ΑΓΡΟΓΗΣ,
ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΦΑΓΑΤΕ ΑΝΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΑΞΙΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ,
ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΟΙ ΜΕΡΕΣ ΣΑΣ.
ΜΟΝΟ 6 ΜΕΙΝΑΝΕ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ.

ΓΙΑΤΙ Ο ΨΕΥΤΗΣ Ο ΚΛΕΦΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΛΑΜΟΓΙΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΧΑΙΡΕΤΑΙ.

ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΣΑΣ......
ΚΑΙ ΑΠΟ ΔΕΥΤΕΡΑ ΑΡΧΙΖΕΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΣΑΣ.

Ανώνυμος 2 Οκτωβρίου 2009 στις 2:44 π.μ.  

ΟΛΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΣΕ ΤΡΕΙΣ ΜΕΡΕΣ.ΤΕΛΟΣ Ο ΣΚΟΤΑΔΙΣΜΟΣ, ΤΕΛΟΣ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΔΥΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ, ΤΕΛΟΣ ΟΙ ΚΟΥΜΠΑΡΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΕΣΤΟΙ.ΝΑ ΑΝΑΣΑΝΟΥΜΕ ΞΑΝΑ, ΝΑ ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΞΑΝΑ, ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ...ΒΡΩΜΙΣΑΜΕ ΠΙΑ ΜΕ ΤΑ ΣΟΥΛΗΚΙΑ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΠΙΣΘΟΔΡΟΜΙΣΗΣ...ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ...ΤΕΛΟΟΟΣ.

Ανώνυμος 6 Οκτωβρίου 2009 στις 8:35 μ.μ.  

agroanerge
πρεπει να γυρισεις πισω
δεν υπαρχει αλλο μπλοκ να υποστηριζει τους αχρωματιστους...μην αφησεις να κανουν οτι 8ελουν χωρις αντιδραση σε βαρος μας τα λαμογια και οσοι τους υπηρετουν (..οι γνωστοι πρασινοτουρκοι)...ΣΩΣΕ ΜΑΣ!!!!!
ΘΡΥΛΕΩΝ!!!!

Ανώνυμος 6 Οκτωβρίου 2009 στις 9:35 μ.μ.  

συγχαρητηρια για την πολυ καλη ενημερωση κριμα που θα τη χασουμε.να εισαι καλα

Ανώνυμος 8 Οκτωβρίου 2009 στις 4:43 μ.μ.  

Μπράβο αγρο-"άνεργε" ή να πω καλύτερα αγρο-εργαζόμενε ή αγρο-βύσμα???
Δηλώνεις ότι σταματάς γιατί "κουράστηκες" το Δεκαπεντάυγουστο, εντελώς τυχαία βγαίνει η ΑΓΡΟΓΗ και εντελώς τυχαία σε παίρνουν εκεί!!! Οπότε και εντελώς τυχαία μετά από λίγες μέρες σταματάς και την ανάρτηση σχολίων... Μήπως μαζεύτηκαν πολλά αρνητικά σχόλια για τα λαμόγια που χώθηκαν ΑΓΡΟΓΗ? Μήπως είπε κανένας το όνομά σου???
Κατά τα άλλα η ΠΕΑΣΓΕ σου έφταιγε κι εσένα, αγωνιστή της δεκάρας...

Ανώνυμος 10 Οκτωβρίου 2009 στις 10:45 μ.μ.  

isos na eprepe na exo afisei to sxolio mou noritera alla pote den einai arga gia kapoion na ekfrasei tin gnomi tou, lipamai para poli gia tin apogasi tou agroanergou.
nai to blog auto eixe perasei ta oria tou blog alla gia olous emas (kai eimaste para poloi) tous mikrous geoponous kai arketous akoma foitites geoponous, o agroanergos itan protos stis protimiseis mas. pragmatika, an kai katanooume tous logous, i apofasi mas thlivei para poli. mipos to metanioses? mipos o agroanergos tha sinexisei na zei? to elpizoume!

Ανώνυμος 10 Οκτωβρίου 2009 στις 10:49 μ.μ.  

ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΘ ΑΡΓΗΣΑ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΑΛΛΑ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΑΓΡΟΑΝΕΡΓΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΘΛΙΨΗ. ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΜΙΚΡΟΥΣ ΚΑΙ ΝΕΟΥΣ ΓΕΩΠΟΝΟΥΣ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ. ΤΟ ΙΔΙΟ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΓΕΩΠΟΝΟΥΣ. ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΤΟ ΜΕΤΑΝΙΩΣΕΙ. ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΠΛΗΡΩς ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΣΟΥ. ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΘΕ ΚΑΛΟ

Ανώνυμος 16 Οκτωβρίου 2009 στις 6:01 μ.μ.  

Γιατί δεν έχουμε τίποτα νεότερο;

Ανώνυμος 16 Οκτωβρίου 2009 στις 6:02 μ.μ.  

Γιατί δεν έχουμε άλλη ενημέρωση εδώ και 2 μήνες;

Ανώνυμος 21 Οκτωβρίου 2009 στις 11:43 π.μ.  

ΣΥΝΑΔΕΡΦΟΙ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΣΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ(ΠΟΥ ΠΗΡΑΝ 4 "Η 5 ΑΤΟΜΑ ΣΤΗΝ ΑΓΡΟΓΗ) ΟΤΙ ΟΙ ΡΟΥΣΦΕΤΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΥΤΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΣΕ ΑΤΟΜΑ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ ΟΠΩΣ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΘΑ ΑΝΑΚΛΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ 3ΜΗΝΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ?
ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΟΥΝ ΕΤΣΙ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ!
ΑΤΟΜΑ ΜΕ 5 ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ Η ΚΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΣΕ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΣΕ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΕΙ ΜΕ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΧΡΕΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΡΓΟΙ ΚΑΙ 200 ΓΛΥΦΤΕΣ ΣΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΣΧΕΤΟΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΙΜΟΙ!ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΝΤΡΕΠΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΙΜΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΥΨΕΙΣ

Ανώνυμος 23 Οκτωβρίου 2009 στις 5:58 μ.μ.  

agroanerge twra pou tha pareis mpoulo apo tin agrogi mporeis na ksananikseis to blog kseftyla

Ανώνυμος 25 Οκτωβρίου 2009 στις 10:44 μ.μ.  

Ως «μη γενόμενες» θεωρούνται οι 270 προσλήψεις μονίμων υπαλλήλων στην ΑΓΡΟΓΗ τον περασμένο Αύγουστο και Σεπτέμβριο. Το αποκάλυψαν χθες η υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κα Κατερίνα Μπατζελή και ο υφυπουργός κ. Μιχάλης Καρχιμάκης.
Όπως ανέφεραν απαντώντας σε σχετική ερώτηση κατά τη συνέντευξη τύπου, για τις εν λόγω προσλήψεις «δεν υπήρξε προκήρυξη, δεν υπήρξε έγκριση της διυπουργικής επιτροπής προσλήψεων και ιδίως του υπουργείου Εσωτερικών και Δημόσιας Διοίκησης και δεν δημοσιεύτηκαν στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης».
Συνεργάτες των δύο υπουργών άφησαν ανοιχτό το ενδεχόμενο να δοθούν στη δημοσιότητα τα 270 ονόματα των «προσληφθέντων», στους οποίους, κατά πληροφορίες, περιλαμβάνονται πρόσωπα του στενού συγγενικού περιβάλλοντος πρώην υπουργών, βουλευτών και υψηλόβαθμων κρατικών παραγόντων της απελθούσας κυβέρνησης.

Ανώνυμος 31 Οκτωβρίου 2009 στις 11:11 π.μ.  

Γιατί ξεκινά το ΓΕΩΤΕΕ-news

Επειδή εκτιμήσαμε ότι υπάρχει έλλειμμα στην ενημέρωση των γεωτεχνικών, το οποίο θα μπορούσε να καλυφθεί εν μέρει από ένα νέο και δυναμικό blog, στο οποίο θα «παίζουν» τα νέα που αφορούν τους γεωτεχνικούς αλλά και τα όργανά τους, την κατάσταση στην οποία βρίσκονται και τις προοπτικές που διαγράφονται γι αυτούς, αποφασίσαμε γεωτεχνικοί διαφόρων ειδικοτήτων, να φτιάξουμε το GEOTEE-news.blogspot.com.

Δύναμη μας είστε εσείς, εμείς, όλοι μας. Οι συνάδελφοι, στο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, οι εργαζόμενοι, οι εποχικά απασχολούμενοι, οι άνεργοι γεωτεχνικοί. Όλοι.

Φιλοδοξούμε να ανταποκριθούμε επαξια στο ρόλο μας, στον όρκο μας, στις αγωνίες μας: να ενημερώνουμε γεωτεχνικούς, φορείς αγροτικής οικονομίας, συνεταιρισμούς κλπ για αυτά που μας αφορούν.

Περιμένουμε σχόλια, ιδέες, προτάσεις, παρατηρήσεις, καταγγελίες στο email geotee.news@gmail.com

Ανώνυμος 8 Νοεμβρίου 2009 στις 3:21 μ.μ.  

get back home

ΗΛΙΑΣ 14 Νοεμβρίου 2009 στις 9:00 μ.μ.  

Αυτο ηταν agoanerge;
Τελειωσε;
Σιγησες οριστικα;

ΗΛΙΑΣ 14 Νοεμβρίου 2009 στις 9:01 μ.μ.  

Αυτο ηταν agroanerge;
Tελειωσε;
Σιγησες οριστικα;

bloggertips.gr 28 Νοεμβρίου 2009 στις 1:53 μ.μ.  

Καλησπέρα,

αν θέλεις να ομορφύνεις το blog σου εμφανισιακά πιστεύω ότι θα σου φανεί χρήσιμο το http://www.johnpatrablog.blogspot.com/
αν σου αρέσει μπορείς να γίνεις αναγνώστης του.

φιλικά,
Γιάννης ή johnpatra

Υ.Γ.:με συγχωρείς για την ενόχληση.

Ανώνυμος 13 Δεκεμβρίου 2009 στις 2:26 μ.μ.  

αντε ρε αγροανεργε βαλτο παλι μπρος το γ......ο.Δεν βλεπεις τι γινεται???

Ανώνυμος 2 Απριλίου 2010 στις 3:46 π.μ.  

agroanerge αν και έχουν περάσει μήνες από την τελευταία σου ανακοίνωση ομολογώ πως ακόμα ανατρέχω στο blog σου για πληροφορίες. Καλά να περνάς και καλό Πάσχα από έναν αγροάνεργο...

Ανώνυμος 8 Απριλίου 2010 στις 2:22 π.μ.  

agroanerge απο τη μερα που διεκοψες την λειτουργια του blog ακουγεται εντονα οτι εχεις προσληφθει στην αμαρτωλη ΑΓΡΟΓΗ. Πραγματικα θα ηθελα οπως και πολλοι αλλοι συναδελφοι μια απαντηση στις συγκεκριμενες φημες.

agroanergos 8 Απριλίου 2010 στις 10:49 π.μ.  

ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΑΝΟΙΞΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.

ΟΧΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΟΥΤΕ ΑΓΡΟΓΗ ΟΥΤΕ ΟΠΕΚΕΠΕ ΔΟΥΛΕΥΩ!

ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΠΟΥ ΛΑΜΒΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!

Ανώνυμος 8 Απριλίου 2010 στις 5:52 μ.μ.  

Ευχαριστω για την αμεση απαντηση και ευχομαι συντομα ολοι μας να εχουμε την δυνατοτητα να διαβαζουμε ξανα τις αναρτησεις και τα σχολια σου.

Ανώνυμος 19 Σεπτεμβρίου 2010 στις 10:33 μ.μ.  

ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑ ΝΑ ΤΟ ΒΓΑΛΕΙΣ ΤΟ ΛΟΥΚΕΤΠ

Ανώνυμος 14 Ιουνίου 2013 στις 11:02 π.μ.  

Hello. And Bye.

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Free Blogger Templates Columnus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP